Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1611 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1412 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1314 opinii
2-3 razy rocznie
221 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1502 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1406 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
BMW Seria 5 E60
Touring 520 i 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
5,0
BMW Seria 5 E60
Touring 523i 190KM 140kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
5,0
Audi Q7 I
SUV 4.2 i V8 quattro 350KM 257kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Polecam tą firmę z Tarnowa ,na auto czekałem dwa tygodnie ale warto było.
Dodane 13 lat temu
5,0
Seat Leon I
Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Pomimo różnych zdań na temat montażu instalacji LPG do silników turbo, ja mogę polecić montaż z czystym sumieniem. Jednak montażem musi się zająć warsztat znający się na tym, zresztą jak w przypadku każdego innego silnika. Jeśli chodzi o spadki mocy to nie odczuwam różnicy, no chyba żebym się uparł to na LPG jest ciut mniejsze vmax ale podejrzewam iż można to skorygować...
Dodane 13 lat temu
4,0
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać....
Dodane 13 lat temu
5,0
Audi 80 B4
Sedan 2.0 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
To auto jest stworzone do gazu ! Pali więcej niż auta z sekwencyjną instalacją ale to monowtrysk i nie da rady nic innego tu zamontować. Za to odwdzięcza się kompletnie bezawaryjną, równą pracą. Żona ma ciężką nogę i na obwodnicy trójmiejskiej lata po 190. Odpalam na benzynie, przełączam na gaz jak ma min 50 st. C, na gazie odpalam tylko gdy silnik jest ciepły. Pilnuję...
Dodane 13 lat temu
4,5
Hummer H3
Standard 5.3 300KM 221kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
IDEALNA INSTALACJA I NAWET MÓJ MECHANIK STWIERDZIŁ ŻE PROFESJONALNIE ZAŁOŻONA NAPRAWDĘ POLECAM
Dodane 13 lat temu
5,0
Toyota Highlander I
SUV 3.3 i V6 24V 215KM 158kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja droga ale warta ceny. Montowana we Wrocławiu ABARCIE przy Krzemienieckiej Wrażenia dotyczące przebiegu montażu poprawne. Mogę polecić.
Dodane 13 lat temu
5,0
Volvo S60 I
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
5,0
Volvo XC60 I
SUV 3.2 243KM 179kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Ja to jestem w szoku niema żadnej różnicy a wykonanie to poezja pod maska nic niema jakby nie było gazu chłopaki się postarali
Dodane 13 lat temu
Zobacz więcej filmów