Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1611 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1412 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1314 opinii
2-3 razy rocznie
221 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1502 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1406 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Citroen C3 I
Hatchback 1.4 i 16V 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja BRC Kit Alba. Silnik dobrze zniósł montaż. Nie ma problemów z przechodzeniem na LPG. Przełączenie jest bardzo szybko. Samo spalanie niewiele się zmieniło. Ok 10% więcej niż na Pb. Jestem z wyboru zadowolony.
Dodane 7 lat temu
5,0
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik na instalacji BRC SQ 32. Praca silnika poprawna. Brak złych oznak. Przełączanie na gaz dość szybkie, nawet w zimie. Praca na LPG nawet po wejściu na wysokie obroty czy po gwałtownym przyspieszeniu. Co ważna mapy się nie rozjeżdżają, a co za tym idzie spalanie cały czas na niskim poziomie.
Dodane 7 lat temu
5,0
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 86 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Bardzo dobra i solidna instalacja.
Dodane 7 lat temu
5,0
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
W środku jest instalka Kit Alba. Przelot na niej 30 tys. km. W serwisie 2 razy na wymianie filtrów. Silnik działa bez zarzutu. Auto dobrze się zbiera, nie ma problemów z przejściem na gaz. Do tego tanie filtry. Generalnie koszty zwracają się bardzo szybko.
Dodane 7 lat temu
5,0
Peugeot 307 I
Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 160 tys. km
Bezawaryjna
Dodane 7 lat temu
4,5
Mazda 3 I
Hatchback 1.4 MZR 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Zamontowana instalacja to Zavoli Winner. Instalacja jak również samochód sprawuje się bardzo dobrze, nic nie szarpie, płynnie się przełącza. Wydaje mi się, że dokonałem dobrego wyboru decydując się na montaż.
Dodane 7 lat temu
5,0
Citroen C4 Cactus
Crossover 1.2 PureTech 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 25 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Auto bardzo ekonomiczne, w mieście bardzo dobrze sobie radzi. Instalacja gazowa była bardzo dobrym wyborem, którego nie żałuję. Na lpg przejechałem ponad 10 tys km, nic się złego nie dzieje.
Dodane 7 lat temu
5,0
Volvo S90 II
Sedan 2.0 T4 190KM 140kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST P&D
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Chyba jeden z najlepszych silników Volvo jeśli chodzi o instalacje gazowe. Autem przejechałem już ponad 5 tys km. Wszystko spisuje się bardzo dobrze. Jestem zadowolony.
Dodane 7 lat temu
5,0
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.6 16V 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Założona instalacja Zavoli Winner. Auto ma już swoje lata, ale silnik cały czas sprawny. Na lpg nie zmieniła się praca. Moc jest , przyspieszenie ok. Podobnie jak na benzynie najlepsze osiągi są po wkręceniu na 2-3 tys obrotów i przy prędkości ok 100 km. Jak na razie przelot mam 30 tys. na Lpg. Nic sie nie wydarzyło, przeglądy jedynie gwarancyjne.
Dodane 7 lat temu
5,0
BMW X5 E53
SUV 3.0i 231KM 170kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 192 tys. km
użytkowana przez: 16 tys. km
Bez najmniejsze różnicy (poza ceną :) ) benzyna-gaz
Dodane 7 lat temu
Zobacz więcej filmów