Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1611 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1412 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1314 opinii
2-3 razy rocznie
221 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1502 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1406 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Skoda Citigo
Hatchback 3d 1.0 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 44 tys. km
użytkowana przez: 37 tys. km
Auto bardzo komfortowe, w mieście spisuje się bez zarzutu. Silnik nie sprawia problemów zarówno na lpg, jak i pb. Instalacja gazowa jaką zamontowano to Brc Kit Alba. Z wyboru jestem zadowolony, jeździ się płynnie. Spalanie na dobrym poziomie, nie mam do czego się przyczepić.
Dodane 7 lat temu
4,5
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 226 tys. km
użytkowana przez: 39 tys. km
Mam zamontowaną instalację BRC P&D. O instalacji mogę powiedzieć jedynie tyle, że bardzo ładnie sobie radzi z tym silnikiem. Została idealnie dobra do mocy, ma jeszcze spory zapas i jest otwarta na wgranie mapy. Silnik pomimo swoich lat i przebiegu, bardzo ładnie pracuje. Koszta jazdy kolosalnie się zmniejszyły.
Dodane 7 lat temu
5,0
Volkswagen Tiguan I
SUV 1.4 TSI 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 125 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Praca silnika na LPG bez zarzutu. Instalacja SDI BRC 2.0. Przejechane blisko 50 tys km. Spalanie w granicach 10l/100km. Przyspieszenie zostało, mocy nie ubyło. Montaż instalacji do tego silnika to był dobry pomysł
Dodane 7 lat temu
5,0
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.7 i V6 24V 189KM 139kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik prawidłowo zniósł montaż instalacji (BRC P&D). Jak na razie przejechałem ok 40 tys. km bez niespodzianek. Spalanie w granicach 12l/100km uznaję za naprawdę niezły wynik. W trasie pracuje równo, nawet przy wyprzedzaniu nie ma gwałtownych skoków.
Dodane 7 lat temu
3,5
Renault Grand Scenic I
Grand Scenic 2.0 i 16V 165KM 121kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Jak ustaliłem u innych gazowników w samochodzie został zamontowany zbyt mały reduktor. Podczas wielu reklamacji monter wskazywał na konieczność wymiany wszystkich 4 cewek zapłonowych. Ponadto szef serwisu nigdy nie miał czasu na diagnozę w ramach gwarancji. Zdecydowanie nie polecam. Właściciel lubi jedynie porozmawiać i opowiadać bajki mało wiedzącym.
Dodane 7 lat temu
4,5
Seat Toledo III
Sedan 1.6 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 204 tys. km
użytkowana przez: 32 tys. km
Z samej instalacji jestem bardzo zadowolony. Zamontowałem instalację BRC Sequent 32 Była tania i okazała się bardzo dobra do tego silnika. Auto po montażu nie zmieniło swojej pracy, nadal ładnie wkręca się na obroty i równo pracuje.
Dodane 7 lat temu
5,0
Infiniti FX I
Terenowy 4.5 i V8 32V AWD 319KM 235kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 255 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Montaż LPG to był dobry wybór. Instalcja BRC P&D zwróciła się po niecałych 20 tys km. Spalanie wychodzi mi ok 13-14l/100km. Moc i dynamika zostały na swoim miejscu. Nie mam nic do zarzucenia.
Dodane 7 lat temu
5,0
Alfa Romeo GT II
Coupe 3.2 i V6 24V GTA 240KM 177kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 66 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
Auto bardzo komfortowe, jeździ się bez zastrzeżeń. Silnik bardzo elastyczny i nie sprawia problemów w przypadku lpg. Średnie spalanie lpg to 13 l/100km. Instalacja Brc P&D, pracuje dobrze.
Dodane 7 lat temu
4,5
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.2 MPI 69KM 51kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 145 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Autko z silnikiem 1.2 MPI idealne pod instalacje. Zdecydowałem się na Zavoli Winner niedrogą i wytrzymałą instalacje. Do tego auta uważam, że w zupełności wystarczy.
Dodane 7 lat temu
5,0
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 205 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik przeszedł remont przed montażem. I na LPG działa idealnie. Instalacja (Zavoli Winner) nie sprawia żadnych problemów. Auto dobrze się prowadzi, nie ma problemów nawet przy mocniejszym przyduszeniu w gaz. Silnik pracuje równo i miarowo.
Dodane 7 lat temu
Zobacz więcej filmów