Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 251 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
218 opinii
Powyżej 20%
31 opinii
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
215 opinii
2-3 razy rocznie
29 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
5 opinii
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
239 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
10 opinii
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
225 opinii
Dobrze
20 opinii
Przeciętnie
2 opinie
Źle
2 opinie
Bardzo źle
2 opinie
5,0
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Instalację BRC SQ 32 założyłem mimo, że naczytałem się że ten silnik nie dogaduje się z LPG. Okazało się jednak inaczej. Wystarczy dobrze dobrana instalacja plus regulacja i nie ma problemów. Instalację użytkuję już trzeci rok, przejechane mam 70 tys.km, na gwarancji byłem na 4 przegladach, gdzie głównie chodziło o wymianę filtrów. Przez ten czas nic niepokojącego się nie...
5,0
Opel Mokka I
SUV 1.6 Ecotec 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Zamontowana instalacja BRC SQ 32. Od montażu przebieg na instalacji ok 40 tys.km, wcześniej na Pb 30 tys.km. Porównując jazdę na LPG i na Pb nie wiedzę żadnej różnicy poza ceną paliwa. Spodziewałem się spadku mocy i osiągów, ale nic takiego nie miało miejsca. Moc dalej jest jak była, nie ma problemu z dynamiką jazdy, wyprzedaniem, wkręcaniem na wyższe obroty. Spalanie jest...
4,5
Dacia Logan II
Sedan 1.2 16V LPG 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zakupiłem Dacie Logan z zamontowaną instalacją gazową BRC można powiedzieć, że auto jeździ na gazie od nowości. Obecnie mam 140 tys km przebiegu i przez cały ten okres użytkowania nie miałem z autem żadnego problemu. Auto na pewno bardzo ekonomiczne. Mogę w pełni polecić tą jednostkę tym bardziej pod montaż lpg.
5,0
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZ-CD 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 6 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Zamontowaną mam instalację BRC Sequent 32. W mojej cenie sprawdza się ona bardzo dobrze, auto od samego początku jak ją zamontowałem nie zmieniło stylu pracy silnika. Auto stało się bardzo ekonomiczne, można na prawdę odczuć to po kieszeni. BRC godne jest polecenia.
5,0
Renault Laguna II
Kombi 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 117 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Nie czuć żadnej różnicy między pracą na gazie i benzynie. Oczywiście poza kwestiami ekonomicznymi.
5,0
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 201 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Witam mam mazdę 6 z 2004r. 1,8 benzyna 120 koni. Postanowiłem założyć gaz by oszczędzić. Zdecydowałem że założę w Tarnowie w BRC. Autko jeździ super, pali nawet na największych mrozach. Spadek mocy nieodczuwalny. No po prostu ekstra. Po 2 latach zaczęło brać olej. Po 3 latach na 2000 kilometrów wlewam około jednego litra. Super nawet nie muszę już zmieniać oleju(olej lałem...
5,0
Seat Toledo IV
Liftback 1.2 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zamontowana została instalacja BRC Sequent 32. Wydaje się być wszystko ok, auto pracuje tam sam jak przed montażem, trzyma równe obroty, płynnie się przełącza. Spalanie 7-8l/100. Ogólnie ocena pozytywna
5,0
Citroen C4 I
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Praca silnika po montażu bez zmian. Instalacja, która jest w środku to BRC SQ 32, montowana zaraz po zakupie auta przy przebiegu 140 tys.km. Przeglądy są co 15 tys.km, wymiana filtrów, kontrola ustawień. Czasami filtry są czyste, ale 2 razy zdażyły się już mocno brudne. Kwestia słabego lpg. Sama instalacja pracuje bardzo dobrze. Nie mam i nie miałem żadnych problemów.
5,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Jeżeli chodzi o auto to z forda jestem bardzo zadowolony, sylwetka auta uważam, że jest nie do przebicia, prezentuje sie pięknie. U mnie pod maską siedzi silnik 1.6 115KM ( przydałoby się więcej ale nie ma co narzekać). Auto ma zamontowaną instalację gazową BRC Sequent32, dzięki czemu jest na prawdę oszczędne. Ogólnie ford w mojej opinii jest niedoceniany.
5,0
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Silnik dobrze przyjął gaz. Opinię wystawiam po przejechaniu ponad 50 tys,km, bo nie zwykłem się czymś zachwycać bez sprawdzenie. Jeśli chodzi o samą instalację nie mam uwag. Spalanie wychodzi mi w granicach 8,1 do 8,6 l/100km. Wynik zadowalający, Silnik trochę zaczął brać więcej oleju, ale jak czytałem w tej jednostce to norma i nie ma wpływu na to lpg.