Szukaj

Opinia o instalacji LPG Volkswagen Caddy III Kombi Maxi

Nigdy więcej Lovato , ponad rok temu
Silnik: 1.6 102KM 75kW
Rok produkcji: 2010
Przebieg: 201 tys. km
Stanowczo odradzam instalowania włoskie instalacje gazowe. Nie są przystosowane do naszego zabrudzonego gazu. Zaraz po założeniu z reduktora ciągle wydobywał się gaz, serwistan stwierdził że to normalne gdy jest duże ciśnienie, więc ja tym bardziej, ale po jakimś czasie udało mi się nagrać jak chmura gazu wydobywa się z reduktora po czym okazało się że przy 60 tysiącach km trz ba wymienić parownik bo jest uszkodzony. Jeszcze przed tą wymiana ciągle był problem z uszczelkami bo pękały a dokładnie oringi oryginalne z parownikiem. Przy przebiegu 60-70 tys km wymieniłem już reduktor, dwa razy wtryskiwacz, dwa razy zawór zamykający przy reduktora i butli i teraz czeka mnie wymiana znowu wtryskiwacza tylko tym razem nie będę wymieniał pojedynczo, a wymienię wszystkie 4 na model niby poprawiony. Prócz tego co 10 - 15 tys km trzeba jeździć na serwis aby zrestetowali komitet i ponownie ustawili, a dokładnie chodzi o wyłączenie inspekcji, która powoduje piszczenie po wyłączeniu silnika, ciągły problem z ilością gazu, a jak przeciągnięty to nawet zatankować się nie da. Przyznam się, że jeszcze tak hujowego gazu nie miałem. Na obecną chwilę polecam BRC i staga - całkiem inna bajka LOVATO - stanowczo nie
Volkswagen Caddy III Kombi Maxi 1.6 102KM 75kW od 2010 - Ocena instalacji LPG
2,8
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0006*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
70 tys. km
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Nazwa instalacji:
LOVATO
Właściciel instalacji:
LANDI RENZO
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Powyżej 20%
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Częściej niż 3 razy rocznie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
Oceń tę opinię
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Caddy III Kombi Maxi