Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Volkswagen

4,0
Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW
Volkswagen Passat B5
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 230 tys. km
Lepiej trafić nie mogłem ... Auto sprowadzone od zachodnich sąsiadów . Miał być zadbany 1.8T ,serwisowany z pełną dokumentacją(książka serwisowa) i taki też jest :) . Auto sprowadzone do Polski z przebiegiem 215tys ,po wymianie kompletnego rozrządu wraz z łańcuchem i napinaczem oraz kołem dwumasowym. Wyczytalem ,że silnik bardzo dobrze znosi LPG z tym ,że warunek !!!! Dobrze...
5,0
Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW
Volkswagen Jetta VI
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 148 tys. km
użytkowana przez: 26 tys. km
Po przejechanych ponad 25 tys km z instalacją mogę stwierdzić, że jest bezproblemowa i praktycznie niezauważalna. Komputery (VW i BRC) współpracują wzorowo. Przełączanie na gaz płynne, dotrysk benzyny również. Podział procentowy zużycia gazu do benzyny zależny od stylu jazdy - u mnie od 93%/7% aż po 75%/25%. Najbardziej optymalne warunki uzyskuję jadąc do 3 tys obr/min....
4,5
Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW
Volkswagen Jetta VI
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 127 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Na razie jestem świeżym użytkownikiem auta z LPG. Doradca firmy BLOKMAN zaproponował dedykowaną do silnika instalację firmy BRC SDI 2. Jakość montażu wraz z estetyką na bardzo wysokim poziomie. Cena bardzo konkurencyjna, choć ta instalacja do tanich nie należy ... :-) Pierwsze odczucia bardzo pozytywne - przełączanie na gaz niezauważalne, brak spadku mocy - nie widzę różnicy...
4,8
SUV 2.0 TSI 200KM 147kW
Volkswagen Tiguan I
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 62 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Występuje typowy problem związany z przełączaniem na gaz, objawiający się lekkim szarpnięciem silnika lub czasami jego zgaśnięciem. Jest to bardzo uzależnione od temperatury zewnętrznej, wilgotności powietrza (zwykle suche - zimowe) i sposobu jazdy (niższa temperatura (<4oC), niższe obroty silnika - większe prawdopodobieństwo wystąpienia problemu). Jednak nie są to objawy...
5,0
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Volkswagen Passat B8
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
LPG do Passata B8 1.4 TSI to dobry wybór. Założyłem to co większość poleca w internecie do silników TSI czyli KME Nevo. Silnik jeździ na benzynie i LPG tak samo. Zero różnicy. Serwis co roku lub co 10 tyś z wymianą filtrów. Spalanie w granicach 8 litrów LPG. Naprawdę oszczędność jest duża.
5,0
Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
Volkswagen Golf IV
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 250 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Założona instalacja BRC SQ 32 z OBD. Auto w momencie montażu było po gruntownym przeglądzie i małym remoncie silnika. Instalacja sprawuje się dobrze, nie ma z nią problemów. Przeglądu co 15 tys.km. Nie ma spadków mocy
5,0
Van 2.0 i 116KM 85kW
Volkswagen Sharan I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 zakładana ponad rok temu. Przebieg w momencie montażu 210 tys.km, do dziś na LPG ok 30 tys.km. Auto i instalacja jest po drugim przeglądzie. Do samej instalacji i jej pracy żadnych uwag nie mam. Wszystko działa jak należy, zero problemów z LPG od montażu.
4,5
Sedan 1.6 100KM 74kW
Volkswagen Bora
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Instalacja świetnie się sprawdza od momentu montażu minęło już 7 miesięcy i mogę w pełni świadomi zostawić pozytywną opinię. Oda samego początku silnik pracował poprawnie nie było żadnego szarpania, czeków itp. Auto jest nadal dynamiczne a zarazem dużo ekonomiczniejsze.
4,3
Hatchback 1.6 100KM 74kW
Volkswagen Golf IV
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Jestem użytkownikiem Volkswagena golfa 4, od sześciu lat jeżdżę na gazie zamontowanym w auto mix, Krystian Klapuch w Skrzyszowie. Wszystko jest w porządku, silnik pracuje bez zarzutu, ogólnie jestem bardzo zadowolony. Polecam ten warsztat.
5,0
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Volkswagen Passat B5
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 215 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Polecam instalację w Skrzyszowie Auto Mix w jednym moim aucie (passat B5) instalacja 3 lata bez usterek a drugie clio 1.2 instalacja 4 lata malutki silnik a smiga aż miło. Dobrze wykonana instalacja i żadnych usterek. Polecam