Szukaj

Informacje o Volkswagen Caddy

Lata produkcji: 1983 – teraz
Segment: VANy
Produkowany od 1983 r. mały samochód dostawczy (oferowany także w odmianie osobowej) należy do segmentu kombivanów. Pierwotnie Volkswagen Caddy było mini pickupem opartym w linii prostej na innych modelach Volkswagena – Golfie oraz Polo. Począwszy od trzeciej generacji modelu zmienił się w kombivana o kompaktowym nadwoziu. W końcówce lat 90. ubiegłego wieku pod nazwą Volkswagen Caddy kryła się także część serii Skody Felicii Pickup. Na rynku amerykańskim model sprzedawany był pod nazwą Rabbit Pick-up, ponieważ „caddy” jest pospolitym nazewnictwem Cadillaka. Czwarta generacja Volkswagena Caddy została wprowadzona na rynek w roku 2015.
Powagosław
Najbardziej praktyczny z Volkswagenów po drobnych poprawkach wygląda jeszcze lepiej, ale w tym segmencie wcale nie gwarantuje to sukcesu. Cena wciąż jest problemem. ~Powagosław
Luzacjusz
Volkswagen poszedł na skróty, bo nowe Caddy to raczej odświeżona wersja poprzedniego modelu. Sympatyczna, ale może warto było trochę zaryzykować, jeśli Niemcy mają ambicje, by w tej klasie urwać dla siebie coś więcej. ~Luzacjusz

Volkswagen Caddy – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Volkswagen Caddy

Cena od: 55 220 PLN

Oceny Volkswagen Caddy

Liczba ocen: 250
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(65%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Poważne usterki - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,9
~ph sląsk
Furgon 2.0 TDI SCR BMT 102KM 75kW
Volkswagen Caddy IV
Auto dramat, samochód nowy prosto z salonu, 20 wrzesień 2018 r, przestrzegam wszystkich przed kupnem tego auta (auto służbowe) silnik 2.0 tdi 102 km dużo, dużo słabszy niż w Citroenie Berlingo 1,6 hdi 90 km po przebiegu 300 tys km, brak schowków jak w berlingo, system start/stop gasi silnik na mrozie po przejechaniu 50 metrów, często po przejechaniu 4 km wentylator pracuje jeszcze parę minut po zgaszeniu silnika, często przy nagrzanym silniku w trakcie stania w korku obroty utrzymują się na 1200 obr/min, brak możliwości całkowitego zamknięcia nawiewów, beznadziejny wlew paliwa, katalogowe 172 km/h osiągalne tylko na autostradzie z górki i przy silnym wietrze z tyłu, rozstaw paki 117 cm, nie wejdzie paleta w poprzek, beznadziejny próg załadunkowy wyższa o 5 cm niż podłoga pakidużo jeżdżę po górach - przy szybkim pokonywaniu wzniesień silnik nie dostaje paliwa i przez chwilę brak możliwości przyspieszenia. Bardzo szybko parujące szyby.
4,0
~Andrzej
Caddy Facelifting 2.0 TDI 140KM 103kW
Volkswagen Caddy III
Po trzech latach użytkowania i przejechaniu 44 tys. km w większości w mieście mogę powiedzieć: - po mieście pali 8,7 -9,2 normalnej jazdy, bez wściekania się o spalanie jak trzeba przyśpieszyć to przyśpieszam, ale nie mam ciężkiej nogi. Na trasie: 6-bieg, 100km nie przekraczając 2000 obr/min komputer pokazał 5,3 przy tankowaniu wyszło 5,7l/100km. - 7 miesięcy po upływie gwarancji popsuł się zawór recyrkulacji spalin - 2000zł, w salonie 5000zł śpiewali. Doczytałem się ostatnio, że jest to jedna z występujących usterek tego silnika. Wymieniłem już jedną rolkę w drzwiach przesuwnych ? rozumiem, że jest to element, który się zużywa tylko trochę za szybko. Poza tym w samochodzie coraz bardziej trzeszczy: spasowanie zegarów z deską (wykałaczka pomaga), jak byłem z tym w serwisie na gwarancji to usłyszałem, że VW użytkowe tak mają jest to trochę inna jakość wykończenia hmm... ponadto od niedawna klekoczą się przyciski zamykające tylnie drzwi przesuwne. Mój model ma problem z składaniem tylnej kanapy trzeba najpierw ją docisnąć a potem pociągnąć za dźwignię, było to robione parę razy na gwarancji ale usterka nie zniknęła. Nie czaruje się że VW ? niemiecka jakość itp. teraz wszyscy zarabiają na serwisie więc coś musi się psuć. Taka polityka koncernów i tego nie zmienimy ? biznes jest biznes. Z auta jestem zadowolony bo spełnia moje oczekiwania przestrzeń, wygoda, funkcjonalność i elastyczny silnik 2.0 TDI 140KM z oprogramowaniem fałszującym ;) ? ciekawie co będzie po akcji serwisowej. Czy kupiłbym po raz trzeci? Raczej tak.
5,0
~Krzysiek
Furgon 1.9 SDI 65KM 48kW
Volkswagen Caddy II
Świetny wóz ! Najtwardszy i najlepszy samochód jaki kiedykolwiek miałem ! Po wjeżdżaniu bokiem we wszystkie zakręty , ruszaniu z piskiem z pod świateł, po wjeżdżaniu na pełnym gazie na spowalniacze , po staniu nie odpalanym przez rok na mrozie , deszczu , wietrze itp w samochodzie zepsuł się tylko jeden przekaźnik za 30 złotych , który wymieniłem w 10 minut :D Zawieszenie , tak jak blachy ( ani śladu rdzy ) nie do zdarcia . Jedyne za co mam żal do tego samochodu , to to że wyczerpał mu się akumulator po siedmiu miesiącach nie jeżdżenia ale normalnie to odpala w każdych warunkach. Polecam , polecam i jeszcze raz polecam

Raporty spalania Volkswagen Caddy

Liczba raportów: 260
Średnie spalanie dla Volkswagen Caddy
5,3 – 8,6
l/100 km
5,0 – 7,7
l/100 km
9,5 – 11,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,5
Furgon 2.0 TDI SCR BMT 102KM 75kW
Volkswagen Caddy IV
Jężdżę moim Caddy od maja tego roku, przejechałem nim 25 tysiecy kilometrów, kupiony jako powystawowy z salonu VW z przebiegiem 7 obecnie 32 tys, jak dla mnie auto idelane do codziennej pracy, zawsze załadowany około 500 kg, moim zdaniem na pusto pali tyle samo albo nie wiele mniej, do rozliczania kosztów paliwa oraz wszelkich innych wydatków uzywam Apki FUELIO, która naprawde ułatwia życie, bo liczy wszytsko za człowieka, jedyny minus to za mały według mnie zbiornik AdBlue bo zaledwie 7 ltrów, kończacy sie akurat w miejscu gdzie stacji z dystrubutorem brak, zaznaczę jeszcze że jeżdze głównie poza miastem ale z czestymi przystankami, co 2-3 h na 1h wiec auto czesto odpalane jak już wystygnie, tankowanie tylko stacja z orłem
6,2
Furgon 1.9 TDI 85KM 63kW
Volkswagen Caddy II
zainwestowałem w samochód trochę pieniędzy, natomiast były to bardziej zapobiegawcze naprawy w okolicy 300 tys km. niż awaria->Stop. Przez półtorej roku zregenerowałem alternator i rozrusznik. wymieniłem sprzęgło. Zmieniłem EGR. Wszystkie przewody hamulcowe do tyłu. przeguby oba, łożysko koła lewego, wahacz, łożyska górne amortyzatora. w przyszłym roku planowałem zadbać o blachy i podwozie. Spalanie: po wsiach do 80km/h, lato/zima 5,8 / 7,5-9 (w zależności od temperatury). trasa autostrada prędkości 120-150 7,5-8.5. Po mieście (Kraków) 7-10 (mało jeździłem). 4,8 osiągnąłem na dystansie 1000 km jeżdżąc 50-60 km.h w lecie zwiedzając fjordy.
6,3
Kombi 1.9 TDI 105KM 77kW
Volkswagen Caddy III
W mieście (Warszawa) jeżdżąc z głową, bo znam miasto i ruch, dynamicznie rozpędzając się by nie tworzyć spowalniać ruchu - spala ok 6,8-7,2 L/100km. Ogólnie jazda przyzwoita ale jak to mówią dynamiczna. A wiadomo, ze względu na turbo VTG trzeba kilka razy przegonić auto do ok 3500 obr. W spokojnej trasie np na mazury i z powrotem - nie przekraczając 95km/h bo więcej się nie da ze względu na przepisy i ruch na drodze - na całej trasie spala 5,1L. I tak się jedzie najprzyjemniej, bo raz że bezpiecznie to i mało pali. Pędząc szybciej, wiele się nie nadrobi, a i konstrukcja auta - wysokie, podatne na boczne wiatry nie ułatwiała szybkiej jazdy. Na 5. biegu, przy 2000 obr, ma 92km/h na liczniku, wtedy do wyprzedzania wystarczy podjechać na kilkadziesiąt metrów do auta i po prostu nacisnąć pedał gazu, odpowiednio przyspiesza ze względu na moment obrotowy. Jadąc ok 110km/h - spala w granicach 6L - tuż poniżej tej wartości Na autostradzie przy 130km/h - ok 6,4L Szkoda że nie ma 6-biegowej skrzyni biegów. To jedyna wada tego auta, a w sumie to układu napędowego.

Usterki Volkswagen Caddy

Liczba wpisów: 7
kontrolka na desce rozdzielczej
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • instalacja elektryczna
zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane. zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane. zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
źle zapala na gorącym silniku
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • silnik
aby zapalić na gorącym silniku /90 st.na wskaźniku/ trzeba kręcić przez kilka- kilkanaście sekund. Gdy temp.silnika spadnie do ok 70 st, zapala już normalnie. Na zimnym też zapala idealnie. Trwa to już ok. dwa lata. Na początku potrzebował ok sekundy dłużej, teraz kilku sekund. Przyczyny nie znam do dziś. Za wskazanie serdeczne dzięki. wymieniałem czujnik położenia wału, ale bez efektu. Świece żarowe też nowe, bez zmian. komputer nic nie pokazuje- ewentualnie przegrzanie na świecach lub coś podobnego.
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze
świeci się "czek"
  • Volkswagen Caddy III Furgon
  • silnik
Swieci się "czek" Witam.Mam problem z samochodem vw caddy ecofuel.Samochód jest na gwarancji i niestety świeci mi się na stałe czek.Serwis w vw w warszawie niestety nie potrafi tej usterki usunąć.Trzy razy już próbowali i bez żadnych pozytywnych rezultatów.Wymienili mi na gwarancji 2x sondę ,katalizator zmienili cały soft oprogramowania i nic to nie dało.Czy ktoś mi może pomóc?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Volkswagen Caddy