Szukaj

Informacje o Volkswagen Caddy

Lata produkcji: 1983 – teraz
Segment: VANy
Produkowany od 1983 r. mały samochód dostawczy (oferowany także w odmianie osobowej) należy do segmentu kombivanów. Pierwotnie Volkswagen Caddy było mini pickupem opartym w linii prostej na innych modelach Volkswagena – Golfie oraz Polo. Począwszy od trzeciej generacji modelu zmienił się w kombivana o kompaktowym nadwoziu. W końcówce lat 90. ubiegłego wieku pod nazwą Volkswagen Caddy kryła się także część serii Skody Felicii Pickup. Na rynku amerykańskim model sprzedawany był pod nazwą Rabbit Pick-up, ponieważ „caddy” jest pospolitym nazewnictwem Cadillaka. Czwarta generacja Volkswagena Caddy została wprowadzona na rynek w roku 2015.
czytaj więcej
Powagosław
Najbardziej praktyczny z Volkswagenów po drobnych poprawkach wygląda jeszcze lepiej, ale w tym segmencie wcale nie gwarantuje to sukcesu. Cena wciąż jest problemem. ~Powagosław
Luzacjusz
Volkswagen poszedł na skróty, bo nowe Caddy to raczej odświeżona wersja poprzedniego modelu. Sympatyczna, ale może warto było trochę zaryzykować, jeśli Niemcy mają ambicje, by w tej klasie urwać dla siebie coś więcej. ~Luzacjusz

Volkswagen Caddy – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Volkswagen Caddy - wyceny aut używanych

Sprawdź zanim znajdziesz wymarzone auto

Oceny Volkswagen Caddy

Liczba ocen: 256
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Cyprian Pawlaczyk
Caddy Facelifting 2.0 TDI 140KM 103kW
Volkswagen Caddy III
Nieźle pomyślane auto osobowe. Doskonale nadaje się do prowadzenia biznesu (w bagażniku przy złożonej tylnej kanapie mieści się europaleta), po pracy - super auto rodzinne, w miarę wygodne dla 5 osobowej rodziny. Wózek mieści się w bagażniku bez składania, a podczas wyjazdu wakacyjnego małżonka nie jest w stanie zapełnić bagażnika. Z hakiem - bez problemu radzi sobie z 1 tonową przyczepą. Samochód jest również bardzo ekonomiczny. Przy bardzo dynamicznej jeździe, na co silnik pozwala (w przeciwieństwie do hamulców i zawieszenia) lub podczas jazdy z niską przyczepą - spalanie waha się na poziomie 6-6,5 dm3/100 km. Przy spokojnej jeździe z dziećmi, w pełni wyładowanym samochodem - zużycie bez problemu poniżej 5 dm3/100 km. (nie odczyt z komputera tylko średnia z tankowania) Ma jednak swoje wady. Przede wszystkim jest bardzo podatny na boczne podmuchy wiatru. Nie jest stabilny podczas dużych prędkości, za co należy chyba winić tylne resorowanie (resory jedno piórowe). Po 4 latach eksploatacji, dość intensywnej zresztą, widać na nim już ślady korozji. Co ciekawe, w miejscach dla tego modelu dość charakterystycznych - tj. przy klamkach drzwi oraz na prowadnicy pod rolką. Kolejna bolączka - to usterki elektroniki - nie są zbyt uciążliwe - nie wyłączają samochodu, jednakże są irytujące - szaleją bowiem wskaźniki i pojawiają się sygnały dźwiękowe.
4,5
~WOJDR
Caddy 2.0 TDI SCR BlueMotion Technology 150KM 110kW
Volkswagen Caddy IV
Świetnym, wielozadaniowy samochód. Bardzo przyjemny w prowadzeniu i codziennym użytkowaniu. Spory, ale nie za duży, dobrze wykończony i wyciszony. Dobre właściwości jezdne pozwalające pewnie pokonywać kolejne kilometry. Polecam 2 litrowego diesla 150km, ja osobiście kupiłem 102km ale to trochę za mało, po czipie jeździ super! Dla mnie samochód trochę surowy, prosty ale pomimo gabarytów zgrabny i elegancki. Dla mnie jedyna opcja z tego segmentu, ostatnie duże silniki diesla, dobrze wykończone wnętrze i łatwa dostępność części. Mam wersję z automatem DSG, zdecydowanie polecam
2,9
~ph sląsk
Furgon 2.0 TDI SCR BMT 102KM 75kW
Volkswagen Caddy IV
Auto dramat, samochód nowy prosto z salonu, 20 wrzesień 2018 r, przestrzegam wszystkich przed kupnem tego auta (auto służbowe) silnik 2.0 tdi 102 km dużo, dużo słabszy niż w Citroenie Berlingo 1,6 hdi 90 km po przebiegu 300 tys km, brak schowków jak w berlingo, system start/stop gasi silnik na mrozie po przejechaniu 50 metrów, często po przejechaniu 4 km wentylator pracuje jeszcze parę minut po zgaszeniu silnika, często przy nagrzanym silniku w trakcie stania w korku obroty utrzymują się na 1200 obr/min, brak możliwości całkowitego zamknięcia nawiewów, beznadziejny wlew paliwa, katalogowe 172 km/h osiągalne tylko na autostradzie z górki i przy silnym wietrze z tyłu, rozstaw paki 117 cm, nie wejdzie paleta w poprzek, beznadziejny próg załadunkowy wyższa o 5 cm niż podłoga pakidużo jeżdżę po górach - przy szybkim pokonywaniu wzniesień silnik nie dostaje paliwa i przez chwilę brak możliwości przyspieszenia. Bardzo szybko parujące szyby.
Średnie spalanie dla Volkswagen Caddy
5,3 – 8,6
l/100 km
5,0 – 7,7
l/100 km
9,5 – 11,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,5
Furgon 2.0 TDI SCR BMT 102KM 75kW
Volkswagen Caddy IV
Jężdżę moim Caddy od maja tego roku, przejechałem nim 25 tysiecy kilometrów, kupiony jako powystawowy z salonu VW z przebiegiem 7 obecnie 32 tys, jak dla mnie auto idelane do codziennej pracy, zawsze załadowany około 500 kg, moim zdaniem na pusto pali tyle samo albo nie wiele mniej, do rozliczania kosztów paliwa oraz wszelkich innych wydatków uzywam Apki FUELIO, która naprawde ułatwia życie, bo liczy wszytsko za człowieka, jedyny minus to za mały według mnie zbiornik AdBlue bo zaledwie 7 ltrów, kończacy sie akurat w miejscu gdzie stacji z dystrubutorem brak, zaznaczę jeszcze że jeżdze głównie poza miastem ale z czestymi przystankami, co 2-3 h na 1h wiec auto czesto odpalane jak już wystygnie, tankowanie tylko stacja z orłem
6,2
Furgon 1.9 TDI 85KM 63kW
Volkswagen Caddy II
zainwestowałem w samochód trochę pieniędzy, natomiast były to bardziej zapobiegawcze naprawy w okolicy 300 tys km. niż awaria->Stop. Przez półtorej roku zregenerowałem alternator i rozrusznik. wymieniłem sprzęgło. Zmieniłem EGR. Wszystkie przewody hamulcowe do tyłu. przeguby oba, łożysko koła lewego, wahacz, łożyska górne amortyzatora. w przyszłym roku planowałem zadbać o blachy i podwozie. Spalanie: po wsiach do 80km/h, lato/zima 5,8 / 7,5-9 (w zależności od temperatury). trasa autostrada prędkości 120-150 7,5-8.5. Po mieście (Kraków) 7-10 (mało jeździłem). 4,8 osiągnąłem na dystansie 1000 km jeżdżąc 50-60 km.h w lecie zwiedzając fjordy.
6,3
Kombi 1.9 TDI 105KM 77kW
Volkswagen Caddy III
W mieście (Warszawa) jeżdżąc z głową, bo znam miasto i ruch, dynamicznie rozpędzając się by nie tworzyć spowalniać ruchu - spala ok 6,8-7,2 L/100km. Ogólnie jazda przyzwoita ale jak to mówią dynamiczna. A wiadomo, ze względu na turbo VTG trzeba kilka razy przegonić auto do ok 3500 obr. W spokojnej trasie np na mazury i z powrotem - nie przekraczając 95km/h bo więcej się nie da ze względu na przepisy i ruch na drodze - na całej trasie spala 5,1L. I tak się jedzie najprzyjemniej, bo raz że bezpiecznie to i mało pali. Pędząc szybciej, wiele się nie nadrobi, a i konstrukcja auta - wysokie, podatne na boczne wiatry nie ułatwiała szybkiej jazdy. Na 5. biegu, przy 2000 obr, ma 92km/h na liczniku, wtedy do wyprzedzania wystarczy podjechać na kilkadziesiąt metrów do auta i po prostu nacisnąć pedał gazu, odpowiednio przyspiesza ze względu na moment obrotowy. Jadąc ok 110km/h - spala w granicach 6L - tuż poniżej tej wartości Na autostradzie przy 130km/h - ok 6,4L Szkoda że nie ma 6-biegowej skrzyni biegów. To jedyna wada tego auta, a w sumie to układu napędowego.

Usterki Volkswagen Caddy

Liczba wpisów: 8
Nie odpala, migają świece żarowe, po odpaleniu nie równa praca silnika, jak by chodził na dwa gary, kopci, kontrolka od świec mruga,
  • Volkswagen Caddy II 1.9 SDI 65KM 48kW 1995-2003
  • silnik
  • 162 tys. km
Auto normalnie jeździło, wieczorem postawiłem i rano samochód nie chciał zapalić,, kręcił, kręcił i nic, odkręciłem rure od filtra powietrza i prysnołem plaka, auto od razu zapalił, strasznie nim rzucało, jak by chodził na dwa gary, do tego okropny dym, kontrolka od świec żarowych mrugała non stop. Po zgaszeniu i przekręceniu ponownie kluczyka kontrolka od świec dosłownie na ułamek sekundy się zapaliła i zgasła, ponownie odpaliłem , żadnej poprawy. Później vw już nieodpalił. Dodam iż przekaźniki nowe, filtr ropy również, powietrza, auto po dużym co rocznym przeglądzie, rozrząd również roczny( contitech , ina hepu )
Oczekuje na rozwiązanie
kontrolka na desce rozdzielczej
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • instalacja elektryczna
zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane. zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane. zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
źle zapala na gorącym silniku
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • silnik
aby zapalić na gorącym silniku /90 st.na wskaźniku/ trzeba kręcić przez kilka- kilkanaście sekund. Gdy temp.silnika spadnie do ok 70 st, zapala już normalnie. Na zimnym też zapala idealnie. Trwa to już ok. dwa lata. Na początku potrzebował ok sekundy dłużej, teraz kilku sekund. Przyczyny nie znam do dziś. Za wskazanie serdeczne dzięki. wymieniałem czujnik położenia wału, ale bez efektu. Świece żarowe też nowe, bez zmian. komputer nic nie pokazuje- ewentualnie przegrzanie na świecach lub coś podobnego.
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Volkswagen Caddy