Szukaj

CZAKRAM Jacek Okoński Sp.j.

Informację kontaktowe
Adres: Baczyńskiego 9a, Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 94 ocen ocen
Jakość montażu
5,0
Kultura obsługi
4,9
Poziom cenowy
4,8
Polecany warsztat
4,9
Średnia ocena
4,9
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
88 opinii
Powyżej 20%
6 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
84 opinie
2-3 razy rocznie
9 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
92 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
92 opinie
Źle
1 opinia
Bardzo źle
1 opinia
Mapa

Oceny instalacji LPG (94)

5,0
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 117 tys. km
użytkowana przez: 56 tys. km
Na lpg przejechałem około 56tys km. Instalacja to KIT ALBA od Brc. Praktycznie nie mam z nią problemów, gazownik dobrze wyregulował. Jeżdżę w długie trasy i spisuje się dobrze, silnik idealny do lpg.
5,0
Daewoo Lanos
Sedan 1.5 i 86KM 63kW
homologacja: Z.U.P."AUTO-GAZ"
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
5,0
Chevrolet Cruze
Sedan 1.6 16V 117KM 86kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Dość szybko zdecydowałem się na lpg, bo jednak benzyna za drogo wychodzi. Teraz mam założone BRC SQ 24 i po półtorej roku przejechane prawei 25 tys km na gazie. Spalanie takie samo jak na benzynie, za to tankowanie o niebo tańsze, Instalacja zwróciła się po niecałym roku
5,0
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik nieźle pracuje na tym BRC. Lepiej niż na poprzedniej instalacji (Skoda i STAG). Może to kwestia regulacji, może reduktora w każdym bądź razie spalanie procentowo jest mniejsze, a i szybciej przełącza na gaz.
5,0
Toyota Highlander II
SUV 3.5 V6 270KM 199kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Silnik na gazie pracuje bardzo równo, szybko wchodzi na obroty i przełącza na gaz. Auto praktycznie nic nie straciło ze swojej mocy i dynamiki, także nie widzą różnicy m-y benzyną a lpg. Do instalacji BRC dorzuciłem lepszy reduktor i wtryski, do tego lubryfikacja. Po niecałych 2 latach tylko wymiana filtrów, nic więcej
5,0
Ford Galaxy II
Van 2.3 16V 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 31 tys. km
użytkowana przez: 171 tys. km
Lpg bardzo dobrze współpracuje z 2.3. Moim zdaniem dobry silnik go gazowania. Płynne przejście na gaz, nie ma spadku mocy. Spalanie prawie na takim samym poziomie. Instalacja sq od Brc, nie mam z nią najmniejszych problemów.
5,0
Toyota RAV4 III
MPV 2.0 i 16V 152KM 112kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
W aucie założona instalacja BRC wraz z lubryfikacją. Wybór okazał się dobry bo z autem nic się nie dzieje. Silnik pracuje równo, bez problemów przełącza na gaz. Średnie spalanie gazu to ok 10l, czyli tak naprawdę niewiele więcej niż na benzynie.
5,0
Mazda 6 II
Sedan 2.0 MZR 147KM 108kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 275 tys. km
użytkowana przez: 14 tys. km
Montaż w połowie 2015r. w Rzeszowie (Czakram). Jak na razie na instalacji (BRC SQ 32) zrobiłem ok 14 tys. km, spalanie wychodzi w zależności od warunków ok 15% więcej niż na Pb., chyba że jeżdżę po mieście w godzinach szczytu to i więcej. Silnik pracuje normalnie, bez żadnych szarpnięć. Na gaz też przechodzi płynnie, więc wszystko jest w porządku
5,0
Opel Zafira A
Van 1.6 16V 101KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 260 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Jak montowałem gaz to auto miało już ponad 260 tys na liczniku i trochę się obawiałem czy podoła. Montaż instalacji BRC SQ w Rzeszowie (Czakram), dobre doradztwo bo jeżdżę już drugi rok i tylko wymiana filtrów i przeglądy robię. Jak na razie spalanie ko 9-10l/100 km w zależności od warunków, na trasie udało się zejść nawet do 7.5- 8/100.
5,0
Fiat Punto Grande Punto
Hatchback 5d 1.4 8v 77KM 57kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Gaz (BRC SQ P&D) zakładany był 2 lata temu w Czakramie w Rzeszowie. Autem zrobiłem już ponad 40 tys km, jak na razie wszystko działa jak należy. Dwie wizyty w serwisie na przegląd po ok 15 tys km, wymiana filtrów i żadnych przygód. Instalacja już się praktycznie zwróciła wliczając wszystkie koszty.