Szukaj

Czakram

Informację kontaktowe
Adres: Rzemieślnicza 20, Mysłowice
Województwo: śląskie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 81 ocen ocen
Jakość montażu
4,9
Kultura obsługi
4,9
Poziom cenowy
4,8
Polecany warsztat
4,9
Średnia ocena
4,9
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
79 opinii
Powyżej 20%
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
75 opinii
2-3 razy rocznie
6 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
80 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
77 opinii
Dobrze
3 opinie
Przeciętnie
1 opinia
Mapa

Oceny instalacji LPG (81)

5,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja BRC Sq 32. W aucie od prawie 4 lat. Przebieg 80 tys.km. Praca auta na instalacji lpg bez zarzutu. Żadnych usterek, błędów. Spalanie caly czas w normie. Regularny serwis i wymiana filtrów.
5,0
Mazda 5 I
Minivan 2.0 MZR 146KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik dobrze współpracuje z instalacją. Nie widzę ani spadku osiągów, ani różnicy w pracy silnika. Spalanie unormowane po ok 2 tys.km, od tej pory utrzymuje się na stałym poziomie. Wizyty w warsztacie jedynie na przeglądy, jak na razie zaledwie 2. Instalacja BRC SQ P&D .
5,0
Chevrolet Captiva I
SUV 2.4 i 16V FWD 141KM 104kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D. Moc auta zachowana, instalacje nie stwarza żadnych problemów. Dobrze się prowadzi, szybko przechodzi na LPG, serwis co 15 tys.km, obecnie już po gwarancji. Wymiana jedynie filtrów. Wtryskiwacze i reduktor bez uwag.
5,0
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.6 MIVEC 117KM 86kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Własnie niedawno stuknęło mi 100 tys.km na instalacji BRC SQ 32. Zakładałem jakieś 4 lata temu. Przeglądy na gwarancji co 15 tys.km, później zmiana filtrów była już częściej. Sama instalacja przez ten czas nie stwarzała żadnych problemow. Obroty nie falowały, przejście na lpg było bardzo szybko, silnik nie tracil na mocy. Spalanie unormowane na poziomie 9l/100km więc wynik o...
4,5
Alfa Romeo 156 II
Kombi 1.9 JTD 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Polecam każdemu kto ma instalacje gazową lub chciałby założyć. Pełen profesjonalizm, na pewno się u nich pojawię nie raz. Dobra robota autko znów chodzi jak zegarek. Polecam
5,0
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.6 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 89 tys. km
Instalacja BRC SQ 32. Zamontowana 4 lata temu. Przebieg ok 90 tys.km. Przez czas eksploatacji wymieniane jedynie filtry. Spalanie unormowane na poziomie ok 9l/100km. Z instalacją nic się nie działo, więc był to zdecydowanie dobry wybór.
5,0
Citroen C1 I
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Zamontowana instalacja Zavoli model Winner. W aucie jest od ponad 2 lat. Przebieg ma na razie ok 50 tys.km, autem jeździ głównie żona. Jeśli chodzi o serwis jedynie wizyty na przeglądy plus wymiany filtrów. W ustawieniach od montażu i regulacji po ok 1 tys.km nic nie było zmieniane. Mapy się nie rozjeżdżają, ciśnienie ok, żadnych błędów. Instalacja w moim odczuciu dobra i...
4,5
Audi 90 B2
Sedan 2.0 115KM 85kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: AC STAG 2L
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Instalacja działa sprawnie, bez żadnego zarzutu. Polecam.
5,0
Seat Leon III
Hatchback 1.4 TSI 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 45 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Instalacja założona BRC SDI 2.0. Była to najtańsza i zarazem najlepsza opcja z dostępnych. Przekonałem się o tym po przejechaniu 100 tys.km. Nic nie musiałem absolutnie robić poza standardowymi przeglądami i wymianą części eksploatacyjnych.
5,0
Aston Martin DB9
Coupe 5.9 i V12 48V 450KM 331kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Pełen profesjonalizm. Widać, że pracownicy to fachowcy w każdym calu i znają się na rzeczy. Założyli mi LPG w samochodzie bez żadnych problemów, na następny dzień samochód był do odbioru. Póki co jeżdzę od na gazie dopiero 4 miesiące, ale już teraz zauważyłam, że spalanie jest mniejsze na poziomie 15%.