Szukaj

RODAN

Informację kontaktowe
Adres: K.Tymienieckiego 65, Poznań
Województwo: wielkopolskie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 44 ocen ocen
Jakość montażu
4,9
Kultura obsługi
4,8
Poziom cenowy
4,7
Polecany warsztat
4,8
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
39 opinii
Powyżej 20%
4 opinie
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
40 opinii
2-3 razy rocznie
1 opinia
Częściej niż 3 razy rocznie
2 opinie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
42 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
42 opinie
Dobrze
1 opinia
Przeciętnie
1 opinia
Mapa

Oceny instalacji LPG (44)

5,0
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
W środku jest instalka Kit Alba. Przelot na niej 30 tys. km. W serwisie 2 razy na wymianie filtrów. Silnik działa bez zarzutu. Auto dobrze się zbiera, nie ma problemów z przejściem na gaz. Do tego tanie filtry. Generalnie koszty zwracają się bardzo szybko.
5,0
Ford Focus II
Focus C-Max 1.6 i 16V 103KM 76kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 211 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Założona instalacja Kit Alba dobrze współpracuje z silnikiem. Praca silnika poprawne. Nie zauważyłem żadnych zgrzytów po montażu. Przyspieszenie, moc, zmiany obrotów, wszystko odbywa się jak na benzynie.
5,0
Fiat Linea
Sedan 1.4 77KM 57kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Instalacja Kit Alba, założona przy przebiegu 90 tys.km. Do tej pory przejechałem już blisko 25 tys. Z obserwacji z jazdy: auto nie straciło na dynamice, dobrze się zbiera, po trasie też nie ma problemów. Chodzi cały czas na gazie, nawet jak gwałtownie podkręce obroty i przyspieszę nie przechodzi na benzynę. Jednym słowem silnik gaz przyjął dobrze.
5,0
Volkswagen Bora
Sedan 1.6 16V 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Auto gazowane przy przebiegu 230 tys.km, instalacja Zavoli Winner. Jest już po pierwszym przeglądzie. Wszystko w normie, mapy nie rozjeżdżają się, silnik pracuje równo, spalanie w granicach 9-10l. Póki co wszystko w porządku.
5,0
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 65 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Montaż LPG po 4 latach od zakupu, auto od nowości. Silnik bez problemu przeszedł na inne zasilanie. Moc pozostała jak była, praca też moim zdaniem bez zmian. Spalanie większe w granicach 10% w stosunku do Pb. To moje pierwsze auto z LPG i pozytywne zaskoczenie.
5,0
Volkswagen Bora
Sedan 2.0 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
Na pokładzie od blisko 3 lat instalacja Zavoli zakładana przy udokumentowanym przebiegu 100 tys.km. Przejechane blisko 75 tys. żadnych usterek. Silnik pracuje poprawnie, moc jest jak przed montażem, przyspieszenie również. Ogólnie nie ma na co narzekać.
5,0
Dacia Sandero I
Stepway 1.6 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Instalacja Zavoli Winner, świeżo założona, ale w związku z wakacjami już zdążyłem przejechać blisko 5 tys.km. Moje spostrzeżenia do chwili obecnej. Przełączanie na gaz bez problemu, nawet jak silnik był po dłuższym postoju. Spalanie LPG do 10% więcej tego co na Pb, czyli wynik bardzo satysfakcjonujący. Do tego przyspieszanie, wkręcanie na wyższe obroty nie skutkuje powrotem...
5,0
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 18 tys. km
Świetna instalacja BRC SEQUENT 32. Nie czuję zupełnie żadnej różnicy w jeździe na gazie i na benzynie. Różnicę czuć jedynie na stacji benzynowej. Po roku użytkowania i już w sumie 20tys. km nie było żadnych problemów. Jedyny minus(chyba każdej tego typu instalacji) to fakt, że zimą silnik zużywa sporo benzyny na rozgrzanie co zwiększa koszty eksploatacji.
5,0
Nissan Micra IV
Hatchback 5d 1.2 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
Auto zagazowane w 2014r. jeździ nim głównie żona. Instalacja BRC SQ 24.11. Sprawuje się niezawodnie. Jedynie co wymienialiśmy to filtry powietrza i fazy lotnej w czasie przeglądów. Instalacja praktycznie bezobsługowa. Szybko się przełącza na gaz, w zimie też nie ma problemów nawet jak postoi trochę na mrozie.
5,0
Audi A3 8L
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Silnik świetnie znosi gaz. Instalacja Zavoli zakładana 2 lata temu, jak na razie przejechane blisko 55 tys.km. Wymieniane jedynie filtry, sprawdzane luzy zaworowe. Spalanie nie przekracza 10% wiecej tego co na Pb. Najważniejsze że jeździ się tanio i bezawaryjnie