Szukaj

RODAN

Informację kontaktowe
Adres: K.Tymienieckiego 65, Poznań
Województwo: wielkopolskie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 45 ocen ocen
Jakość montażu
4,9
Kultura obsługi
4,8
Poziom cenowy
4,6
Polecany warsztat
4,8
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
40 opinii
Powyżej 20%
4 opinie
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
41 opinii
2-3 razy rocznie
1 opinia
Częściej niż 3 razy rocznie
2 opinie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
43 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
43 opinie
Dobrze
1 opinia
Przeciętnie
1 opinia
Mapa

Oceny instalacji LPG (45)

5,0
Audi A3 8L
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Silnik świetnie znosi gaz. Instalacja Zavoli zakładana 2 lata temu, jak na razie przejechane blisko 55 tys.km. Wymieniane jedynie filtry, sprawdzane luzy zaworowe. Spalanie nie przekracza 10% wiecej tego co na Pb. Najważniejsze że jeździ się tanio i bezawaryjnie
Dodane 9 lat temu
4,5
Chevrolet Epica
Sedan 2.0 24v 143KM 105kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 49 tys. km
brak problemow
Dodane 9 lat temu
5,0
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 84 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Wyczuwalne pogorszenie pracy w pierwszych minutach po przełączeniu na gaz, które szybko przechodzi. W zalezności od jakości gazu (% zawartości propanu) wyczuwalne różnice w mocy i "miękkości" pracy silnika
Dodane 9 lat temu
5,0
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.4 i 16V 97KM 71kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Auto dobrze znosi gaz, instalacje dobrze sparowana i wyregulowana bo obyło się bez korekt. Spalanie ok 20% większe niż na Pb przy jeździe w mieście. Na trasie dużo mniejsze. Moc może niewielka w tym silniku, ale pozostało praktycznie bez zmian, dynamika również
Dodane 9 lat temu
5,0
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 136KM 100kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 181 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja BRC założona poprawnie, auto ma odpowiednią moc. Od 2 lat jak ją zakładałem nie było żadnych problemów. Polecam
Dodane 9 lat temu
5,0
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Po instalacji sekwencji BRC auto dobrze sobie radzi. Silnik równo pracuje, nic nie szarpie, nie ma żadnych przeskoków na benzynę. Jednym słowem dobra instalacja solidnie założona i wyregulowana.
Dodane 10 lat temu
4,5
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.6 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 63 tys. km
użytkowana przez: 61 tys. km
Silnik 1.6 8V BFQ 102KM Nie ma absolutnie żadnych problemów.
Dodane 10 lat temu
5,0
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Witam, obawiałem się instalacji gazowej w tym silniku jednak po dwóch latach bezproblemowej jazdy jestem zadowolony z decyzji o założeniu instalacji. Koszt niecałe 3000zł zwrócił się w pół roku, nie zwracam już uwagi na spalanie :) Przez 2 lata żadnych awarii instalacji. Padła mi pompa paliwowa ale to niezwiązane jak się okazało z gazem.
Dodane 10 lat temu
5,0
Chrysler Town & Country IV
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 123 tys. km
użytkowana przez: 184 tys. km
Doskonale, problem jest już z samą instalacją 2xwymiana reduktora, i teraz kłopoty z wiązką elektryczną sterownika.
Dodane 10 lat temu
3,8
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 265 tys. km
Nauka jazdy, prawie 5 lat na gazie. Regeneracja reduktora - jedyna rzecz jaką trzeba było zrobić po 4 latach. Jestem bardzo zadowolony. Minus jest taki, że ten silnik jest słaby i niestety miałem już remont głowicy i pierścienie wymienione przy 186000km.
Dodane 10 lat temu
Zobacz więcej filmów