Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Peugeot 106 II

Lata produkcji: 1996 - 2003
Segment: Auta małe
„Stoszóstka” drugiej generacji debiutowała w 1996 roku. W porównaniu do jej poprzedniczki, zmianom poddano nie tylko nadwozie (między innymi nowy kształt reflektorów), ale popracowano też nad konstrukcją auta (głównie pod kątem bezpieczeństwa). Konstrukcyjnie model był niemal kopią Citroena Saxo (współpraca obu marek w ramach koncernu PSA). Kariera Peugeota 106 zakończyła się w 2003 roku. Dwa lata później na rynku pojawił się jego następca, model 107.

Oceny Peugeot 106 II

Ogólna ocena
4,01
Średnia dla segmentu 3,97
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(83%) NIE(17%)
ZALETY + Widoczność + Całokształt + Stosunek jakość/cena
WADY - Skrzynia biegów - Wyciszenie - Karoseria

Autodiagnoza Peugeot 106 II

Liczba wpisów: 15
zapala losowo,czasami po kilku podejściach.rozrusznik kręci
dodał: markar, 6 lat temu
pojawia się nieoczekiwanie,raz po postoju raz gdy jest jeszcze ciepły.Gdy nie odpala brak iskry-sprawdzałem
padłą cewka zapłonowa
dodał: mirelli1986, 8 lat temu
nio zapalała sie kontrolka check engine, szarpało autem no i niekiedy zgasło , dobry elektromechanik doszedł do tego
silnik jak się nagrzeje to gaśnie albo nie wchodzi na obroty, krztusi się.
dodał: Stachu67, 7 lat temu
w momencie przechodzenia z ssania silnik pracuje tylko na wolnych obrotach a po dodaniu gazu gaśnie lub się krztusi a po chwili przechodzi mu i po ostrej przegazówce pracuje super. czy on po prostu zalewa się? czy to coś z elektryką?
Trzęsienie kierownicą
dodał: pebu81, 7 lat temu
Witam, Od jakiegoś czasu w moim LWIE przy mocniejszym hamowaniu zaczyna trząść kierownicą oraz autem. Według mojej oceny jest to umiejscowione z przodu z lewej strony. Hamulce (tarcze + klocki ) wymieniałem na jesieni jakieś 5k km temu. Trzęsienie (delikatne) pojawia się po przekroczeniu 100 km/h. Ponadto przy skręcaniu słyszę jakby coś tarło, podobnie jest przy niskiej prędkości przy wciśniętym sprzęgle. Nie wiem czy te objawy się ze sobą wiążą ale ponieważ nie mam chwilowo czasu podjechać do mechanika zwracam się z prośbą o diagnoze
Brak iskry na cewce zapłonowej.
dodał: ~kris1414, 8 lat temu
Witam. Mam peugeot 106 1.0 benzyna + gaz. Moja usterka polega na tym, iż pewnego dnia jadąc zgasł mi tak jak by odciął się prąd. Po 10 min postoju odpalił mi, lecz przejechałem tylko z 2 km i to samo. Niestety musiał mnie kolega odholować. Wymieniłem mu cewkę zapłonowa lecz i tak usterka została. Gdy odpalam go to pochodzi z 2 min i gaśnie. Sprawdzałem mu iskrę na cewce zapłonowej i na początku jest, a potem jej już nie ma. Nie wiem co robić, pomocy.

Dane techniczne Peugeot 106 II

Moc silników 50–118 KM
Pojemność silników 1,0–1,6 l
Prędkość maksymalna 150–205 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,7–19,2 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Peugeot 106 II
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1208
Koszt ogólny 13,62 PLN
LPG23.77 PLN
ON14.86 PLN
PB31.5 PLN
Wydatki serwisowe 6,15 PLN Pozostałe wydatki 4,67 PLN

Publikacje o Peugeot 106

Peugeot 106 II
Aktualnie przeglądasz Peugeot 106 II