Szukaj

Informacje o Peugeot 107 Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW 2005-2011

Lata produkcji: 2005 – 2011
Segment: Auta najmniejsze
Model należący do segmentu A i najmniejszy samochód w historii francuskiej marki. Następca Peugeota 106. Jego produkcja rozpoczęła się w 2005 roku, jako wspólny projekt Toyoty oraz koncernu PSA, do którego należą Peugeot i Citroen. 107 bazował na prototypie B-Zero opracowanym razem przez inżynierów trzech marek, który dał początek również bliźniaczym: Citroenowi C1 i Toyocie Aygo. Wszystkie trzy modele produkowane są w fabryce Toyoty i PSA w czeskim Kolinie. Od 2008 roku Peugeot 107 oferowany jest w wersji po face-liftingu.
czytaj więcej
Powagosław
Brat bliźniak Citroena C1 i Toyoty Aygo. Z zewnątrz wygląda ciekawie i przyjemnie. W środku na kierowcę czeka świetnie zaprojektowane wnętrze, a pod maską - gwarancja oszczędności. Do tego jeszcze niewielka cena. „C’est si bon!”, jak mawiają w ojczyźnie Peugeota. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby każdy miał taki samochód, życie byłoby nudne. Ale z drugiej strony, nie stalibyśmy tyle w korkach i nie byłoby problemów z miejscem do parkowania. Co wybieracie? Ja chyba wolę korki. ~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2011 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 68 KM (50 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 93 Nm przy 3600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71 x 84 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Widoczność - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~romek22
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Bardzo proste w budowie auto. Stąd bardzo tanie w ekspoloatacji. Na allegro kupi wszystko w śmiesznych pieniądzach...np cały silnik za 1.5 tys czy skrzynie za 800zł. Sprzęgło na linkę, przepustnica manualna, czyli gaz na linkę, tylko jeden tłumik końcowy (czyli nie trzeba wymieniać tłumika środkowego, czy złącza elastycznego), lampka w srodku tylko pod drzwi kierowcy, jedna wycieraczka, jeden siłownik tylnej klapy ...jak widać na prawdę prosta konstrukcja. Auto choruje na typowe jego wady wieku dziecięcego...czyli roczniki 2006-2008. 1. Przecieki wody do bagażnika. Trzeba uszczlenić silikonem, lampy, 3-ci światło stop oraz wloty odpowietrzające na tylnym pasie. Czasami wymiany wymaga tez tylna uszczelka (150zł) 2. Pękają blaszki w docisku sprzęgła. Trzeba wymieniac całe sprzegło. Kupować Exedy na allegro za 400zł, wymiana 250zł. Nie jeździć do ASO gdzie krzyczą 1.5 tys zł. 3. Zacierają się pompy wody. Jeśli auto jest na oryginalenj pompie Aisin, to radzę od razu wymienić na np GMB. Kupić na alle za 180zł, a nie w ASO za 600zł. Wymiana dziecinnie prosta, bo pompa jest na pasku klinowym a nie pod rozrządem. 4. Parę przypadków pękniętej dzwigni, którą ciągnie linka sprzegła przy skrzyni biegów. Ta dzwignia rdzewiwje i pęka. Trzeba ją od razu zabezpieczyć jakis preparatem antykorozyjnym. I tyle. Kto wymieni pompe wody, uszczelni tył....jezdzi bezawaryjnym autkiem palącym śmieszne ilości paliwa w mieście...tzn max 6 litrów.
4,5
~AS
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Jeżeli potrzebujesz samochodu dla 2 osób, do poruszania się głównie w mieście to jest to bardzo dobry wybór. Oszczędny samochód - niska cena zakupu - kupiłem w cenie Pandy - bardzo małe spalanie (średnio ok. 5,2 l - przy ostrej jeździe po mieście). Niezła dynamika - szczególnie na pierwszych trzech biegach - fantastyczne uczucie, kiedy można na 1 podkręcić samochód do prędkości 60 km/h, na 2 do 100 km/h, większość dużych aut wymięka :) Oceniam ten samochód bardzo pozytywnie, zostanie ze mną zapewne na dłużej - jako 2 samochód, mam nadzieję, że bedzie dalej niezawodny
4,0
~Mlody93
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Jest to mój pierwszy samochód. Kupiłem go z przebiegiem 45 tys i zamiarem przejeżdżenia 100-150 tys. Wiem że to był dobry zakup! Auto proste w swej konstrukcji wszystkie dotychczasowe usterki sam potrafiłem wymienić mimo że nie miałem cześniej styczności z samochodami. Co do spalania - dla młodego kierowcy bajka. Mały apetyt na paliwo połączony z niską wagą samochodu dają wielką satysfakcje z jazydy.
Średnie spalanie dla Peugeot 107 Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW 2005-2011
5,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,9
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Zrobiłem autem 60tys km. Auto zasadniczo jest używane tylko w mieście, do tego na krótkich, max 10km, dystansach (Kraków). Kupiłem to auto bo szukałem w rankingach jak najmnieszego spalania, i do tego, żeby auto było mało awaryjne. I wszystko sie spełniło. Całe podzespoły, włącznie z silnikiem jest toyoty (silnik od toyoty yaris II). A co do spalania, jeżdząc tylko i wyłącznie po mieście, (6km do pracy), bardzo delikatnie (max 2.5 tys obrotów i zmiana biegu) spala mi 5.6-5.8 zbiornik w zbiornik. Wszystko zawsze dokładnie przeliczam i nie chce być inaczej. Zawsze tankuje jak 'piknie' rezerwa, tankuje około 33 litrów i robie około 580km do następnego 'piknięcia'. Maxymalnie co mi spalił na tej samej codzinneij trasie, to 6.2, ale to była zima i mróz ponad -10 trzymał przez prawie 3 tygodnie. Natomiast raz wybrałem sie w trasę z córką, również jechałem bardzo delikatnie, utrzymując 2 tys obrtów, bez zbędnego wyprzedzania, prędkość max 80-90km na godz i spalanie uwaga 3.7!. Także 4 litry w trasie bez problemów robimy. Zaznaczę, że wszystkie pomiary robione bez klimy, bo jej nie mam.
5,0
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Zrobiłem autem 60tys km. Auto zasadniczo jest używane tylko w mieście, do tego na krótkich, max 10km, dystansach (Kraków). Kupiłem to auto bo szukałem w rankingach jak najmnieszego spalania, i do tego, żeby auto było mało awaryjne. I wszystko sie spełniło. Całe podzespoły, włącznie z silnikiem jest toyoty (silnik od toyoty yaris II). A co do spalania, jeżdząc tylko i wyłącznie po mieście, (6km do pracy), bardzo delikatnie (max 2.5 tys obrotów i zmiana biegu) spala mi 5.6-5.8 zbiornik w zbiornik. Wszystko zawsze dokładnie przeliczam i nie chce być inaczej. Zawsze tankuje jak 'piknie' rezerwa, tankuje około 33 litrów i robie około 580km do następnego 'piknięcia'. Maxymalnie co mi spalił na tej samej codzinneij trasie, to 6.2, ale to była zima i mróz ponad -10 trzymał przez prawie 3 tygodnie. Natomiast raz wybrałem sie w trasę z córką, również jechałem bardzo delikatnie, utrzymując 2 tys obrtów, bez zbędnego wyprzedzania, prędkość max 80-90km na godz i spalanie uwaga 3.7!. Także 4 litry w trasie bez problemów robimy. Zaznaczę, że wszystkie pomiary robione bez klimy, bo jej nie mam.
5,0
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Zrobiłem autem 60tys km. Auto zasadniczo jest używane tylko w mieście, do tego na krótkich, max 10km, dystansach (Kraków). Kupiłem to auto bo szukałem w rankingach jak najmnieszego spalania, i do tego, żeby auto było mało awaryjne. I wszystko sie spełniło. Całe podzespoły, włącznie z silnikiem jest toyoty (silnik od toyoty yaris II). A co do spalania, jeżdząc tylko i wyłącznie po mieście, (6km do pracy), bardzo delikatnie (max 2.5 tys obrotów i zmiana biegu) spala mi 5.6-5.8 zbiornik w zbiornik. Wszystko zawsze dokładnie przeliczam i nie chce być inaczej. Zawsze tankuje jak 'piknie' rezerwa, tankuje około 33 litrów i robie około 580km do następnego 'piknięcia'. Maxymalnie co mi spalił na tej samej codzinneij trasie, to 6.2, ale to była zima i mróz ponad -10 trzymał przez prawie 3 tygodnie. Natomiast raz wybrałem sie w trasę z córką, również jechałem bardzo delikatnie, utrzymując 2 tys obrtów, bez zbędnego wyprzedzania, prędkość max 80-90km na godz i spalanie uwaga 3.7!. Także 4 litry w trasie bez problemów robimy. Zaznaczę, że wszystkie pomiary robione bez klimy, bo jej nie mam.
Peugeot 107 Hatchback 5d