Średnica zawracania
10,67 m
Długość z hakiem holowniczym
4566 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi
2098 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi
1906 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu
3617 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu
3402 mm
Wysokość z relingami dachowymi
1624 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika
2060 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika
1945 mm
Rozstaw kół - przód
1579 mm
Rozstaw kół - tył
1587 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika
816 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu
915 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi
889 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu
912 mm
Odległość od podłogi do siedziska tylnego
843 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu
1451 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu
1422 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu
1493 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu
1484 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
1482 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
520 l
Szerokość pomiędzy nadkolami
1053 mm
Wysokość bagażnika
609 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy
919 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą
1861 mm
Wysokość progu załadowczego
700 mm
Drzwi tylne - szerokość
998 mm
Drzwi tylne - wysokość
821 mm
Klasa kompaktowych SUV-ów jest dziś obsadzona silniej niż kiedykolwiek wcześniej. Ale dziś żaden z nich nie wygląda dziś tak dobrze i tak świeżo jak nowy 3008. Z każdej strony (Ten bok! Ten tył!).
~PowagosławPewien chłopak z Londynu miał na studiach dylemat – zostać fizykiem, czy gitarzystą rockowym. Poprzedni Peugeot 3008 miał nie tyle dylemat, co kryzys tożsamości – chciał być SUV-em, ale udawał go jako minivan. Dziś 3008 wybrał bycie SUV-em i to dobry wybór. A chłopak? Nazywał się Brian May i został gitarzystą Queen. Aha, doktorat z fizyki zrobił na starość. Peugeot jeszcze ma czas.
~Luzacjusz