Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Peugeot 301 Sedan

Lata produkcji: 2012 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Kompaktowy sedan należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany od 2012 roku. Francuska marka zainaugurowała nim nową, budżetową linię modelową, której elementem rozpoznawczym jest jedynka na końcu nazwy. W ofercie Peugeota, 301, mniej więcej, zajmuje miejsce pomiędzy modelami 208 i 308. Choć w historii marki był już jeden samochód oznaczony tą liczbą (301 z lat 30. ub. wieku), obecny 301 w żadnym stopniu nie jest jego spadkobiercą. Auto adresowane jest głównie na rynki Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu oraz Ameryki Pn. i Płd.
Powagosław
Jak na tzw. model budżetowy wygląda bardzo atrakcyjnie i może być lekcją dla tych, którym tworząc tani samochód, uznają a priori, że skoro tani, to musi być brzydki. A tu? Bezpretensjonalny, ładny, klasycznie zbudowany sedan z tym samym obszarem rynkowym do zagospodarowania, co najczęściej brzydka konkurencja. ~Powagosław
Luzacjusz
Trudno narzekać na stylistykę nowych Peugeotów. W porównaniu do modeli sprzed 5-6 lat widać kolosalny postęp. Paradoksalnie jednak, 301, który musi być sedanem (o to chodzi z tymi całymi budżetowymi produktami – mają sprawiać wrażenie, że dają coś więcej za mniej), na tym „muszeniu” traci. Doceniam jednak starania, żeby nie stworzyć kolejnego Renault Thalia. ~Luzacjusz

Peugeot 301 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Peugeot 301

Cena od 42 500 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Peugeot 301
Tel. 798 396 396
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Oceny Peugeot 301

Ogólna ocena
4,15
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(78%) NIE(22%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Poważne usterki + Stosunek jakość/cena
WADY - Skrzynia biegów - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

jarosław_dąbrowski
Peugeot 301 I Sedan
1.2 PureTech 82KM 60kW (od 2015) 4,77
Mając do dyspozycji kwotę ok. 40 tys. bardzo trudno wbrew pozorom kupić auto z pewną udokumentowaną przeszłością, dlatego zdecydowałem się na nowe budżetowe auto. Przymierzałem się początkowo do Tipo, ale podstawowa wersja nie posiada kluczowej dla mojej małżonki regulacji wysokości fotela kierowcy.Po za tym czarne klamki i grill dopełniły wyboru
dodano ponad rok temu przez jarosław_dąbrowski
Bartek
Peugeot 301 I Sedan
1.6 VTi 115KM 85kW (2012-2015) 4,23
Na wstępie podkreślam, że nie jestem posiadaczem tego auta. Testowałem takie auto, opisuje moje odczucia. 301 ta wpadła mi w oko, co prawda posiada kilku wad, na które można śmiało przymknąć oko po lekturze cennika. Ładny, ciekawy, poprawny samochód, z dynamicznym silnikiem 1.6 Vti zużywającym przeciętną ilość paliwa. Wg mnie świetna oferta.
dodano 4 lata temu przez Bartek
Termitek
Peugeot 301 I Sedan
1.6 VTi 115KM 85kW (2012-2015) 4,54
Wraz z kilometrami wychodzą nowe ciekawostki. Ocenia nie zmieniła mi się. Wciąż uważam że ten samochód jest doskonałym kompromisem pomiędzy ceną a jakością. Do tej pory nic absolutnie nie wykazuje śladów zużycia. Auto nie ma łatwego życia, Skończył się okres "nowego" auta i zaczęła się proza życia, czyli jazda na czerwonym polu oraz ładowanie 220kg do bagażnika. Jazda serpentynami po Bieszczadach z dużą prędkością oraz strome...
dodano 2 lata temu przez Termitek

Dane techniczne Peugeot 301 Sedan

Moc silników 72–115 KM
Pojemność silników 1,2–12,0 l
Prędkość maksymalna 160–188 km/h
Przyspieszenie 0-100 9,4–16,3 s
Peugeot 301 Sedan Sedan Facelifting

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Peugeot 301 Sedan
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 536
Koszt ogólny 18,65 PLN
LPG15.71 PLN
ON24.51 PLN
PB34 PLN
Wydatki serwisowe 5,62 PLN Pozostałe wydatki 10,44 PLN

Newsy o Peugeot 301

Peugeot 301