Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Peugeot 306 II Hatchback 2.0 S16 150KM 110kW 1997-2000

Peugeot 306 II Hatchback 2.0 S16 150KM 110kW 1997-2000
Lata produkcji: 1997 - 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Drugą generację 306 zaprezentowano w 1997 roku. Nadwozie auta zostało poddane niewielkim zmianom, po których zyskało ono nieco bardziej opływowy wygląd. Modernizacja objęła między innymi światła, atrapę chłodnicy i zderzaki. Oprócz dotychczasowych wersji, model był dostępny również w odmianie kombi. Choć w 2001 roku gotowy był już następca 306-tki, model 307, samochód produkowano jeszcze przez dwa lata. Dotyczyło to jednak wyłącznie wersji kombi i kabrio.

Oceny Peugeot 306 II Hatchback 2.0 S16 150 KM 110 kW

Ogólna ocena
3,15
Średnia dla segmentu 4,07
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt + Skrzynia biegów
WADY - Stosunek jakość/cena - Poważne usterki - Karoseria

Autodiagnoza Peugeot 306 II

Liczba wpisów: 21
Rozruch.
dodał: ~Emil, 8 lat temu
Dałem do mechanika auto i wymieniłem uszczelkę pod głowicą, rozrząd oraz świece. Przed tym chodził dobrze teraz zdarza się (nie jest to zawsze czasem mogę jeździć 2 dni odpalać i jest oki) że rozrusznik kręci. Gdz w czasie dodam gazu i odpali to chodzi jak traktor pali na 2 gary. Przed wymianą świecy było tak samo ponieważ po robocie uszczelki to samo mi się działo i podjechałem wymienić świece. Proszę o pomoc.
Silnik - kontrolka check.
dodał: LukaszSiwy, 3 lata temu
Witam mam problem z silnikiem w mojej 306 xr mianowicie świeci mi kontrolka awarii silnika - check czasem kontrolka gaśnie kiedy pada deszcz ale silnik pracuje normalnie nie wiem co to może być proszę o pomoc
Brak mocy
dodał: Krzysztof Jasinski, 6 lat temu
Ponad miesiąc temu zrobiło mi się zwarcie pod maską i zesmarzyła się kostka od sterowania zapłonem(silnik potem kręcił ale nie wchodził na obroty)elektryk wymienił mi tą kostkę i miało być już dobrze ale po przejechaniu paru metrów zaczęło dusić silnik i gasł sam,po zapaleniu go z powrotem na początku było dobrze a póżniej to samo,po jakimś czasie udawało mi się coraz dużej jeżdzić w ten sposób ostatnio mam jakby odwrotnie,w miarę po dłuższej jeżdzie zaczyna mi dusić silnik i brakuje mocy mimo redukcji biegów,jak wyłączę silnik i włączę go z powrotem jedzie normalnie i tak cały czas,przed...

Dane techniczne Peugeot 306 II Hatchback 2.0 S16 150KM 110kW 1997-2000

Podstawowe parametry Peugeot 306 II Hatchback 2.0 S16 150KM 110kW
Produkowany od 1997 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 183 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 4
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Peugeot 306 II Hatchback 2.0 S16 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Peugeot 306