Szukaj

Peugeot 308 III SW Plug-In – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Peugeot 308 III SW Plug-In

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od roku 2007 model należący do segmentu C (klasa niższa średnia) w gamie Peugeota stał się następcą modelu 307. Był to pierwsze auto nowego pokolenia Peugeotów, które nazwane zostały zgodnie z kluczem X08. Pracowano nad nim przez klika lat, w ramach planu o kryptonimie „Project T7”. Druga generacja Peugeota 308 dostępna jest od roku 2013. Do dnia dzisiejszego nabywców znalazło prawie 1,3 mln „trzysta ósemek”. Na podstawie Peugeota 308 stworzono 2-drzwiowe, sportowe coupe RCZ, a także SUV-a 3008. Druga generacja modelu w 2014 r. uzyskała tytuł Europejskiego Samochodu Roku.
czytaj więcej
Powagosław
Elegancki i zadziorny. Niektórzy zarzucają mu designerską zachowawczość, ale również tak zwykło się określać klasyczne kształty. Dobry ruch Peugeota, to może być przebój na miarę poprzednika z przełomu wieków – modelu 306. ~Powagosław
Luzacjusz
Przyjemny dla oka, choć chyba trochę za bardzo konserwa jak na Peugeota, czuć ducha VW Golfa, co, biorąc pod uwagę zamiary marki wobec tego modelu, dziwić nie może. Plus za niebanalne, ciekawie zaprojektowane wnętrze. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,7 m
Długość 4636 mm
Szerokość 1852 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2062 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1860 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 3650 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu 3351 mm
Wysokość 1442 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2052 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1700 mm
Rozstaw osi 2732 mm
Rozstaw kół - przód 1559 mm
Rozstaw kół - tył 1554 mm
Zwis przedni 904 mm
Zwis tylny 1000 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 597 mm
Długość kolumny kierownicy 718 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 886 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 891 mm
Długość siedziska przedniego 510 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 129 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 882 mm
Długość siedziska tylnego 450 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1428 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1367 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1443 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1414 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1574 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 548 l
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,6
~Marcin
Peugeot 308 III
SW Plug-In 1.6 Hybrid 225KM 165kW
Daję tylko cztery gwiazdki ponieważ Peugeot tak dał " du..py" ze swoją aplikacją i update-mi softu w aucie i aplikacji, że od prawie sześciu miesięcy nie mam połączenia z autem przez co nie mogę kontrolować ładowania, temperatury wewnątrz czy też spalania oraz przejechanych tras, Peugeot Polska rozwiązuje problem od prawie dwóch miesięcy, wysyłając co kilkanaście dni maila z info, że cały czas pracują nad rozwiązaniem problemu. Obsługa Peugeot w PL czy w EU to dramat, aplikacje działają Jeszce gorzej. Rok użytkowania 308 SW III 225 Hybryd oceniam na 4,5 gwiazdki (niestety takiego wyboru nie ma) z tego powodu, że w Holandii, gdzie użytkuję ten pojazd są częste wiatry i ja słyszę jakieś delikatne gwizdy w uszczelkach szyb bocznych, jestem użytkownikiem tego jak i poprzedniego modelu T9 w tej samej wersji SW (tam 2.0 BlueHDI, tutaj hybryda z niesławnym "niby poprawionym" 1,6 o mocy 225KM. Prowadzenie samochodu jest o niebo lepsze niż poprzednika, w ogóle nie będę się rozpisywał tylko krótko... tutaj jest chyba wszytko lepsze niż w T9, które mam do dzisiaj (2.0 BlueHDI).
Dodane 7 miesięcy temu
4,6
~Marcin
Peugeot 308 III
SW Plug-In 1.6 Hybrid 225KM 165kW
Daję tylko cztery gwiazdki ponieważ Peugeot tak dał " du..py" ze swoją aplikacją i update-mi softu w aucie i aplikacji, że od prawie sześciu miesięcy nie mam połączenia z autem przez co nie mogę kontrolować ładowania, temperatury wewnątrz czy też spalania oraz przejechanych tras, Peugeot Polska rozwiązuje problem od prawie dwóch miesięcy, wysyłając co kilkanaście dni maila z info, że cały czas pracują nad rozwiązaniem problemu. Obsługa Peugeot w PL czy w EU to dramat, aplikacje działają Jeszce gorzej. Rok użytkowania 308 SW III 225 Hybryd oceniam na 4,5 gwiazdki (niestety takiego wyboru nie ma) z tego powodu, że w Holandii, gdzie użytkuję ten pojazd są częste wiatry i ja słyszę jakieś delikatne gwizdy w uszczelkach szyb bocznych, jestem użytkownikiem tego jak i poprzedniego modelu T9 w tej samej wersji SW (tam 2.0 BlueHDI, tutaj hybryda z niesławnym "niby poprawionym" 1,6 o mocy 225KM. Prowadzenie samochodu jest o niebo lepsze niż poprzednika, w ogóle nie będę się rozpisywał tylko krótko... tutaj jest chyba wszytko lepsze niż w T9, które mam do dzisiaj (2.0 BlueHDI).
Dodane 7 miesięcy temu
4,6
~Marcin
Peugeot 308 III
SW Plug-In 1.6 Hybrid 225KM 165kW
Daję tylko cztery gwiazdki ponieważ Peugeot tak dał " du..py" ze swoją aplikacją i update-mi softu w aucie i aplikacji, że od prawie sześciu miesięcy nie mam połączenia z autem przez co nie mogę kontrolować ładowania, temperatury wewnątrz czy też spalania oraz przejechanych tras, Peugeot Polska rozwiązuje problem od prawie dwóch miesięcy, wysyłając co kilkanaście dni maila z info, że cały czas pracują nad rozwiązaniem problemu. Obsługa Peugeot w PL czy w EU to dramat, aplikacje działają Jeszce gorzej. Rok użytkowania 308 SW III 225 Hybryd oceniam na 4,5 gwiazdki (niestety takiego wyboru nie ma) z tego powodu, że w Holandii, gdzie użytkuję ten pojazd są częste wiatry i ja słyszę jakieś delikatne gwizdy w uszczelkach szyb bocznych, jestem użytkownikiem tego jak i poprzedniego modelu T9 w tej samej wersji SW (tam 2.0 BlueHDI, tutaj hybryda z niesławnym "niby poprawionym" 1,6 o mocy 225KM. Prowadzenie samochodu jest o niebo lepsze niż poprzednika, w ogóle nie będę się rozpisywał tylko krótko... tutaj jest chyba wszytko lepsze niż w T9, które mam do dzisiaj (2.0 BlueHDI).
Dodane 7 miesięcy temu

Usterki Peugeot 308 III

Liczba wpisów: 3
Problem z fotelami z masażem
  • Peugeot 308 III Hatchback 1.2 PureTech 130KM 96kW od 2021
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 1
Fotele AGR z masażem i podgrzewaniem, problematyczne jest włączenie masażu i jego zmiana często trzeba klikać opcje po nawet 5 razy w odstępach czasowych. Pomimo że ekran reaguje i pojawia się animacja dotknięcia na przycisku to fotele nie reagują. Problem jest również z wyborem masażu jest ich kilka i idąc od pierwszego do ostatniego lub odwrotnie przewijając każdy typ po kolei po zatrzymaniu na wybrany wraca do poprzednio ustawionego i znów trzeba przeklikać kilka ustawień, sytuacja potrafi występować 2 razy z rzędu co jest wybitnie irytujące
Dodane 2 lata temu
błędy w oprogramowaniu systemu wyświetlaczy
  • Peugeot 308 III Hatchback 1.5 BlueHDi 130KM 96kW od 2021
  • inne
  • 6 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 4
błędne wskazania na głównym wyświetlaczu. pokazuje rzeczy, których nie ma, nagminnie rozłącza smartfona, "zapomina" ustawień. Totalny chaos i nigdy nie wiadomo czym znowu zaskoczy. A to nagły alarm przed przeszkodą na pustej drodze, a to brak automatycznego przełączania świateł drogowych, a to "wypadnięcie " połączenia ze smartfonem i brak nawigacji Google na ekranie, a to zgubienie wi-fi i brak komunikatów o ograniczeniu prędkości, sygnalizowanie niezapiętych pasów gdy są już dawno zapięte itp. itd. Serwis bezradny.
Dodane 3 lata temu
5 komentarzy
Usterka silnika
  • Peugeot 308 III Hatchback 1.5 BlueHDi 130KM 96kW od 2021
  • silnik
  • 54 tys. km
Kalkulator kontroli silnika
Dodane 2 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
Peugeot 308 III SW Plug-In

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów