Szukaj

Informacje o Peugeot 405 II Sedan 1.9 TD 90KM 66kW 1992-1995

Lata produkcji: 1992 – 1995
Segment: Klasa średnia
Produkowany od 1992 do 1995 roku
Pojemność skokowa 1905 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 195 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 2
Stopień sprężania 22,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Wojciech
Peugeot 405 II
Sedan 1.9 TD 90KM 66kW
Użytkuję niecałe 2 tygodnie, ale napiszę już pare zdań o nim. Pali od strzała, płynnie przyspiesza, fajnie chodzi - stary głośny diesel, bardzo szybko się nagrzewa, super sprawa. Klimatyczne zegary. Ten samochód ma niebiańską kanapę, siedzi się super mega wygodnie. Myślałem, że najlepszą kanapę ma w124 i e39, ale nie. Peugeot 405 w wersji Privilege ma najlepszą kanapę! Bardzo duży bagażnik. Po naciśnięciu przycisku klapa sama się podnosi - geniusz! leciutko chodzi, bezszelestnie się ją zamyka. Samochód ma 28 lat i nie ma rdzy! nie ma nigdzie rdzy! Nie mam pojęcia z czego są zrobione auminiowe felgi ponieważ się nie brudzą na czarno. Wystarczy umyć pianą. Wszystko złazi. Mistrzostwo. Reflektory świetnie oświetlają drogę. Tylne lampy rewelacyjnie oddają światło, a samochód ma 28 lat!!! Ekonomiczny, wg obliczeń pali 5-6 l/100 km, przy predkości do 120 km/h i czasem mocniejsze przegazowanie. Komora silnika, silnik i osprzęt wyglądają świetnie! Jeszcze takiego samochodu nie miałem. Cudo Z problemów: mokry bagażnik, z uszczelki leci delikatnie woda. Czasem biegi ciężko wchodzą, ale jest sposób - po mału i jest git. Dla porównania dodam, że uzytkuję mercedesa w204. 300 td w avangardzie w automacie z 2008 r. Napiszę szczerze: Niewygodne fotele, niewygodna kanapa. Elektryczne fotele, ale uwaga - przód-tył- chodzą manualnie!! Co za idiotyzm! Ciezko chodzi kierownica (pewnie przez duze kola) Zaczął już rdzewieć (garażowany od nowości), Samochod tylko na trasy bo na krótkich odcinkach musi wypalic się DPF, a wypala się na rozgrzanym silniku. Porażka! Coś już jest z wtryskami / pompą wtryskową - rzuca delikatnie budą na postoju. Lampy xenonowe - juz sie wyplaily. Droge oswietlają tak sobie... a wypalily sie bo nie można ustawić recznie jak mają się zapalac te swiatla pomimo ze jest kilka opcji ustawień oswietlenia. Przekombinowane!! Nie chce mi sie wnikac nawet w to. Halogeny doświetlają drogę - tylko po co? Nie intuicyjny tempomat (przekombinowany). Ma 2 tryby. Po co? Nie intuicyjne radio dvd, sd -card. Nie mogę zapamietac sekwencji jak wlączyc sd-card. Plusy: super mega wygląd super przyspieszenie i tyle plusów ***Ludzie częściej oglądają się za peżo niż za merolem. Ot taka ciekawostka.
4,7
~srdt power:) wisniowe lwiatko;)
Peugeot 405 II
Sedan 1.9 TD 90KM 66kW
Egzemplarz w dobrym stanie kosztuje w granicach 3500 5500 zl i nie ma sie co zrazac przebiegami powyzej 300 400(diesel) tysiecy bo to dla zadbanych egzemplazy poczatek zycia,zadbany egzemplarz posluzyc moze jeszcze pare lat,dobrze wyposazone egzemplarze nie ustepuja niczym swoim wiele mlodszym odpowiednikom,a komfort podrozowania jest o niebo lepszy w peugeocie,jezeli wezmiemy do tego pod uwage niskie zuzycie paliwa,trwale zawieszenie i niskie ceny czesci to mamy idealnego sedana z przestronnym bagaznikiem za rozsadna cene,jezeli 16letnie auto potrafi pewnie zachowac sie na drodze przy predkosciach podchodzacych pod 200km/h to znaczy ze zostalo swietnie wykonane,a co do trzeszczacych plastikow to jak nikt przy nich nie grzebal i nie zdejmowal nieodpowiednimi narzedziami to nic nie trzeszczy i nie stuka,to nie vw czy audi gdzie mozna paznokcie pilowac na twardym jak mlodek plastiku deski rozdzielczej;]
4,7
~madmarek1
Peugeot 405 II
Sedan 1.9 TD 90KM 66kW
Biorąc pod uwagę, że jest to auto z 1994 roku uważam, że spisuje sie bez zarzutu. Oszczędne, bardzo wygodne, bezpieczne w prowadzeniu. Poza tym w dalszym ciągu elegancka sylwetka, widoczna na drodze. Mam go już cztery lata i w tym roku zamierzam zmienić ale tylko dlatego, że po prostu juz mi się znudził. Nie wierzcie "fachowcom", którzy twierdzą, że francuzy są awaryjne itp. Najczęściej takie opinie powtarzaja ci, którzy takich aut nigdy nie posiadali. Teraz przymierzam sie do Citroena XM - oczywiście w dieslu...
Peugeot 405 II Sedan