Szukaj

Informacje o Peugeot 406 Coupe 3.0 V6 24V 207KM 152kW 2000-2004

Lata produkcji: 2000 – 2004
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 1995-2004. 406 jest następcą udanego Peugeota 405, któremu bardzo szybko dorównał pod względem popularności. Szczególnym powodzeniem cieszyły się 406-tki z silnikiem Diesla (były jednymi z najlepiej sprzedających się w Europie modeli). Auto zbudowano na tej samej platformie podłogowej co Citroena Xantię (obie marki należą do koncernu PSA). 406-tka była dostępna w wersjach: sedan, kombi i coupe, które zaprojektowało biuro Pininfarina. Następcą modelu jest Peugeot 407.
czytaj więcej
Produkowany od 2000 do 2004 roku
Pojemność skokowa 2946 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 207 KM (152 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 285 Nm przy 3750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 87 x 82,6 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Całokształt + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Peugeot 406 Coupe 3.0 V6 24V 207KM 152kW 2000-2004
11,2
l/100 km
14,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,3
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 207KM 152kW
207KM daje TYLE radości z jazdy, że kontrolowanie ile spala auto nie ma najmniejszego sensu. Przy prędkości 70 Km/h na 4tym /5 tym biegu potrafi spalić 7,5 l. 21 litrów przy przeciąganiu na drugim i trzecim biegu ,a zabawa jest przednia - taką chwilową wartość pokazuje komputer-tyle też potrafi spalić. Trasa plus tempomat i 140 ,do 160 km/h zamyka się wartościami 9,5 ,11 litrów - dwie osoby + AC włączona. Auto, jeżeli jest zadbane ,a właściciel zamiast naklejki "nie piję za kierownicą" i 18 calowych felg z profilem 40 zmienia regularnie olej ,filtry i leje dobre paliwo, codziennie dostaje 100% dawki czystej frajdy z jazdy - wrażenia są naprawdę z górnej półki. Auto stworzone do długich tras, wbrew pozorom (coupe) bardzo wygodne. Zawieszenie, pod warunkiem ,że jest sprawne przykleja Coupe do jezdni - układ kierowniczy reaguje z precyzją szwajcarskiego zegarka - cały czas masz wrażenie ,że w pełni kontrolujesz auto. Szukając 406 Coupe celujcie w silnik 3.0 - bez znaczenia 196 ,czy 207 KM, wiem co mówię. Gaz? Nie ,na 100% nie w silniku 207 KM , ten motor "nie lubi" gazu. 196 KM podobno znosi lepiej, nie mam zdania, nie założę gazu. Przed zakupem koniecznie sprawdzić silnik w ASO lub u Dobrego mechanika. Szerokiej drogi i niech moc będzie z Wami.
12,7
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 207KM 152kW
Jak na 3 litrową jednostkę z 2001 roku z 210 konnym silnikiem to jest bajka :) jesli zastanawiasz sie tak samo jak ja kiedyś nad przesiadką z 2.0 na 3.0 to opłaca sie bez dwóch zdań ;) codziennie rano wstaje z uśmiechem
11,8
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 207KM 152kW
Spalanie adekwatne do mocy i wagi tego auta. Ciężko było zejść poniżej 12 l/100 km w cyklu mieszanym. Nie miałem okazji sprawdzić spalania w dłuższej trasie ale system wymaga podania liczby dlatego wpisałem wynik "przewidywalny".
Peugeot 406 Coupe