Szukaj

Informacje o Peugeot 407 SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2009-2011

Lata produkcji: 2009 – 2011
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy Å›redniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. ZastÄ…piÅ‚ popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobyÅ‚ silnÄ… pozycjÄ™ na rynku, stajÄ…c siÄ™ jednym z najchÄ™tniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobyÅ‚ też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” byÅ‚ prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód zostaÅ‚ poddany face-liftingowi. W 2011 roku zostaÅ‚ zastÄ…piony przez model 508.
czytaj więcej
Powagosław
Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wrÄ™cz modelowa. Komfort i bezpieczeÅ„stwo jazdy – również na piÄ…tkÄ™. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesiÅ‚ poprzeczkÄ™ w klasie Å›redniej. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
Wersja przed faceliftingiem byÅ‚a za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byÅ‚by w peÅ‚ni ok, gdyby nie te Å›wiatÅ‚a przypominajÄ…ce oczy wÅ›ciekÅ‚ego sprzedawcy sajgonek. WyjÄ…tkowo wybaczam, ale Peugeot, why? ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 85 x 88 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,1 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(69%)

Zalety

+ Wyciszenie + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

3,6
~jumper19
Peugeot 407
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Ogólnie - Peugeot 407 SW z silnikiem HDI to auto dla ludzi ceniących komfort i ekonomię jazdy. Fanów ostrzejszej jazdy przestrzegam przed fatalnym układem jezdnym. Myślę jednak, że na drogach wyższego standardu (jak u naszych zachodnich sąsiadów) auto może się sprawdzać, nawet przy szybkiej jeździe autostradą. Przy zakupie używanego trzeba zwrócić uwagę na korozję klapy bagażnika oraz stosunkowo słabe sprzęgło i "dwumasę". Pocieszający jest fakt, że obie te części można wymienić po relatywnie niewygórowanych cenach (w przybliżeniu po 1000 PLN za część (oryginał)).
4,3
~Horry_Piotter
Peugeot 407
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Samochód oceniam dobrze, bo to tylko samochód. Jeździ, przywoicie pali, nie psuje się, jest bardzo wygodny. Świetny towarzysz podróży, niekoniecznie po mieście. Na razie przy 83kkm trudno mówić o jakimś większym zużyciu, a zatem i uciążliwych usterkach. Auto, choć to podstawowa wersja w kolorze szarym, przyciąga wzrok, a jednocześnie jest dyskretnie eleganckie. Szybkie, ciche, ładne - czego chcieć więcej? Dla rodziny do 2+2 idealne, pod warunkiem, że dziedzi są dość małe, a garaż dość długi. Mam wrażenie, że pojazd pod zwględem mechanicznym \"lubi\" eksploatację w długich trasach; używany regularnie nie kaprysi i nie szwankuje.
3,2
~jerzy
Peugeot 407
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
miałem ten samochód dwa miesiące i jestem szczęśliwy że go sprzedałem takiego badziewia to jeszcze nie miałem 2007r a psuło się wszystko co za idiota daje elektryczne wspomaganie do sam co waży 1,6t elektryka to po prostu katastrofa a ceny części to kosmos wymiana kompletnego rozrządu w ASO to ok. 5000zł chore nie polecam francuzi nie potrafią zrobić samochodu i tyle
Åšrednie spalanie dla Peugeot 407 SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2009-2011
6,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,8
Peugeot 407
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Jeżdżę swoim autem przeważnie po autostradzie - na tempomacie 125km/h średnie spalanie 6,8 litra. Przy bardzo spokojnej jeździe po polskich drogach (średnia 60km/h) wyszło mi na komputerze niecałe 5 litrów. Bardzo elastyczna skrzynia chociaż lubi obroty. Poniżej 1500 obrotów spalanie rośnie więc najlepiej utrzymywać obroty w okolicach 2000 obrotów i spalanie będzie optymalne. W ogóle jak na tak duże auto to nie można narzekać na spalanie. Przy prędkości 155 na autostradzie na tempomacie wyszło 7,8 litra/100km (odległość 250km). Morał więc taki: im szybciej tym więcej:-)) No i jeszcze auto - autu nie równe wszystko zależy od indywidualnego stylu i ustawień na komputerze auta. Z sympatii swojego nazwałem Bogusiem, ale to tylko sympatia rodzinna. Osobiście nigdy więcej nie kupię francuza. Psują się pierdułki, tu plasticzek, tu guziczek. Gdyby nie rodzina pozbyłbym się Bogusia w try miga. Ale cóż żonka lubi nim jeździć, syn rónież, tylko ja się wnerwiam na wiecznie urywające się, drobne podzespoły (podłokietnik, uchwyt na szklankę, itd.,itp). Oczywiście na bieżąco naprawiam te gówienka ale jest to dość wnerwiające. No i jeszcze dwukrotny komunikat "depoluty system faulty" i zapalona pomarańczowa kontrolka silnika. Dwa razy stało się tak na autostradzie, kiedy miałem włączony tempomat i chciałem przyśpieszyć żeby przepuścić większych nerwusów od siebie. Potem po dwóch trzech odpalaniach wszystko się resetowało i wracało do normy ale było to wkurzające. Z filtrem cząstek nie mam problemu bo 95% mojej jazdy to jazda na trasie Legnica - Wrocław po drodze zwanej autostradą A4. Pozdrawiam wszystkich świetnych kierowców i tych mniej nerwowych również.
6,8
Peugeot 407
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Jeżdżę swoim autem przeważnie po autostradzie - na tempomacie 125km/h średnie spalanie 6,8 litra. Przy bardzo spokojnej jeździe po polskich drogach (średnia 60km/h) wyszło mi na komputerze niecałe 5 litrów. Bardzo elastyczna skrzynia chociaż lubi obroty. Poniżej 1500 obrotów spalanie rośnie więc najlepiej utrzymywać obroty w okolicach 2000 obrotów i spalanie będzie optymalne. W ogóle jak na tak duże auto to nie można narzekać na spalanie. Przy prędkości 155 na autostradzie na tempomacie wyszło 7,8 litra/100km (odległość 250km). Morał więc taki: im szybciej tym więcej:-)) No i jeszcze auto - autu nie równe wszystko zależy od indywidualnego stylu i ustawień na komputerze auta. Z sympatii swojego nazwałem Bogusiem, ale to tylko sympatia rodzinna. Osobiście nigdy więcej nie kupię francuza. Psują się pierdułki, tu plasticzek, tu guziczek. Gdyby nie rodzina pozbyłbym się Bogusia w try miga. Ale cóż żonka lubi nim jeździć, syn rónież, tylko ja się wnerwiam na wiecznie urywające się, drobne podzespoły (podłokietnik, uchwyt na szklankę, itd.,itp). Oczywiście na bieżąco naprawiam te gówienka ale jest to dość wnerwiające. No i jeszcze dwukrotny komunikat "depoluty system faulty" i zapalona pomarańczowa kontrolka silnika. Dwa razy stało się tak na autostradzie, kiedy miałem włączony tempomat i chciałem przyśpieszyć żeby przepuścić większych nerwusów od siebie. Potem po dwóch trzech odpalaniach wszystko się resetowało i wracało do normy ale było to wkurzające. Z filtrem cząstek nie mam problemu bo 95% mojej jazdy to jazda na trasie Legnica - Wrocław po drodze zwanej autostradą A4. Pozdrawiam wszystkich świetnych kierowców i tych mniej nerwowych również.
5,6
Peugeot 407
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
jak na taką wagę auto super :) mój to rok 2004.12. przebieg 200tyś km spalanie jak widać 4,2 na trasie przy prędkości 90-95km/h . tak więc super... jezdże raczej w trybie mieszanym do miasta 25km i troche po mieście i z powrotem tak wiec moje spalanie średnie to 5,8lna 100km. dużo plusów ma te autko .. jedyny mankament to FAP :P przejechałem nim tyle km ale wymiany jeszcze nie miał raz mi się zatkał sadzą od złej jakości paliwa ... a niby paliwo z schela ... :] stacja stacji nie równe. koszt przepalania FAP-u na serwisie 430zł. i minus auta ... nie nadaje się ono tylko i wyłącznie do jazdy po mieście. jeśli ktoś tak jeździ długo nie będzie musiał czekać na problem z Filtrem cząstek stałych (FAP) dla mnie autko super jak za taką cenę

Usterki Peugeot 407

Liczba wpisów: 36
Działająca się kontrolka check engine
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 136KM 100kW 2004-2006
  • silnik
  • 420 tys. km
Witam. Po wejściu do samochodu po nocy na zimnym silniku odpalam go a samochód dziwnie się telepie i po chwili zaświeca się kontrolka check engine( usterka silnika konieczna naprawa). Za każdym razem gdy go odpalam zaświeca się. Już sprawdzałem czy to może być egr zapchany czy też katalizator nawet wtryski każdy z osobna był oczyszczony tak dla pewności i nadal nie pomogło A druga przyczyna jest też to że od czasu do czasu dostaje dziwnych skoków obrotów co powoduje że jazda staje się uciążliwa ponieważ podczas ruszania na sprzegle gdy obroty skaczą gaśnie też nie wiem co to może być liczę na jakieś konkretne odpowiedzi.
Problem rozwiÄ…zany
4 komentarze
407 2.0 hdi 136km
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2009-2011
  • silnik
  • 290 tys. km
Witam. Mam problem z peugeotem 407 2.0 hdi 136km 2005 r.Mianowicie niedawno samochód padł mi na mieście. Po prostu zgasł kontrolka check engine i nie mógł już odpalić. U mechanika pojawiły się dwa błędy: zawór regulatora ciśnienia pompy paliwa i zawór EGR. Po wymianie zaworu regulatora pompy było wszystko ok samochód przejechał ok. 150km. Następnie znów gdy jechałem nagle stracił moc kaszlał na obrotach i gasł. Odpalil, po 5km znów zgasł i kontrolka check engine. Więc u mechanika wyskoczył tylko błąd EGR. Po kosztownej wymianie EGR, przejechał 50km i znów to samo. Auto ma wymienione rozrząd, filtry, EGR i został przeczyszczony FAP. Nie ma żadnych błędów na komputerze i świeci się kontrolka engine. Odpala i po kilku km gaśnie.poza tym faluje delikatnie na obrotach gdy stoi. Co to może być? Czy to czujnik wału?? Proszę o pomoc.
Problem rozwiÄ…zany
4 komentarze
Klapy mieszalnika powietrza
  • Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW 2005-2009
  • ukÅ‚ad chÅ‚odzenia
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 29
Nie 5
Typowa usterka występująca we wszystkich Peugeotach 407. W nagrzewnicy występują klapy które w zależności jak są ustawione dają do kabiny ciepłe lub zimne powietrze. Niestety po latach tracą one smarowanie i zaczynają cięzej chodzić co powoduje złamanie ich na osi. Po tej awarii tracimy możliwość regulowania temperaturą. Na szczęscie jest w tej chwili wiele serwisów które usuwają tą awarie - koszt 500zł. Warto sprawdzić lub zapytać sprzedającego o te awarie przed kupnem samochodu czy już taka u niego wystąpiła.
5 komentarzy
Peugeot 407 SW