Szukaj

Peugeot 508 II SW PHEV Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW 2019-2023

Informacje o Peugeot 508 II SW PHEV Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW 2019-2023

Lata produkcji: 2019 – 2023
Segment: Klasa średnia

Pod maskę Peugeota 508 trafi silnik diesla BlueHDI o pojemności 1,5 i 2 litrów. Słabszy silnik wysokoprężny da do dyspozycji kierowcy 130KM i będzie oferował możliwość ręcznej zmiany przelożeń przy pomocy 6 biegowej skrzyni manualnej, mocniejsze wersje o mocy 160 i 180KM (2.0 HDi) występują w połączeniu z 8 biegowym automatem EAT8. W ofercie będzie dostępny również silnik 1.6 THP o mocach 180 i 225KM w odmianie GT, oba łączone z przekładnią automatyczną EAT8. Planowana jest też wersja hybrydowa z napędem o łącznej mocy 300 KM.

czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2019 do 2023 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika hybrydowy plug-in
Moc silnika 225 KM (165 kW)
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

3,7
~Daro999
Peugeot 508 II
SW PHEV Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW
Zaznaczę że moja opinia opiera się na kilkudniowym teście tego samochodu który pożyczyłem "na testy" od kuzyna. Do samochodu mam mocno ambiwalentny stosunek. Na pewno jest bardzo ładny, przyciąga spojrzenie przechodniów, dobrze wykonany w środku. Cały czar pryska po kilku minutach użytkowania samochodu. Po pierwsze jak człowiek spojrzy na deklarowaną moc silnika spalinowego i elektryka, to wyobraża sobie że te auto będzie latać nad ziemią, a tak nie jest. To zwykły trochę szybszy samochód. Deklarowane 8s. do setki to jakaś kpina, z ciekawości mierzyłem to wychodzi bliżej 9s. i to w pełni naładowanymi bateriami. Największy zawód to jednak ilość miejsca z tyłu ... to nawet nie jest kompakt, temu autu bliżej do segmentu B w tym zakresie, fotele są bardzo niskie przez co siedzi się nie wygodnie (mowie o siedziskach z tyłu, z przodu jest ok, chodź jak na klasę D i to niby premium to mogłoby być lepiej). Podsumowując, te auto byłoby dobrym autem gdyby: miało więcej miejsca z tyłu, kosztowało o 1/3 mniej i oczywiście silnik 2.0 HDi a nie 1.6 Puretech
Dodane 4 lata temu
4,4
~Krzysztof
Peugeot 508 II
SW PHEV Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW
Samochód posiadanie roku a z drugim takim samym mam doczynienia od 2 lat. Projekt karoserii i wnętrza-ktoś miał „dobry dzień” ogólnie samochód bardzo dobry choć to nie sportowy samochód i emocji z jazdy nam nie dostarczy zbyt wielu jednak będzie bardzo dobrym i ekonomicznym wyborem dla osób ceniących komfort, design, i bezawaryjność a dodatkowo ekonomię choc nie koniecznie w mieście fizyki się nie oszuka jeżdżąc ekonomicznie 8l/100km co jest jest wynikiem masy samochodu.
Dodane 7 miesięcy temu
4,6
~Mateusz
Peugeot 508 II
SW PHEV Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW
To fajne auto. Ma swoje wady, ma sporo zalet. Jednak nie żałuję wydanych pieniędzy bo kupiłem je w prawie maksymalnym pakiecie za 175 tysięcy złotych. Skoda kosztowałaby prawie 50 tysięcy więcej a BMW ponad 120 tysięcy więcej.
Dodane ponad rok temu
Peugeot 508 II SW PHEV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów