Szukaj

Informacje o Peugeot 508 II SW

Lata produkcji: 2018 – 2023
Segment: Klasa średnia

Mocno opadająca linia śwateł przednich sprawią, że 508 będzie wyróżniał się na drodze, nie tylko pas przedni robi wrażenie,boczny profil jest przyjemny dla oka — auto mierzy niespełna 1,4 m wysokości — a tylne światła nawiązują do większych SUV-ów Peugeota. Nadwozie wydaje się i jest dość krótkie, 508 ma tylko 4,75 m długości, czyli prawie 10 cm mniej od poprzednika i o 11 cm mniej od bezpośredniego konkurenta jakim jest VW Arteon. Nadwozie zbudowano na  wszechstronnej platformie EMP2, odchudzonej o 70kg w stosunku do poprzedniej.

Wrażenie robi stylizacja kabiny oraz bezramkowe szyby drzwi. Zegary zastąpiono wyświetlaczem w formacie 8:3 i o przekątnej 12,3 cala Wieniec kierownicy ma zmniejszoną średnicę, a na desce rozdzielczej pojawiły się cyfrowe zegary. W kokpicie znajdziemy połączenie skóry i drewna. Fotele przednie Peugeota 508 uzyskały certyfikat AGR, oferują one znacznie szerszy zakres regulacji oraz funkcję masażu. Łączna pojemność schowków które znalazły się we wnętrzy to 32 l. Nie imponuje natomiast bagażnik, który oferuje tylko 487 l pojemności, a po złożeniu siedzeń 1537 l.

czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz

Peugeot 508 II SW – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4780 mm
Szerokość 1859 mm
Wysokość 1420 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1420 mm
Rozstaw osi 2793 mm
Rozstaw kół - przód 1601 mm
Rozstaw kół - tył 1597 mm
Zwis przedni 948 mm
Zwis tylny 1039 mm
Prześwit 125 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1780 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 530 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(72%)

Zalety

+ Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,4
~Mix
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
Słodko-gorzki... cytując piłkarza. Samochód urzekł mnie wyglądem tak zewnątrz jak i wewnątrz. Posiada jednak kilka irytujących elementów, które pojawiły się w trakcie eksploatacji. Z tego, co czytam komentarze to zrobiłem moim 508 największy przebieg 49800 kilometrów spośród osób dodających wpisy, więc coś tam mogę o tym powiedzieć... 1. Brak czujnika końca płynu do spryskiwaczy - porażka, nie powinno mieć miejsca w tym segmencie i cenie. 2. Fotele są małe, krótkie i niewygodne na dłuższych trasach (mam 171cm) 3. Tylna roleta z systemem zwijania z lat 90tych 4. brak spryskiwaczy reflektorów 5. Fortepianowe badziewne wykończenie, rysuje się na potęgę i odbija światło. Debil, który to zaakceptował ma pewnie sporą rodzinę, która pracuje w innych markach i podziela jego gust i entuzjazm. 6. Garażujesz pod chmurką - szyby bez ramek w zimie mogą Cię zaskoczyć 7. Tak jak u poprzednika przy myciu tylnej klapy na myjni bezdotykowej otwiera się tylna klapa i blokują się drzwi. I takie już trochę czepianie ... Brak USB-C, kiepskie audio, leniwa nawigacja. Jednak wybaczam to wszystko i każdego dnia, kiedy wsiadam i jeżdzę naprawdę sprawia mi to wielką satysfakcję. OK jest ciasny, ma mniej miejsca niż poprzednia generacja, jednak inaczej rozwiązana jest deska, wyżej poprowadzony tunel środkowy i wreszcie duży ergonomiczny schowek w podłokietniku. Jak dla mnie bardzo dobre światła przednie, ciekawe światła tylne i genialnie jak dla mnie narysowane nadwozie.
3,9
~quasimodo
Peugeot 508 II
SW 1.6 PureTech 180KM 132kW
Są plusy i minusy. Samochód bardzo ładny - i z zewnątrz i w środku. Przyzwoitej wielkości bagażnik o sensownym kształcie - do najlepszych aut w klasie sporo brakuje, ale nie jest źle. Stabilna jak na razie elektronika - nie zapalają się żadne lipne lampki. Bardzo sensowne spalanie przy spokojnej jeździe. Zawieszenie ciche i rozsądnie zestrojone, dość sztywno. Silnik kulturalny, ale tylko przy spokojnej jeździe, podobnie jak skrzynia automatyczna. Przy bardziej agresywnej jeździe silnik się męczy - wyje i marnie przyspiesza, a do tego pali, jak smok. Środek ciasny, widoczność z wnętrza słaba, fotele niewygodne.
4,9
~Miodek
Peugeot 508 II
SW 1.6 PureTech 225KM 165kW
Większość osób oceniających negatywnie to auto, to osoby, które oczekują nie wiadomo czego od tego auta, porównując go do Lexusa GS lub Audi A6 na pełnym wyposażeniu. No niestety, mimo że 508 jest drogi, to nie jest aż tak drogi jak wyżej wymienione. I tak, nie można oczekiwać, że będzie tutaj V6, że będzie 300KM i 500Nm za takie pieniądze. Są też ludzie, którzy kupili już bezpłciową Skodę czy Passata i muszą swoje dodać, bo przecież Oni wybrali lepiej, bo nie wzięli Puga, który jest ładniejszy, lepiej wyposażony i nie ma plastikowego kredensu przed szybą. Kupując porównywałem 508 z Mazdą 6 w kombi, oraz Camry, Mazda 6 spoko, ale mam wrażenie, że się szybko zestarzeje a Camry, Camry z wyposażeniem na fulla nie ma składanych siedzeń wiec bagażnik to porażka, poza tym, na autostradzie dużo głośniejszy, no i te CVT, brr...
Średnie spalanie dla Peugeot 508 II SW
7,3 – 9,0
l/100 km
5,1 – 7,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,6
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
Mój kolejny 508 (poprzednia wersja była z lipnym 1.6THP), tym razem 1.5 HDi Allure Pack z dodatkami, kolor czarny. MINUSY - ciasno, jednak wybór świadomy. Brak czujnika płynu spryskiwaczy!. Bardzo krótkie siedziska. Konsola z badziewnym plastikiem piano black. Zegary z narzuconym układem elementów (nie mogę mieć np. klasycznych zegarów i raportu spalania/zasięgu). Mały bak. Brak 2.0 HDI. Kamera cofania przeciętnej jakości. Autor rolety bagażnika do wyjeb...ania z roboty. Przy włączonej funkcji otwierania tylnej klapy nogą podczas mycia na myjni bezdotykowej klapa się otwiera !!?? PLUSY - Wygląd jak dla mnie rewelacja. Szyby bez ramek. Super wnętrze. Świetna skrzynia biegów. Ultra poręczna kierownica. Bardzo sprawna klimatyzacja i ogrzewanie. Środkowa konsola i podłokietnik super. Spalanie z ostatnich 9999 kilometrów to niezmienne 4.8 l/100. Silnik o dziwo do normalnego przemieszczania się jest ok zarówno u nas w kraju jak i na trasach do Chorwacji i Włoch. Mam rodzinę 2+2, przejechane od kwietnia 22` 38tyś i śmiało powiem, że jest super, ilość miejsca porównać mogę do wcześniejszego proceeda GT, poprzedni 508 miał trochę więcej miejsca we wnętrzu. Jednak do posiadanych C5, czy Optimy nie ma co porównywać, zarówno bagażnik jak i wnętrze w nowym 508 SW jest ciasne. Wersja liftback odpadła natychmiast po otwarciu drzwi (jestem średniego wzrostu i pomimo to wsiadanie to porażka). Patrząc z boku jest całkiem spory ale to zmyłka ;-). PODSUMOWANIE - podoba ci się - kupuj. Jest ekonomiczny, atrakcyjny, dobrze wyciszony (pomimo szyb bez ramek). Ale cenę ma z czapki. Niestety mam uraz do wcześniejszego benzyniaka 1.6 THP i żadna siła mnie nie przekona żeby zaryzykować ponownie. Ten mały dieselek nie jest demonem przyspieszenia i prędkości max ale 200 km/h jedzie.
6,1
Peugeot 508 II
SW 2.0 BlueHDi 160KM 118kW
Trasa co weekend 630 km. Ok. 180 km na drogach szybkiego ruchu, ok 400 na autostradzie, pozostałe to wioski i miasta ( ;-( ;-( pomiędzy A2 i S17. Na autostradzie tempomat na 145, na S-kach na 125 km/h. Samochód lekko obciążony.
7,0
Peugeot 508 II
SW 1.6 PureTech 180KM 132kW
Świezy silnik, przebieg 3200 km, dane z aplikacji MyPeugeot
Peugeot 508 II SW