Szukaj

Informacje o Peugeot 508 II SW

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Klasa średnia

Mocno opadająca linia śwateł przednich sprawią, że 508 będzie wyróżniał się na drodze, nie tylko pas przedni robi wrażenie,boczny profil jest przyjemny dla oka — auto mierzy niespełna 1,4 m wysokości — a tylne światła nawiązują do większych SUV-ów Peugeota. Nadwozie wydaje się i jest dość krótkie, 508 ma tylko 4,75 m długości, czyli prawie 10 cm mniej od poprzednika i o 11 cm mniej od bezpośredniego konkurenta jakim jest VW Arteon. Nadwozie zbudowano na  wszechstronnej platformie EMP2, odchudzonej o 70kg w stosunku do poprzedniej.

Wrażenie robi stylizacja kabiny oraz bezramkowe szyby drzwi. Zegary zastąpiono wyświetlaczem w formacie 8:3 i o przekątnej 12,3 cala Wieniec kierownicy ma zmniejszoną średnicę, a na desce rozdzielczej pojawiły się cyfrowe zegary. W kokpicie znajdziemy połączenie skóry i drewna. Fotele przednie Peugeota 508 uzyskały certyfikat AGR, oferują one znacznie szerszy zakres regulacji oraz funkcję masażu. Łączna pojemność schowków które znalazły się we wnętrzy to 32 l. Nie imponuje natomiast bagażnik, który oferuje tylko 487 l pojemności, a po złożeniu siedzeń 1537 l.

czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz

Peugeot 508 II SW – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4780 mm
Szerokość 1859 mm
Wysokość 1420 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1420 mm
Rozstaw osi 2793 mm
Rozstaw kół - przód 1601 mm
Rozstaw kół - tył 1597 mm
Zwis przedni 948 mm
Zwis tylny 1039 mm
Prześwit 125 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1780 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 530 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Ergonomia - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność

Wybrane oceny

4,9
~Miodek
SW 1.6 PureTech 225KM 165kW
Peugeot 508 II
Większość osób oceniających negatywnie to auto, to osoby, które oczekują nie wiadomo czego od tego auta, porównując go do Lexusa GS lub Audi A6 na pełnym wyposażeniu. No niestety, mimo że 508 jest drogi, to nie jest aż tak drogi jak wyżej wymienione. I tak, nie można oczekiwać, że będzie tutaj V6, że będzie 300KM i 500Nm za takie pieniądze. Są też ludzie, którzy kupili już bezpłciową Skodę czy Passata i muszą swoje dodać, bo przecież Oni wybrali lepiej, bo nie wzięli Puga, który jest ładniejszy, lepiej wyposażony i nie ma plastikowego kredensu przed szybą. Kupując porównywałem 508 z Mazdą 6 w kombi, oraz Camry, Mazda 6 spoko, ale mam wrażenie, że się szybko zestarzeje a Camry, Camry z wyposażeniem na fulla nie ma składanych siedzeń wiec bagażnik to porażka, poza tym, na autostradzie dużo głośniejszy, no i te CVT, brr...
4,9
~Janek
SW 1.6 PureTech 225KM 165kW
Peugeot 508 II
Szukałem samochodu nowego, który musi spełnić kilka warunków, ma mieć w miarę zapas mocy, normalny bagażnik, dobrze się prowadzić, dodatkowo powinien być dobrze wykonany, z dobrych materiałów i mieć dość nowoczesne multimedia w tym dobre audio i co najważniejsze, ma sięnadawać na trasy, nie do miasta. Szukałem więc suva lub kombi. obszedłem wiele salonów, łącznie z tymi "premium" i po tym wszystkim, padło na 508. Zobaczcie sobie wykonanie Arteona i porównajcie do 508,VW przy 508 to po prostu dramat, Audi? w tej cenie będzie miało na wyposażeniu dywaniki welurowe, Honda? Plastiki trzeszczą jeszcze w salonie, Lexus? UX nie ma bagażnika, reszta za drogie lub palą w trasie za dużo. Toyota? Wykonanie godne pożałowania, nawet Hyundai w tych czasach jest lepiej wykonany i mniej awaryjny. Więc tak, kupując nowy samochód, to problem, ale znalazłem kompromis, czyli 508.
3,4
~peugeot 508
SW 1.6 PureTech 180KM 132kW
Peugeot 508 II
Ładny samochód,ale strasznie niedopracowany. Prawy czujnik parkowania aktywuje się bez powodu, asystent pasa to tragiczna fukcja w tym samochodzie,przy wyprzedzaniu i włączenia kierunkowskazu asystent"niepozwala" wyprzedzic i przez chwile siłujesz się z samochodem. Samochód ma też "demencje". Za każdym razem po uruchomieniu silnika trzeba wyłączac asystenta pasa i trzeba aktywowac czujnik deszczu,bo samochod domyślnie wszystko dezaktywuje po wyłaczeniu silnika. Siedznie kierowcy i pasazera to tragedia,po 200 km jestes caly obolały,siedzisko jest za krótkie i bez regulacji, tempomat schowany jest za kierownica,wiec zupełnie nic nie widać, czyjniki zamontowane w lusterkach,ktore maja nas ostrzegac o wyprzedzającym nas samochodzie też zyją własnym życiem-czasmi działają czasami nie. Tapicerka drzwi jest z twardego materiału zrobiona,wiec juz kilka razy odrapałem sobie łokieć, tylne szyby nie otwieraja się do końca Teraz plusy ,bo też sa: Mamy kolo zapasowe-co prawda dojazdówka,ale jest, fabrycznie sa gumowe maty-może to ładnie nie wyglada ,ale jest bardzo praktyczne, bagaznik jest naprawde duzy ,samochód jest dobrze wyciszony mimo drzwi bezramkowych, karbonowe dodatki powoduja,ze samochód ma sportowy charakter
Peugeot 508 II SW