Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW od 2000

Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW od 2000
Lata produkcji: 2000 - 2010
Segment: Wyższa klasa średnia
Model należący do klasy wyższej (segment E) produkowany w latach 2000-2010. Flagowy model francuskiej marki, następca Peugeota 605, z którym dzielił część rozwiązań technicznych (m.in. oba samochody zbudowano na tej samej platformie podłogowej), ale znacznie różnił się od niego pod względem stylistycznym. W 2004 roku 607-ka przeszła drobną modernizację. W 2011 roku Peugeot wprowadził na rynek jej następcę, którego jednak, wbrew tradycji, nie nazwano 608, lecz 508 i umiejscowiono w segmencie D.
Powagosław
Patrząc na ten samochód, mam mieszane uczucia, chyba dokładnie tak samo jak większość ludzi. Niby elegancki, o ciekawych kształtach, a jakoś nieprzekonujący. Niby duży, a w środku wcale nie jest tak przestronnie. Nie jest to najlepsze dzieło w historii Peugeota. ~Powagosław
Luzacjusz
Czterokołowy nudziarz a la kiełbasa zwyczajna. W sam raz dla pantoflarza-domatora, któremu wydaje się, że jest angielskim lordem, bo kupił sobie duży samochód ze srebrnymi pokrętłami. No dobrze, może nie jest aż tak źle, ale jest też bardzo daleko od dobrze. Jest po prostu smętnie. ~Luzacjusz

Oceny Peugeot 607 I Sedan 2.2 HDi 133 KM 98 kW

Ogólna ocena
4,38
Średnia dla segmentu 4,31
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(86%) NIE(14%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie
WADY - Drobne usterki - Poważne usterki - Karoseria

Dane techniczne Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW od 2000

Podstawowe parametry Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW
Produkowany od 2000 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2179 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 133 KM (98 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 314 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 4
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Peugeot 607

Newsy o Peugeot 607