Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Peugeot Boxer III 2.2 HDi 150KM 110kW od 2014

Peugeot Boxer III 2.2 HDi 150KM 110kW od 2014
Lata produkcji: 2014 - teraz
Segment: Dostawcze

Druga, obecnie produkowana generacja modelu (debiut w 2006 roku), która od 2014 roku dostępna jest w wersji po gruntownej modernizacji. Podobnie jak jego poprzednicy, Boxer III jest wspólnym projektem koncernu PSA (Citroen i Peugeot) oraz Fiata. Boxer, jak i jego bliźniacze modele: Citroen Jumper i Fiat Ducato, został odmieniony stylistycznie (np. nowy pas przedni). Oferowany w 3 rozstawach osi (3, 3,45 i 4,04 m), jako furgon - w 4 długościach (L1, L2, L3 i L4) i 3 wysokościach (H1, H2 i H3), co daje 8 konfiguracji o objętości od 8 do 17 m3 (ładowność 2,8-4 tony). Dostępny też w wersji osobowej (od 6 do 9-miejscowej).

Powagosław

Jeśli chodzi o popularność i sprzedaż, Fiata Ducato na pewno nie dogoni. W naszym kraju Renault Master też jest raczej poza zasięgiem. Ale gdy wybór będzie pomiędzy Boxerem i Iveco Daily, dostawczak Peugeota nie jest bez szans na podium.

~Powagosław
Luzacjusz

Ocena to trochę z przymrużeniem oka, bo trojaczki PSA i Fiata są niemal identyczne. Po indywidualizacji, Boxer wygląda najbardziej „budżetowo”. Stawiam jednak dolary przeciw orzechom, że nie będzie się przez to sprzedawał gorzej niż do tej pory.

~Luzacjusz

Dane techniczne Peugeot Boxer III 2.2 HDi 150KM 110kW od 2014

Podstawowe parametry Peugeot Boxer III 2.2 HDi 150KM 110kW
Produkowany od 2014 roku
Pojemność skokowa 2198 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW)
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Peugeot Boxer III 2.2 HDi 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Autorentgen Peugeot Boxer III

Liczba wpisów: 6

Bardzo słabej jakości silnik 2,2 w deóch samochodach dziury w tłokach ,remont silnika ,słabe sprzęgło,marne zawieszenie koła zapasowego,

dodał: ~borowy, 7 lat temu
Po przejechaniu ok.100tys,padł silnik /usterka pojawiła się w dwóch autach/mechanik stwierdził dziurę w tłoku-remont kapitalny siników,zawór ERG wymieniany średni co 30 tys.km,sprzęgło w jednym z aut wymieniane try razy,,po około 120tys padł komputer,wymiana koła zapasowego na drodze jest niemożliwa,mechanizm opuszczania koła zapasowegopo prostu nie działa,innych drobnych usterek nawet nie próbuję pamiętac,auto fajne dla kogoś kto lubi adrenalinę- ja jestem już wyleczony.

Fatalne uszczelnienie komory silnika.

dodał: ~Krzysztof, 7 lat temu
W moim boxerze silnik byl ciagle mokry przy niewielkich opadach deszczu wszystko pod maska zalane woda.w efekcie czego w aucie z 2007r padl komputer i przegnily kable w wiazce elektryczna.laweta do polski 3tys zl.koszt naprawy jeszcze nieznany bo mechanik walczy juz 2 miesiac bo komputer wypalil sie do tego stopnia ze nie mozna odtworzyc danych ktore sa potrzebne do zaprogramowania nowego komputera.problem ten mozna ominac kupujac nowy komputer koszt ok 5tysi.

Korozja nadwozia szczególnie kolor biały.

dodał: ~lklklk, 8 lat temu
Buhahahahaha! Trzeba było kupić czerwony to by nie zardzewiał, a już gdybyś kupił czarny to byłby nieśmiertelny i przetrwałby Ciebie i resztę do 5-go pokolenia :D Większej głupoty w życiu niesłyszałem! :D Pfff!!!!

Publikacje o Peugeot Boxer