Szukaj

Informacje o Porsche Boxster 987 3.4 S 295KM 217kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Auta sportowe
Porsche Boxster to produkowany od roku 1996 sportowy roadster (segment G lub H). W ofercie Porsche jest to najtańsze i najmniejsze auto, które zastąpiło model 968. Inaczej niż u poprzednika, silnik Boxstera jest umieszczony centralnie. Pod względem stylistycznym Porsche Boxster przywołuje na myśl dawny model Spyder. Auto wiele razy było nagradzane i jest jednym z najchętniej kupowanych aut niemieckiej marki w historii. Nazwa modelu jest złożeniem słów „boxer” oraz „roadster”. Samochód został zmodernizowany w roku 2003, a następnie (dwa lata później) model 986 zastąpiony został przez model 987. Trzecią generację Porsche Boxstera (981) wprowadzono na rynek w roku 2012.
czytaj więcej
Powagosław
Trudno zrozumieć, co złego jest w byciu najtańszym z modeli Porsche. Tu dostajesz to wszystko, czego pragniesz od auta tej marki, tyle że za mniejsze pieniądze. A dostajesz dużo. Do tego Boxster prezentuje się imponująco. ~Powagosław
Luzacjusz
Wiem, wiem – to nie to Porsche. To nie 911. To Porsche dla dziewczyn. Ale każdy kto tak mówi, chwali się kolegom, że widział Boxstera na ulicy. A jak zdjęcie zrobi, to na naszą klasę wrzuca. ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 3387 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 295 KM (217 kW) przy 6250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 4400-6000 obr/min
Montaż silnika z tyłu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 24
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~Krzysztof
Porsche Boxster 987
Cabrio 3.4 S 295KM 217kW
Polowałem na 911, ale finalnie nabyłem Boxster S i ten samochód strasznie pozytywnie mnie zaskoczył. Dodam na wstępie, ze miałem okazje jeździć 911 w bazie carrera typ 997 w manualu wersja coupe. Jako, ze to moje pierwsze Porsche miałem zapewne ten sam dylemat co wiele osób rozpoczynających przygodę z ta marka - kupić starsze 911 czy nowszego Boxster. Wybrałem to drugie i absolutnie nie żałuje. Boxster S, jest wyższa wersja modelu. Cechuje go wyższa moc, podwójny wydech, lepszy układ hamulcowy wizualnie wyróżniony czerwonymi zaciskami. To samochód który polecam tym którzy szukają kolejnego (drugiego, trzeciego ) samochodu w domu. Idea roadstera, miękkiego dachu i tylnego napędu w mojej ocenie nie jest recepta na samochód całoroczny. W Naszych polskich warunkach oznacza to sezon od kwietnia do końca października, czyli dobre 7 miesięcy. Nadwozie bez dachu w Polsce nadal imponuje i stanowi ciekawostkę, czym auto w ciepłe dni przykuwa uwagę przechodniów i innych uczestników drogi. Samochód wydaje się irracjonalny dla normalnego Kowalskiego ale wbrew pozorom jako kolejny wóz w domu jest zaskakująco racjonalny a nawet praktyczny. Rozkład masy z centralnie umieszczonym silnikiem fenomenalnie wpływa na prowadzenie, zaś 6 cylindrów postawionych w układzie bokser brzmi naprawdę rasowo.
4,5
~Dodo
Porsche Boxster 987
Cabrio 3.4 S 295KM 217kW
Bardzo fajny samochód, chociaż jakość drobiazgów pozostawia dużo do życzenia
Porsche Boxster 987