Szukaj

Porsche Cayenne II SUV Facelifting – wybierz silnik

Informacje o Porsche Cayenne II SUV Facelifting

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2002, średniej wielkości SUV (segment I). Cayenne stało się zarówno pierwszym samochodem w tej klasie w historii marki, jak również pierwszym Porsche oferowanym także z silnikiem wysokoprężnym (od roku 2009). Porsche Cayenne jest owocem kooperacji Porsche z Volkswagenem. Obydwie generacje Cayenne są powiązane z Volkswagenem Touaregiem. Począwszy od roku 2006, model oferowany jest także w najmocniejszej wersji – Turbo S. Trzecia generacja Porsche Cayenne została wprowadzona na rynek w roku 2010. Model jest najchętniej kupowanym samochodem niemieckiej marki w Ameryce Północnej.
czytaj więcej
Powagosław

Pierwszy terenowy samochód w dziejach Porsche był policzkiem dla fanów marki. Okazał się jednak wielkim sukcesem rynkowym. Jeśli tylko stać cię na taką przyjemność, grzechem byłoby z niej nie skorzystać.

~Powagosław
Luzacjusz

Sting powinien zmienić słowa swojego przeboju. Zamiast „Roxanne, you don’t have to put on the red light”, powinno być „Cayenne, you don’t have to stop on the red light”. Czyli: Cayenne – dla ciebie zawsze jest zielone.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4855 mm
Szerokość 1939 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2165 mm
Wysokość 1705 mm
Rozstaw osi 2895 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1780 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 670 l
Maksymalna ładowność 775 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Karoseria

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~Laptor
Porsche Cayenne II
SUV Facelifting 3.6 420KM 309kW
Cayenne z silnikiem 3.6 V6 zachowuje charakter typowy dla Porsche – dynamiczny, żwawy i dobrze brzmiący, mimo że to nie V8. Praca silnika jest specyficzna, ale w kabinie panuje cisza i wysoki komfort. Dwusprzęgłowy automat działa płynnie, a osiem biegów dobrze wykorzystuje moc jednostki, choć spalanie mogłoby być niższe. W trybie ręcznym potrafi spadać nawet o 2 litry. Auto prowadzi się pewnie i komfortowo, oferując typową dla Porsche stabilność. Widoczność jest dobra, a z kamerą cofania – wzorowa. Wnętrze wygodne, pozycja za kierownicą świetna, choć obsługa ekranu dotykowego bywa rozpraszająca. Karoseria po latach bez oznak korozji, wnętrze dobrze wyciszone. Systemy ogrzewania i wentylacji działają perfekcyjnie.
Dodane 1 miesiąc temu
3,8
~Dozamet
Porsche Cayenne II
SUV Facelifting 3.0 E-Hybrid 416KM 306kW
Samochód o pięknych kształtach , wnętrze jakościowo premium , jednak brak menu w języku polskim ,co nie jest dopuszczalne , brak możliwości otwarcia klapy bagażnika ruchem nogi , niezbyt intuicyjne sterowanie multimediami , brak prędkościomierza , są tylko malutkie cyferki pokazujące prędkość , brak haed-up , średniej klasy nawigacja .
Dodane 9 lat temu
4,4
~Maciej
Porsche Cayenne II
SUV Facelifting 3.6 420KM 309kW
to chyba moje jedyne zastrzeżenie do porsche. po doświadczeniach z BMW stwierdzam że ich skrzynie są lepsze a przecież oczekuje się ze bmw będzie w tyle. (Skrzynia biegów)
Dodane 2 lata temu
Średnie spalanie dla Porsche Cayenne II SUV Facelifting
11,4 – 15,7
l/100 km
8,7 – 9,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

17,3
Porsche Cayenne II
SUV Facelifting 3.6 V6 440KM 324kW
Samochód jest paliwożerny niewspółmiernie do osiągów. Dane producenta są po prostu jawnym oszustwem ! Wg. Porsche Średnie 10.0l/100 a poza miastem 8l/100 jest nieosiągalne. Nawet przy tempomacie 80km/h i jednej osobie na pokładzie komputer pokazuje około 10,5l/100km. Osiągi niezłe, chociaż przy 440km można by oczekiwać więcej. Realne spalanie z 30.000km normalnej jazdy (1/3 miasta, 1/3 trasa 100-120km/h, 1/3 autostradry 140-180km/h) i normalnym podróżowaniu bez szaleństw to 16.5l/100 ! Pod tym względem niepolecam. To już moje 7 Porsche i zdecydowanie największe rozczarowanie (Skrzynia biegów)
Dodane 9 lat temu
8,3
Porsche Cayenne II
SUV Facelifting 3.0 D 262KM 193kW
Jak na tak ciężki samochód, spalanie jest rewelacyjne. W mieście wynosi około 9–10 l/100 km, na trasie średnio 7,3 l/100 km (samochód dopakowany na max), ale zdarzały się także wyjazdy z bardzo niskim zużyciem paliwa na poziomie 6,5 l/100 km – przy średniej prędkości 110 km/h na trasie 1500 km. (Skrzynia biegów)
Dodane 2 miesiące temu
10,4
Porsche Cayenne II
SUV Facelifting 4.2 D 385KM 283kW
Dałem mamie poprowadzić i zrobiła 7,8l/100km na trasie więc da się, u mnie codzienna jazda tryb mieszany, więcej miasta i aglomeracji, ostatnie 10kkm przy średniej prędkości z całości 44km/h to spalanie 12,3l/100km (Skrzynia biegów)
Dodane 9 miesięcy temu
Porsche Cayenne II SUV Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów