Szukaj

Informacje o Porsche Cayenne II SUV Facelifting

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2002, średniej wielkości SUV (segment I). Cayenne stało się zarówno pierwszym samochodem w tej klasie w historii marki, jak również pierwszym Porsche oferowanym także z silnikiem wysokoprężnym (od roku 2009). Porsche Cayenne jest owocem kooperacji Porsche z Volkswagenem. Obydwie generacje Cayenne są powiązane z Volkswagenem Touaregiem. Począwszy od roku 2006, model oferowany jest także w najmocniejszej wersji – Turbo S. Trzecia generacja Porsche Cayenne została wprowadzona na rynek w roku 2010. Model jest najchętniej kupowanym samochodem niemieckiej marki w Ameryce Północnej.
czytaj więcej
Powagosław

Pierwszy terenowy samochód w dziejach Porsche był policzkiem dla fanów marki. Okazał się jednak wielkim sukcesem rynkowym. Jeśli tylko stać cię na taką przyjemność, grzechem byłoby z niej nie skorzystać.

~Powagosław
Luzacjusz

Sting powinien zmienić słowa swojego przeboju. Zamiast „Roxanne, you don’t have to put on the red light”, powinno być „Cayenne, you don’t have to stop on the red light”. Czyli: Cayenne – dla ciebie zawsze jest zielone.

~Luzacjusz

Porsche Cayenne II SUV Facelifting – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4855 mm
Szerokość 1939 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2165 mm
Wysokość 1705 mm
Rozstaw osi 2895 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1780 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 670 l
Maksymalna ładowność 775 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Średnie spalanie dla Porsche Cayenne II SUV Facelifting
11,4 – 15,7
l/100 km
9,1 – 9,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

17,3
SUV Facelifting 3.6 V6 440KM 324kW
Porsche Cayenne II
Samochód jest paliwożerny niewspółmiernie do osiągów. Dane producenta są po prostu jawnym oszustwem ! Wg. Porsche Średnie 10.0l/100 a poza miastem 8l/100 jest nieosiągalne. Nawet przy tempomacie 80km/h i jednej osobie na pokładzie komputer pokazuje około 10,5l/100km. Osiągi niezłe, chociaż przy 440km można by oczekiwać więcej. Realne spalanie z 30.000km normalnej jazdy (1/3 miasta, 1/3 trasa 100-120km/h, 1/3 autostradry 140-180km/h) i normalnym podróżowaniu bez szaleństw to 16.5l/100 ! Pod tym względem niepolecam. To już moje 7 Porsche i zdecydowanie największe rozczarowanie
14,0
SUV Facelifting 3.6 V6 440KM 324kW
Porsche Cayenne II
Auto pali dużo, ale wpływ na to ma masa auta i moc. Spalanie na trasie ok. 12-13 l. miasto ok. 17 l przy średnim ruchu. Korki, krótkie odcinki min. 20 l. Średnie spalanie przy przeważającej trasie wychodzi 14 l.
10,5
SUV Facelifting 3.0 D 262KM 193kW
Porsche Cayenne II
Silnik 3,0 diesel, 262 KM. Spalanie bardzo zależy od stylu jazdy. Po mieście, bez żadnych korków i bardzo, bardzo delikatnie operując gazem daje się zejść poniżej 9 l./100 km. Przy normalnej jeździe ok. 11 l. a przy umiarkowanych korkach 12-13. Najwyższe zanotowane spalanie to 13,8 l. Na trasie przy prędkościach 120-140 km/h ok. 10 do 11 l. Przy 160-170 km i z "trumną" na dachu do 13l. Reasumując rewelacji nie ma ale nie jest tragicznie.
Porsche Cayenne II SUV Facelifting