Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Hatchbacki segmentu C – ciągle na czasie

Wielu jest „wieszczy” pośród ekspertów motoryzacyjnych. Lubią oni przewidywać koniec żywota popularnych dotychczas klas samochodów czy nawet całych segmentów. Koniec minivanów to w zasadzie fakt, bo znaczną część tego rynku przejęły i przejmować będą nadal SUV-y, które są przecież oferowane w wersjach siedmioosobowych. Moda na crossovery również miała przyćmić popularne kompakty, ale do tej pory nie zanosi się na koniec ery tak popularnego w Polsce i Europie segmentu C. Według raportu PZPM (Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego) w 2016 segment ten osiągnął 30-procentowy udział w rynku samochodów osobowych. Skąd taka popularność?
Michał Gruszczyk
Dodano: 4 miesiące temu
zdjęcia: AutoCentrum.pl
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...