Szukaj

Renault Captur II Crossover – wybierz silnik

Informacje o Renault Captur II Crossover

Lata produkcji: 2019 – 2023
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Nowa wersja jednego z najpopularniejszych crossoverów segmentu B nie różni się mocno z wyglądu ale najważniejsze zmiany zaszły we wnętrzu. Francuzi nie przeprowadzili rewolucji, ale ewolucję, która poskutkowała aż 85 proc. zmienionych częśći. Auto bazuje na nowej płycie CMF-B. Wyróżnikiem nowego Captura ma być możliwość szerokiej personalizacji. Kupujący wybrać będzie mógł spośród 11 kolorów, które będzie mógł łączyć z 4 lakierami na dachu w kontrastowych kolorach. Do wybory są również 3 pakiety stylistyczne. Łącznie producent oferuje 90 różnych konfiguracji. 

czytaj więcej
Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4232 mm
Szerokość 1778 mm
Wysokość 1556 mm
Rozstaw osi 2626 mm
Rozstaw kół - przód 1531 mm
Rozstaw kół - tył 1516 mm
Prześwit 170 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 404 l
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(61%)

Zalety

+ Ergonomia + Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,4
~Mpv2
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Nie wiem czemu nie mogę podać faktycznego przebiegu, mamy nakręcone ponad 120 000? To maja być pierwsze wrażenia czy o co biega? Fajny estetyczny samochodzik dla kobiety, starego małżeństwa, młodego z małymi dziećmi szt. w ilości średniej Polskiej. No wózek byłby nieco problematyczny w bagażniku. Jako drugie auto to bajka. Silnik dosyć żwawo się zbiera, Przy przepisowych autostradowych prędkościach jest w miarę cicho. Oczywiście jak na tę klasę auta i pojemność silnika. Jakoś się nie zepsuł poważnie odpukać. Miałem już Renówki i jakoś nigdy nie zauważyłem tej mitycznej awaryjności. Nawet w lagunie jedynce. Przyzwoite koszty, mam w fabrycznym gazie, znaczy to auto żony. Bardzo zadowolona. Chciałem dla niej Dustera, ale mnie wyśmiała bo był duuuużo głośniejszy i mniej ładny. Ja też lubię tym jeździć nawet trasy. Jakiś taki poręczny. Brak automatu a przynajmniej 6 biegu. Na wakacje to raczej tylko we dwoje, ale kto teraz autem jeździ. W sumie po zastanowieniu to skoro się na moto potrafię spakować na dwa tygodnie... :D
Dodane 20 dni temu
1,8
~Renusiek
Renault Captur II
Crossover 1.3 TCe 160KM 118kW
Tak to jest jak się słucha kobiety:( Samochód według mnie to ma głównie jeździć bezawaryjnie, a w drugiej kolejności ma być ładny. Według mojej żony odwrotnie. No i mamy ładny w miarę samochód, który ma niby sporo koni, ale skrzynia się potrafi zastanawiać co ma robić, zamiast przyspieszać i tę moc można sobie często wsadzić w... Multimedialna dyskoteka (ptzerost formy nad treścią) się wiesza oczywiście w najmniej odpowiednich momentach. Ta miękka hybryda to też niestety lipa, bo załącza silnik łągodnie, ale specjalnie się z tym nie śpieszy, co jest niezwykle denerwujące. W mieście pali jak smok, poniżej 8 litrów nie da się raczej zejść.
Dodane 2 miesiące temu
2,3
~Jacek
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe 100KM 74kW
To kolejny mój wpis do tego co tu napisałem wcześniej trzeba dodać usterkę silnika rozleciał się dosłownie nie ma możliwości naprawy tylko nowy lub używka jak się okazuje typowa sprawa dla tego auta . Captur II wersja Intens auto z Polskiego salonu od nowości z 2020r. Od początku problem z trzeszczeniem środkowej konsoli, okna kierowcy i pasażera "drgają" podczas jazdy i słuchania muzyki. Poprawiono uszczelki po 2 latch i kilku reklamacjach z wielką laską , ale i tak dalej to doskwiera. Coś stuka w lewym zawieszeniu przód i serwis od 3 lat nie potrafi tego usunąć a raczej nie chce co jest normą w tej marce . Najgorsze są hałasy cięgna turbosprężarki w zakresie od 1000 do 2000 obr. W Dacia Stepway 2021 poprawili programowo i cisza...tutaj nadal silnik jak kosiarka pracuje a przebieg 41000 zaledwie. Szarpie na 1 i ponoć to już sprzęgło :( Ogólnie OK, zbiera się jak na miasto w trybie sport w trybie eco to muł bagienny. komfort na poziomie, spalanie 6 - 7 l .. przy dynamicznej. Prowadzenie typowe dla tej marki przechyla się w każdym zakręcie do tego stopnia że trzeba zwalniać . Lakier tragiczny wyjątkowo kiepski i nie odporny na rysy i odpryski . Najgorsza jest jednak utrata wartości naprawdę boli gdy teraz sprzedaję a tu nie dość że klienta brak to ceny rynkowe tragicznie niskie .
Dodane 3 miesiące temu
Renault Captur II Crossover

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów