Szukaj

Informacje o Renault Captur

Lata produkcji: 2013 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Renault Captur to produkowany od roku 2013, mały miejski crossover SUV (segment I, choć ze względu na rozmiary klasyfikowany także do segmentu B). Uważany jest za zastępcę modelu Modus. Stylistycznie, bezpośrednim pierwowzorem koncepcyjnym był, zaprezentowany w roku 2011, prototyp o nazwie Captur Concept. Renault Twingo niektóre elementy zapożyczyło także z prototypowego Renault DeZir. Wersja produkcyjna samochodu powstała natomiast w oparciu o model Clio czwartej generacji (m.in. wspólna platforma podłogowa Renault/Nissan B platform. Model w Korei Płd sprzedawany jest pod nazwą Samsung QM3.
czytaj więcej
Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz

Renault Captur – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Renault Captur

Liczba ocen: 59 755
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

5,0
~Wojciech
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Ogólnie świetne auto, pozycja za kieronicą bardzo wygodna, dużo przestrzeni (a mam 188 wzrostu) nad głową. Generalnie widoczność w pozycji kierowcy jest super biorąc pod uwagę że auto nie jest zbyt wielkie. Ergonomia radia również na plus, regulacja głośności z kierownicy albo fizyczne przyciski na tablecie. Fajnie trzyma się drogi, zawieszenie ani za twarde ani za miękkie. Automatyczny hamulec w standardzie, działa bez zastrzeżeń - bardzo przydaje się w mieście. Ogólnie przestrzeni w aucie nie brakuje, spokojnie nada sie dla rodziny 2+2. Silnik 140km daje rade, bardzo żwawy i oszczędny, na trasie nawet schodzi do 5l, a w mieście zależy jak się jeździ, od 6 do 7.5l. Polecam, wg mnie najlepsze auto w segmencie.
2,7
~Robert
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Jeżdżę taką służbówka i uważam , ze to auto jest ogólnie kiepskie. Siedzi się jak w jakiejś ciasnej kapsule. Fotel w najniższej pozycji powodują , że lekko szuram włosami po suficie. Okropnie mała szyba czołowa i ułożenie lusterka wstecznego z ułożeniem słupków A sprawia , że widoczność do przodu i na boki np. gdyż podjeżdżasz do przejścia dla pieszych jest tragiczna i trzeba się mocno wyginać. Radio nie ma fizycznej regulacji głośności, jedynie tym dinksem za kierownicą. Jesli tam sie naciśnie regulację to wtedy pojawia się pasek na ekranie , którym wtedy można sobie regulować głośność.... Auto jest krótkie i zbyt wysokie. Na zakrętach go buja tak mocno , że masz wrażenie, że zrobi samochód zaraz to co było z mercedesem A klasa. Pozycja przycisków od szyb i lusterek na drzwiach kierowcy jest tak tragiczna, że trzeba się odchylić i rękę dać mocno do tyłu żeby sięgnąć przycisków najbardziej cofniętych heh , no miazga. Aaa i denerwuje , że ręczny uruchamia sie w losowych momentach kiedy stoisz chwile a potem chcesz po kilku sekundach jakiś manewr wykonać mimo wyłączonego auto hold, fajnie właśnie, że nawet to jest w manualu i do korków się przydaje. Na koniec tunel środkowy i deska , ogromne marnotrastwo przestrzeni i miejsca, to jak wygląda przestrzeń miedzy fotelami to kryminał aby tak to zepsuć z naciskiem na schowek w podłokietniku gdzie wejdzie butelka 500ml i koniec miejsca. Z drugiej strony to Silnik całkiem żwawy jak na 1.3 i tragicznie dużo nie pali ok 8,8 - 9,2 Układ kierowniczy całkiem niezły i szybko reaguje samochód. Kierownica fajnie leży w dłoniach, jest przyjemnej grubości, mi odpowiada. Ogólnie bardzo przeciętne auto nie polecam .
3,1
~KRZYSZTOF. F.
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
Bardzo żałuję zakupu Captura 1,3 odebrałem w październiku a w listopadzie wycieraczka tylna odmówiła normalnej pracy . Po wymianie modułu BCM specjaliści z serwisu i Renault Polska nie mogą wgrać oprogramowania . Kupiłeś to twój problem a od pracowników serwisu słyszę ze bez wycieraczki tylnej da się jeździć - zapomnieli tylko dodać przy słonecznej pogodzie. Teraz doszła kolejna usterka a wodząc ile maja pracy z reklamacjami i po rozmowach w czasie oczekiwania na decyzję z innymi wiem ze to dopiero początek kłopotów po FL coś im nie wyszło .

Usterki Renault Captur

Liczba wpisów: 18
blacharskie i mechaniczne
  • Renault Captur I Crossover Facelifting 1.2 Energy TCe 120KM 88kW 2017-2018
  • części blacharskie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 9
Samochód zakupiony w 2018.07. Od tego czasu jestem prawie szczęśliwym posiadaczem nowego pojazdu. Pierwsze zaskoczenie wynikło przy pierwszym myciu. Nie wiadomo dlaczego na progu samochodu zmyłem malutką część konserwacji, czyli czarnego " baranka " ( wg. mnie tłusty naciek pozostały przy konserwacji profili i na to czarna farba ) Drugie nie miłe zaskoczenie tzw. wtrącenie na dachu pojazdu, czyli przymalowany kurz ( samochód dwu kolorowy z czarnym dachem ) Usterki usunięte. Następnie bardzo źle spasowana blacharka nadwozia, ( tylne drzwi względem tylnych błotników , pokrywa bagażnika i tylne błotniki, przednie błotniki przestające względem przednich drzwi ) serwis uważa że jest wszystko ok czyli zgodnie z fabrycznymi normami i że ten typ tak ma ..... Następna rzecz to pukające zaciski hamulcowe podczas manewrowania podczas parkowania. ( każde pierwsze przyhamowanie w danym kierunku jazdy, prawdopodobnie puknięcie zacisku hamulcowego w jarzmo ) Polecam przed kupnem dokładne sprawdzanie pojazdu..... Ja myślałem że jak nowe to bez wad, niestety się pomyliłem a teraz to walka z wiatrakami
4 komentarze
ubytek płynu chłodniczego
  • Renault Captur II
  • układ chłodzenia
  • 1000 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 4
Po przejechaniu kilku kilometrów,ubywa ze zbiorniczka wyrównującego płynu chłodzącego,brak jakich kolwiek wycieków na zewnątrz silnika,postawiona diagnoza przez serwis plyn przedostaje się do środka silnika.
3 komentarze
ubytek płynu chłodniczego
  • Renault Captur II
  • układ chłodzenia
  • 1000 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 2
Po przejechaniu kilku kilometrów,ubywa ze zbiorniczka wyrównującego płynu chłodzącego,brak jakich kolwiek wycieków na zewnątrz silnika,postawiona diagnoza przez serwis plyn przedostaje się do środka silnika.
Renault Captur