Szukaj

Renault Clio V Hatchback 5d Facelifting 1.0 TCe 100 LPG 100KM 74kW od 2023

Informacje o Renault Clio V Hatchback 5d Facelifting 1.0 TCe 100 LPG 100KM 74kW od 2023

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Auta małe
Produkowany od roku 1990, jeden z najsłynniejszych samochodów segmentu B i zarazem najchętniej kupowane auto w dziejach francuskiej motoryzacji. W gamie francuskiej marki Renault Clio stał się następcą Renault 5. Nazwa Clio nawiązuje do mitologii greckiej, a konkretnie imienia muzy historii – Klio. Clio jest też pierwszym modelem od lat 60. ub. wieku, w którym francuski producent zaniechał nazywania swoich modeli oznaczeniami liczbowymi. Do tej pory stworzono cztery generacje modelu , które sumarycznie sprzedane zostały w liczbie ponad 11 milionów egzemplarzy. Najnowsza generacja Renault Clio została wprowadzona na rynek w roku 2012. W Kraju Kwitnącej Wiśni samochód oferowany jest jako Renault Lutecia. Clio jest także pierwszym modelem, które dwukrotnie (w roku 1991 oraz 2006) zdobyło tytuł European Car of the Year.
czytaj więcej
Powagosław

Materiał na bestseller w segmencie B i szansa na najbardziej przełomowy model w dziejach Renault od czasu debiutu pierwszej generacji Clio. Kapitalna robota.

~Powagosław
Luzacjusz

Szefowie Renault zabronili chyba swoim projektantom dolewać wina do fondue, bo w końcu im coś wyszło. A już myślałem, że celem marki na XX wiek jest ugruntowanie swoją pozycji jako producenta najbardziej szkaradnych aut na świecie.

~Luzacjusz
Produkowany od 2023 roku
Pojemność skokowa 999 cm3
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 160 Nm przy 2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI), sterowanie sekwencyjne
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (poważne usterki) - Całokształt

Wybrane oceny

2,8
~Niezadowolony
Renault Clio V
Hatchback 5d Facelifting 1.0 TCe 100 LPG 100KM 74kW
Nie polecam Renault Polska! Dlaczego? O tym za chwilę.. Salon Renault NAWROT w Długołęce sprzedał mi samochód z wadami. Chodzi o Renault Clio V, zakupiony w kwietniu 2025. Okazało się, że pojazd ten ma niesprawny system audio. W maju Renault Polska kazało czekać do aktualizacji oprogramowania i jak to powiedzieli "może pomoże". Na temat podejścia serwisów Renault a przede wszystkim Renault Polska można napisać kilka książek trzymających w napięciu, ale jedno jest najważniejsze. Koncern ten jak i salon sprzedał samochód wadliwy. Uznali bowiem, że sprzedaż jest najważniejsza a to że coś nie gra w aucie to od tego jest serwis a klient niech sobie radzi sam. Dziś mamy sierpień, po wgraniu aktualizacji dźwięk radia jest porównywalny z tym, jakbyśmy zamknęli głośnik w szufladzie. Niby prosta sprawa wydawałoby się w dzisiejszych czasach a jednak Renault nie ma pomysłu jak tę usterkę usunąć. Na wysyłane kolejne maila na kontakt.klient@renault.com.pl Renault Polska nie odpowiada. Kolejna sprawa to hałasująca instalacja klimatyzacji. Renault Polska w odpowiedzi na zgłoszenie napisało, że wszystkie samochody Renault Clio V tak mają i że nie wpływa to na trwałość instalacji oraz nie świadczy o uszkodzeniu, za dźwięki odpowiedzialny jest zawór rozprężny. Co to znaczy, że wszystkie Clio V tak mają? Ja nie chcę aby nowe auto generowało hałasy przez błędy konstrukcyjne w instalacji bo tak to chyba trzeba nazwać. Renault nie liczy się kompletnie z tym, że komfort jazdy spadł diametralnie. Wracając do serwisu YAMA w Bydgoszczy, ASO te nie zleciło sprawdzenia poziomu czynnika chłodzącego, który mógłby wnieść poprawę sytuacji. Okazało się w innym serwisie, że było go zdecydowanie za mało. Generalnie mam bardzo duże uwagi do Pana Mateusza z serwisu. Totalne ignorowanie klienta, telefoniczne i mailowe. Reasumując, - jak salon Renault NAWROT w Długołęce przeprowadził przegląd zerowy i nie dopatrzył się problemu? - dlaczego Renault Polska mimo wad decyduje się na sprzedaż aut? - YAMA Bydgoszcz, serwis w szerokim tego słowa znaczeniu "do bani". Sprawę próbował ratować Pan Jakub, ale pewnych rzeczy nie przeskoczył. Samochód w dalszym ciągu nie jest wolny od wad a Renault Polska ma w głębokim poważaniu klienta. W przyszłości nie dokonam więcej zakupu samochodów marki Renault, gdyż straciłem do niej zaufanie.
Dodane 3 miesiące temu
4,8
~Klaudiusz
Renault Clio V
Hatchback 5d Facelifting 1.0 TCe 100 LPG 100KM 74kW
Samochód zaskoczył nas pozytywnie. Dobrze się prowadzi. Jak na segment B cichy. Zwrotny i ekonomiczny. Z uwagi na przepisy denerwujące brzęczki i sygnalizatory. Na szczęście można je ograniczyć.
Dodane 6 miesięcy temu
4,8
~Klaudiusz
Renault Clio V
Hatchback 5d Facelifting 1.0 TCe 100 LPG 100KM 74kW
Samochód zaskoczył nas pozytywnie. Dobrze się prowadzi. Jak na segment B cichy. Zwrotny i ekonomiczny. Z uwagi na przepisy denerwujące brzęczki i sygnalizatory. Na szczęście można je ograniczyć.
Dodane 6 miesięcy temu
Średnie spalanie dla Renault Clio V Hatchback 5d Facelifting 1.0 TCe 100 LPG 100KM 74kW od 2023
6,3
l/100 km
7,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
Renault Clio V
Hatchback 5d Facelifting 1.0 TCe 100 LPG 100KM 74kW
Śmiem twierdzić, że to auto pali śmieszne ilości paliwa. Przez pierwsze 2500km jeździło tylko na benzynie, średnie z całego okresu to 5.6l/100km liczone z dystrybutora. Teraz odważyłem się nim wyjechać na majówkę do Chorwacji (3 os+ bagaż na 9 dni różnej pogody- nie wiem jak to możliwe ale zostało jeszcze miejsce w bagażniku mimo, że naprawdę dużo zabraliśmy). Średnie z dystrybutora po odcinku w PL i całych Czechach przy 130km/h na tempomacie 7.8/100 LPG. Roboty, korki, ograniczenia do 100-110 plus obwodnica Wiednia 6.4/100... To wręcz nierealne... auta nie oszczędzałem, tylko jak się dało to dynamiczne przyspieszanie i jazda zgodna z ograniczeniem (130). Słowenia trochę po stolicy i korki (przez deszcz) na autostradzie potem Chorwacja również 6.4 z dystrybutora. Komputer zawyża spalanie i to dość losowo, bo od 0.1 do nawet 0.9/100. Autko ekonomiczne i nawet dynamika bez wstydu, choć 6 to typowy nadbieg to powyżej 140 zaskakująca dynamika. Musi faktycznie mieć spory gratis na gazie, tak jak wychodzi w testach polskich (np Patryk Mikiciuk), czy zagranicznych (+-120KM na hamownii). Autko komfortowe na równych drogach i super zwinne/stabilne w zakrętach. Niestety na Chorwackich dziurach bardzo nerwowe i nieprzyjemne (aż człowieka boli, bo ma się wrażenie że mu to szkodzi), w takich warunkach brakuje mi mojego kombi klasy D, ale poza jestem w ciężkim szoku, że tak dobre auto udało mi się kupić żonie.
Dodane ponad rok temu
7,0
Renault Clio V
Hatchback 5d Facelifting 1.0 TCe 100 LPG 100KM 74kW
Przy jeździe120km/h średnie spalanie LPG to ok. 6,54 litra - super wynik. Przy dynamicznej jeżdzie po mieście i na autostradzie 140km/h wyszło mi średnio 7, litra LPGDodam,żejeżdzę bardzo płynnie i dynamicznie, ale nie przyspieszam jak głupi
Dodane 4 miesiące temu
7,6
Renault Clio V
Hatchback 5d Facelifting 1.0 TCe 100 LPG 100KM 74kW
Niewielkie różnice przy jeździe że spokojnym przyspieszaniem i dynamicznym, jeśli cała jazda jest płynna. Jazda do prędkości 130 km/h. Tylko 2x chwilowo przekroczone 150.
Dodane 9 miesięcy temu

Usterki Renault Clio V

Liczba wpisów: 40
Kontrolki kierunkowskazów
  • Renault Clio V Hatchback 5d 1.0 TCe 100KM 74kW 2019-2020
  • instalacja elektryczna
  • 20 tys. km
Witam. Mam taki problem. Co jakiś czas po włączeniu kierunkowskazu nie miga kontrolka kierunkowskazu na desce rozdzielczej. Czasem mignie czasem kilka sekund nie miga. Kierunkowskazy na zewnątrz działają normalnie. Wraz z tym nie włącza się piszczek, który robi pik pik. Problem występuje zarówno z kierunkowskazem lewym jak i prawym. Problem powyższy zdarza się od czasu do czasu, raz czasem dwa razy w miesiącu, trwa przez kilka kilometrów, a potem samoczynnie wraca do stanu normalnego. Czy ktoś może pomóc?
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Radio gubiące fale oraz stukające oparcie kanapy lub stykającą klapa bagażnika
  • Renault Clio V Hatchback 5d
  • inne
  • 6 tys. km
Cześć. Posiadam od równo roku Clio V 1.0 TCe bez gazu. Rocznik 22 - 6500 przebiegu. Od samego początku borykam się z dwoma problemami: 1. Radio, które przerywa (gubi na 1-2 sekundy) co jakiś czas podczas grania (każda stacja) 2. Stuki oparcia tylnej kanapy lub stukająca klapa bagażnika - stuka coś z tylu na wybojach. Piszę tu, ponieważ ASO rozkłada ręce tzn. zaktualizowali radio z 5 razy - brak poprawy i ich porada to słuchać stacji o dobrym zasięgu (serio). Radio bez nawigacji. Co ciekawe w rodzinie jest Captur II (radio z nawigacją) i odbiera wszystkie stacje wszędzie bez żadnych zakłóceń Do tego te stuki - podciągnęli zaczep oparcia - nic nie dało. Nasmarowali zamek klapy - nic nie dało. Skwitowali powyższe problemy, ze chyba ten typ tak ma… Czy ktoś może spotkał się z podobnymi problemami?
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
Brak aktywnego hamowania
  • Renault Clio V Hatchback 5d 1.3 TCe 130KM 96kW 2019-2020
  • inne
  • 28 tys. km
Witam. Od pewnego czasu mam problem z przednią kamerą która jest odpowiedzialna za aktywne hamowanie , czytanie znaków drogowych . Po uruchomieniu silnika i ruszeniu z parkingu po pięciu minutach pojawia się komunikat na głównym wyświetlaczu że PRZEDNIA KAMERA NIE DZIAŁA , AKTYWNE HAMOWANIE JEST WYŁĄCZONE i na desce rozdzielczej zapala się ikonka małego autka w kolorze pomarańczowym. Przeczytałem w instrukcji że jeżeli tak się dzieje to żeby zatrzymać pojazd , wyłączyć silnik i odczekać kilka minut a problem zniknie . Niestety problem pojawia się po przejechaniu kilku minut.
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
Renault Clio V Hatchback 5d Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów