Szukaj

Renault Clio V Hatchback 5d Hybrid – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Renault Clio V Hatchback 5d Hybrid

Lata produkcji: 2020 – 2023
Segment: Auta małe
Produkowany od roku 1990, jeden z najsłynniejszych samochodów segmentu B i zarazem najchętniej kupowane auto w dziejach francuskiej motoryzacji. W gamie francuskiej marki Renault Clio stał się następcą Renault 5. Nazwa Clio nawiązuje do mitologii greckiej, a konkretnie imienia muzy historii – Klio. Clio jest też pierwszym modelem od lat 60. ub. wieku, w którym francuski producent zaniechał nazywania swoich modeli oznaczeniami liczbowymi. Do tej pory stworzono cztery generacje modelu , które sumarycznie sprzedane zostały w liczbie ponad 11 milionów egzemplarzy. Najnowsza generacja Renault Clio została wprowadzona na rynek w roku 2012. W Kraju Kwitnącej Wiśni samochód oferowany jest jako Renault Lutecia. Clio jest także pierwszym modelem, które dwukrotnie (w roku 1991 oraz 2006) zdobyło tytuł European Car of the Year.
czytaj więcej
Powagosław

Materiał na bestseller w segmencie B i szansa na najbardziej przełomowy model w dziejach Renault od czasu debiutu pierwszej generacji Clio. Kapitalna robota.

~Powagosław
Luzacjusz

Szefowie Renault zabronili chyba swoim projektantom dolewać wina do fondue, bo w końcu im coś wyszło. A już myślałem, że celem marki na XX wiek jest ugruntowanie swoją pozycji jako producenta najbardziej szkaradnych aut na świecie.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,42 m
Długość 4050 mm
Szerokość 1798 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1988 mm
Wysokość 1440 mm
Rozstaw osi 2583 mm
Zwis przedni 830 mm
Zwis tylny 637 mm
Prześwit 120 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 422 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 301 l
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność

Wybrane oceny

4,9
~Piotr
Renault Clio V
Hatchback 5d Hybrid 1.6 E-TECH 140KM 103kW
Jest to swego rodzaju test, pierwsza hybryda zrobione nim 42tys. Generalnie jeździ się świetnie, auto charakteryzuje się niskim spalaniem. Pojawił się mały wyciek oleju ze skrzyni. Coś czego spodziewaliśmy się przed zakupem, jest to opisywane na różnych portalach. (choroba wieku dziecięcego 1.6 FullHybrid) - jednak zostało to bez kosztowo usunięte przez ASO. Do auta założyliśmy instalacje LPG dzięki czemu jeździmy za pół darmo - Niestety kosztem bagażnika. Auto jeździ dużo po Autostradzie gdzie generuje spalanie LPG na poziomie 6l. + dodatkowo około 0,12 l benzyny (wyciągnięte z dystansu 4 tys. km) na 100km. Przy spokojnej jeździe drogami krajowymi spala 5-5,5 l LPG/100km
Dodane 13 dni temu
4,5
~Wiktor
Renault Clio V
Hatchback 5d Hybrid 1.6 E-TECH 140KM 103kW
Samochód zaskakuje. Przejechałem nim ok 15000. Clio dla Renault wg ich polityki sprzedaży... jest najważniejszym modelem. Powiem tak... samochód do miasta i wyjazdy na trasy typu wawa- wrocek - w tej cenie- 6 na 6/. W mieście naprawdę wymiata... przy spalaniu rzędu 5 litrów jeździsz hot hatchem i wierzcie mi... nie kłamię. W długie trasy typu 700=900 km jak pisał kolega nie bardzo-choć tragedii nie ma. Jak na Renault postarali się. Materiały - trudno powiedzieć nówka... ale moim zdaniem to jakieś 65%+z plusem wyrażnym- tego co w markach premium w tej klasie. Wnioski. Może wybitnego szału nie ma...ale... przyjemność na światłach w mieście ...widząc miny gości w czarnych bmw... cieszy wesoło.
Dodane 3 lata temu
4,4
~Sławek
Renault Clio V
Hatchback 5d Hybrid 1.6 E-TECH 140KM 103kW
Samochód dobry z plusem. Przejechałem około 12000 kilometrów. Porównując do samochodów którymi jeździłem wcześniej (Peugeot 2.0 hdi 163, Peugeot 407, Skoda Fabia 1.6 tdi, VW Passat, Scenic). Samochód do miasta jazdy tak zwane wokoło komina do 150 km jest naprawdę super, w trasy do 300 km - naprawdę dobry +. W dłuższe (tylko raz jechałem clio w taką trasę)... to segemnet 508 jest jednak dużo lepszy-czemu trudno się dziwić. Samochód w "sporcie" jest napradę dynamiczny (akumulator doładowuje energii i czujecie się jakbyście mieli 280 koni... na światał- dymanika po mieście wręcz cieszy.
Dodane 3 lata temu

Usterki Renault Clio V

Liczba wpisów: 40
Kontrolki kierunkowskazów
  • Renault Clio V Hatchback 5d 1.0 TCe 100KM 74kW 2019-2020
  • instalacja elektryczna
  • 20 tys. km
Witam. Mam taki problem. Co jakiś czas po włączeniu kierunkowskazu nie miga kontrolka kierunkowskazu na desce rozdzielczej. Czasem mignie czasem kilka sekund nie miga. Kierunkowskazy na zewnątrz działają normalnie. Wraz z tym nie włącza się piszczek, który robi pik pik. Problem występuje zarówno z kierunkowskazem lewym jak i prawym. Problem powyższy zdarza się od czasu do czasu, raz czasem dwa razy w miesiącu, trwa przez kilka kilometrów, a potem samoczynnie wraca do stanu normalnego. Czy ktoś może pomóc?
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Radio gubiące fale oraz stukające oparcie kanapy lub stykającą klapa bagażnika
  • Renault Clio V Hatchback 5d
  • inne
  • 6 tys. km
Cześć. Posiadam od równo roku Clio V 1.0 TCe bez gazu. Rocznik 22 - 6500 przebiegu. Od samego początku borykam się z dwoma problemami: 1. Radio, które przerywa (gubi na 1-2 sekundy) co jakiś czas podczas grania (każda stacja) 2. Stuki oparcia tylnej kanapy lub stukająca klapa bagażnika - stuka coś z tylu na wybojach. Piszę tu, ponieważ ASO rozkłada ręce tzn. zaktualizowali radio z 5 razy - brak poprawy i ich porada to słuchać stacji o dobrym zasięgu (serio). Radio bez nawigacji. Co ciekawe w rodzinie jest Captur II (radio z nawigacją) i odbiera wszystkie stacje wszędzie bez żadnych zakłóceń Do tego te stuki - podciągnęli zaczep oparcia - nic nie dało. Nasmarowali zamek klapy - nic nie dało. Skwitowali powyższe problemy, ze chyba ten typ tak ma… Czy ktoś może spotkał się z podobnymi problemami?
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
Brak aktywnego hamowania
  • Renault Clio V Hatchback 5d 1.3 TCe 130KM 96kW 2019-2020
  • inne
  • 28 tys. km
Witam. Od pewnego czasu mam problem z przednią kamerą która jest odpowiedzialna za aktywne hamowanie , czytanie znaków drogowych . Po uruchomieniu silnika i ruszeniu z parkingu po pięciu minutach pojawia się komunikat na głównym wyświetlaczu że PRZEDNIA KAMERA NIE DZIAŁA , AKTYWNE HAMOWANIE JEST WYŁĄCZONE i na desce rozdzielczej zapala się ikonka małego autka w kolorze pomarańczowym. Przeczytałem w instrukcji że jeżeli tak się dzieje to żeby zatrzymać pojazd , wyłączyć silnik i odczekać kilka minut a problem zniknie . Niestety problem pojawia się po przejechaniu kilku minut.
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
Renault Clio V Hatchback 5d Hybrid

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów