Szukaj

Informacje o Renault Kadjar

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2015, kompaktowy crossover SUV (segment I). W gamie aut francuskiej marki Renault Kadjar znalazł miejsce pomiędzy modelami Captur i Koleos (którego ostatecznie ma na rynku europejskim zastąpić). Pod względem stylistycznym Renault Kadjar bazuje na części rozwiązań użytych wcześniej w prototypach o nazwach Kwid Concept oraz DeZir. Model jest także reakcją na sukces Nissana Qashqaia, z którym zresztą jest technicznie dość mocno powiązany – oba auta zbudowano na tej samej platformie podłogowej (Renault-Nissan Common Module Family). Nazwa samochodu stanowi połączenie wyrażeń „kad” (nawiązanie do quada) oraz „jar” (wypadkowa słów „agille” – „zwinny” i „jaillir” – „pojawiać się błyskawicznie”).
czytaj więcej
Powagosław

Renault próbuje powtórzyć sukces swoich partnerów z Nissana. Więc już koncepcyjnie oryginalność nie jest mocną stroną tego auta. Ale stylistycznie jest bez zarzutu, można nawet, na zachętę, powiedzieć, że wygląda lepiej niż pierwszy Qashqai.

~Powagosław
Luzacjusz

Chętnie poznałbym człowieka, który wymyślił tę kuriozalną nazwę i dowiedziałbym się, jak na imię dał swoim dzieciom. A auto? Cóż, budżetowy Qashqai. Nadmuchany jak francuski rogalik.

~Luzacjusz

Renault Kadjar – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Renault Kadjar

Liczba ocen: 139
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Układ jezdny

Wady

- Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~damianteo
Crossover 1.5 dCi 110KM 81kW
Renault Kadjar
Auto bardzo oszczędne. Nie jest duże. Jak na crossovera (normalnie to taki podniesiony hatchback v combi) jest odpowiedni. Ergonomiczny kształt. W środku dużo miejsca. Z automatyczną skrzynią jedzie się płynnie choć przy zmianie to słychać. Bagażnik kiepski. Nie jest może przesadnie mały, ale jak na takie samochody powinien być większy o jakies 10-15 l. Akurat mam wyposażenie intens no i takie polecam. Czasami nie znajdzie miejsca do parkowania, ale jak ma standardowe miejsca do wykrycia to zaparkuje poprawnie i równiutko. Bardzo ładnie parkuje równolegle za pierwszym razem. System wykrywania znaków niesamowity. Pokazuje znak gdy akurat mija się ten znak. Wrażenia z jazdy poprawne. Nie buja za bardzo nie podbija na nierównościach chociaż ciut lepiej mogłoby być. Nie mam porównania z innymi autami i pewnie są lepsze w tej cenie. Poprzednio miałem skodę fabię kombi. Duża między nimi przepaść choć z tamtego też byłem zadowolony i miał większy bagażnik o 8 l. Realnie wiecej przestrzeni było w bagażniku.
3,9
~Marcin
Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
Renault Kadjar
Samochód użytkuję od nowości już czwarty rok więc mogę co nieco napisać na jego temat. Obecny przebieg to 72 000 km. Niestety dużo się przez ten okres wydarzyło, niestety na minus. Samochód odebrałem pod koniec 2017 roku w salonie w Warszawie. Pierwsze kilka tysięcy km ok. Po powiedzmy 10tys km problem ze skrzypieniem deski rozdzielczej, z panelu klimatyzacji po włączeniu chłodzenia wydobywały się dziwne trzaski, jakby pod wpływem temperatury pękały jakieś plastiki itp. Tunel środkowy skrzypiał przy każdym oparciu nogi, z podszybia oraz daszka nad zegarami na dziurach wydobywały się trzaski i trzeszczenie. Samochód pojechał na serwis - poprawiono montowanie panelu środkowego, pod plastikami na podszybiu zamontowano gąbkę, unieruchomiono daszek nad zegarami, przesmarowano uszczelki. O niebo lepiej. Przy 15tys. km zaczęły pojawiać się komunikaty o niskim stanie oleju - wizyta w serwisie i dolewka, łącznie trzy w trakcie pół roku. Silnik zaplombowano z uwagi na pobór oleju i przy 19 000 km zdecydowano o wymianie silnika na gwarancji... Przy ok 40tys. km zaczęły wariować wyświetlacze/wskaźniki. Resetowały ustawienia (spalanie/kolory zegarów/ustawienia radia) przy każdym kilkugodzinnym postoju w temperaturze poniżej zera. Wymiana wskaźników na gwarancji Przy 60tys. km przy przeglądzie po 3 latach użytkowania pojawił się wyciek z pod pokrywy rozrządu. Wymieniona uszczelka na gwarancji Przy 70tys. km zaczął skrzypieć fotel kierowcy. Serwis chciał wymienić stelarz fotela ale stwierdzili, że nie zrobią tego lepiej niż fabryka i przesmarowali całość dokładnie silikonem. Problem na szczęście póki o ustąpił A więc podsumowując: 10 000 km - problem z trzeszczeniem wnętrza, zegarów, tunelu środkowego itp. 19 000 km - wymiana silnika na gwarancji z powodu dużego poboru oleju (ok 0,5 litra/1000km) 43 000 km - wymiana zegarów/wskaźników 60 000 km - wyciek z pod pokrywy rozrządu 70 000 km - skrzypienie fotela kierowcy Obecnie mam przebieg 72tys. km. Szykuję się do większego serwisu po 4 latach i mam już listę rzeczy do zrobienia przed wykupem z leasingu: - skrzypienie kanapy tylnej (to było od początku ale rzadko jeszcze z pasażerami więc nie irytowało) - szwankuje składanie bocznych lusterek. Silniczki lusterek przy składaniu wydają już rozpaczliwe dźwięki jakby konały - trzeszczy od kilku miesięcy ponownie deska rozdzielcza w okolicy słupka A kierowcy - zaczyna skrzypieć tylne zawieszenie w zimne dni przy progach zwalniających Auto generalnie przyjemne, dość przestronne, bardzo fajnie się nim jeździ. Kupując jednak samochód z salonu nie spodziewałem się, że będę go oddawał na serwis regularnie co 4-5 miesięcy..
4,6
~_P
Crossover Facelifting 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW
Renault Kadjar
Czas użytkowania nie jest długi (niecałe 1,5 roku) podobnie ja i przebieg (ok23000), ale mamy za sobą już i wyjazdy wakacyjne, jak i codzienną eksploatacje w drodze do pracy itp. Zanim kupiliśmy Kadjara w wersji easy life z pakietem winter i wypinanym hakiem, zwiedziliśmy całkiem sporą liczbę salonów różnych marek i auta w podobnym wyposażeniu i o podobnej mocy silnika/momencie obrotowym były zdecydowanie droższe, od 10 do 30tys zł. Zdecydowaliśmy się na Renaulta bo jednego już mamy i ponieważ nic się z nim nie dzieje, to nie mieliśmy żadnych uprzedzeń do tej marki.. Ogólnie jestem z auta zadowolony, wiadomo, że nie jest to marka premium, ale jakość wykonania niezła, silnik pomimo niedużej pojemności całkiem żwawy i bardzo ekonomiczny (ok 6,3l). Samochód nie jest mały i w ciasnych miejskich uliczkach może nie być tak łatwo nim się poruszać, ale na szczęście w ślad za gabarytami idzie niemała przestrzeń w środku. Rodzina 4-osobowa z pokaźnym bagażem pomieści się bez większego problemu na wakacje.

Usterki Renault Kadjar

Liczba wpisów: 31
Hamulec, komputer, tryb serwisowy?
  • Renault Kadjar Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 96kW 2015-2018
  • instalacja elektryczna
  • 50 tys. km
Od czerwca po przejechaniu 5-10 km zapala mi się komunikat o wyłączeniu automatycznego tryby hamowania. Serwisy nic nie znalazły. W piątek po 8 godzinnym postoju zapalił się komunikat o konieczności kontroli układu hamulcowego. Dojechałem do warsztatu w trybie serwisowym 30 km/h. Przetrzepali wszystko bez efektu. Nie mogli zresetować komputera całościowo, więc resetowali krok po kroku każdy układ. Nie znaleźli przyczyny źródłowej. Niby jest OK, ale nie mam pewności na jak długo i ten pierwszy komunikat wciąż mi wyskakuje. Ktoś podpowie co z tym zrobić?
Problem rozwiązany
1 komentarz
Hamulec, komputer, tryb serwisowy?
  • Renault Kadjar Crossover
  • instalacja elektryczna
  • 50 tys. km
Od czerwca po przejechaniu 5-10 km zapala mi się komunikat o wyłączeniu automatycznego tryby hamowania. Serwisy nic nie znalazły. W piątek po 8 godzinnym postoju zapalił się komunikat o konieczności kontroli układu hamulcowego. Dojechałem do warsztatu w trybie serwisowym 30 km/h. Przetrzepali wszystko bez efektu. Nie mogli zresetować komputera całościowo, więc resetowali krok po kroku każdy układ. Nie znaleźli przyczyny źródłowej. Niby jest OK, ale nie mam pewności na jak długo i ten pierwszy komunikat wciąż mi wyskakuje. Ktoś podpowie co z tym zrobić?
Oczekuje na rozwiązanie
Hamulec, komputer, tryb serwisowy?
  • Renault Kadjar Crossover
  • instalacja elektryczna
  • 50 tys. km
Od czerwca po przejechaniu 5-10 km zapala mi się komunikat o wyłączeniu automatycznego tryby hamowania. Serwisy nic nie znalazły. W piątek po 8 godzinnym postoju zapalił się komunikat o konieczności kontroli układu hamulcowego. Dojechałem do warsztatu w trybie serwisowym 30 km/h. Przetrzepali wszystko bez efektu. Nie mogli zresetować komputera całościowo, więc resetowali krok po kroku każdy układ. Nie znaleźli przyczyny źródłowej. Niby jest OK, ale nie mam pewności na jak długo i ten pierwszy komunikat wciąż mi wyskakuje. Ktoś podpowie co z tym zrobić?
Oczekuje na rozwiązanie
Renault Kadjar