Szukaj

Informacje o Renault Kadjar

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2015, kompaktowy crossover SUV (segment I). W gamie aut francuskiej marki Renault Kadjar znalazł miejsce pomiędzy modelami Captur i Koleos (którego ostatecznie ma na rynku europejskim zastąpić). Pod względem stylistycznym Renault Kadjar bazuje na części rozwiązań użytych wcześniej w prototypach o nazwach Kwid Concept oraz DeZir. Model jest także reakcją na sukces Nissana Qashqaia, z którym zresztą jest technicznie dość mocno powiązany – oba auta zbudowano na tej samej platformie podłogowej (Renault-Nissan Common Module Family). Nazwa samochodu stanowi połączenie wyrażeń „kad” (nawiązanie do quada) oraz „jar” (wypadkowa słów „agille” – „zwinny” i „jaillir” – „pojawiać się błyskawicznie”).
czytaj więcej
Powagosław

Renault próbuje powtórzyć sukces swoich partnerów z Nissana. Więc już koncepcyjnie oryginalność nie jest mocną stroną tego auta. Ale stylistycznie jest bez zarzutu, można nawet, na zachętę, powiedzieć, że wygląda lepiej niż pierwszy Qashqai.

~Powagosław
Luzacjusz

Chętnie poznałbym człowieka, który wymyślił tę kuriozalną nazwę i dowiedziałbym się, jak na imię dał swoim dzieciom. A auto? Cóż, budżetowy Qashqai. Nadmuchany jak francuski rogalik.

~Luzacjusz

Renault Kadjar – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Renault Kadjar

Liczba ocen: 120
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(76%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

2,9
~Michał
Crossover 1.6 dCi 130KM 96kW
Renault Kadjar
Samochód użytkowany jest przeze mnie od nowości tj. stycznia 2016 roku (samochód produkcji z końca 2015 roku). Jeśli miałbym opisać to auto jednym słowem to byłoby to słowo DRAMAT. Początkowo Kadjar nie sprawiał dużych problemów i prawie wszystko działało prawidłowo. Prawie, ponieważ praktycznie od wyjazdu z salonu auto posiada dwie bolączki - pierwszą jest wydawanie dziwnych i dość głośnych dźwięków przez komputer pokładowy (lub jakiś osprzęt się za nim znajdujący), które brzmią jak przepięcia prądu. Drugą sprawą jest losowe (bo czasem występujące co 2 dni a czasem nie występujące pół roku) włączenia się chłodzenia silnika na maksymalne obroty tuż po jego zgaszeniu (co najlepsze do schładzania silnika dochodzi nawet zimą przy sporym mrozie i po przejechaniu kilometra). Na zgłaszania obu tych problemów serwis ASO za każdym razem stwierdza - tu cytat - iż "ten typ tak ma i nie da sie z tym nic zrobić". Po około trzech latach doszło do awarii blokady zamka tylnych drzwi (co akurat jest typową usterką dla Renault, którą miałem także w innych modelach tej marki). Przy przebiegu 105 tysięcy kilometrów podczas jazdy po autostradzie doszło do całkowitego rozpadu turbiny, której łopatki zassał silnik a samochód, którego naprawa kosztowała krocie do serwisu wracał lawetą. Teraz przy przebiegu 120 tyś spod maski przy obrotach poniżej 2000 wydobywają się dziwne dźwięki spowodowane silnymi drganiami jakiegoś elementu, ponadto fotel kierowcy przy każdym zakręcie potwornie skrzypi. Silnik dCi 130 sam w sobie nie jest złą konstrukcją, jest w stanie dynamicznie napędzić samochód, kultura pracy jest ok a spalanie bardzo niskie. Skrzynia biegów mało precyzyjna ale do przeżycia. Reszta samochodu w porządku. Podsumowując - Kadjar to jedna wielka jeżdżąca awaria i o ile wygoda, prowadzenie czy ogólna satysfakcja z jazdy są na dobrym poziomie tak ilość awarii i problemów z tym autem stanowczo zniechęca do tej marki, niestety ale NIE polecę tego samochodu nawet największemu wrogowi.
4,9
~Lord Vader
Crossover Facelifting 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW
Renault Kadjar
Auto w wersji Easy Life z pakietem zimowym oraz zamontowanymi stopniami bocznymi spełnia moje oczekiwania w 100%. W kolorze czarnym z chromami auto wygląda elegancko i wręcz dostojnie - przyciąga spojrzenia. Przed zakupem oglądałem i porównywałem jeszcze inne auta typu SUV podobnej wielkości - Hyundai, Skoda, Kia, Citroen a nawet Dacia. Jednak Kadjar wygrał w tym zestawieniu - za tą cenę konkurencja tyle nie dawała. No i wygląd, który przynajmniej dla mnie, również z aut porównywanych, miał 1 miejsce.
4,4
~Jaro0063
Crossover Facelifting 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW
Renault Kadjar
Auto ogólnie wykonane poprawnie. Nie powala ale też nie zachwyca. Miękkie materiały w kokpicie oraz na boczkach drzwi ,wygodne siedzenia. Oszczędny wyświetlacz cyfrowy (wspólnie prędkość i obroty w jednym talerzu). We wnętrzu czuć sporo przestrzeni. Nic nie skrzypi i nie trzeszczy więc poprawiono tę bolączkę wytkniętą wcześniej nie tylko przez Zachara. Spory bagażnik i plus za koło dojazdowe. Podgrzewana przednia szyba- bardzo przydatna. Start stop działa poprawnie bez opóźnienia. R link2 znośny ale nawigacja słaba-proponuję mieć drugą do weryfikacji.

Raporty spalania Renault Kadjar

Liczba raportów: 151
Średnie spalanie dla Renault Kadjar
6,7 – 8,2
l/100 km
5,7 – 6,0
l/100 km
9,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,4
Liczba komentarzy: 3
Crossover Facelifting 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW
Renault Kadjar
Napiszę krótko zwięźle i na temat. Panowie i panie mam trzydziestoletnie doświadczenie jeżeli chodzi o eksploatację i poruszanie się różnymi samochodami. Jest to mój pierwszy nowy samochód prosto z salonu Renault. Samochód bardzo oszczędny i bardzo dynamiczny który mogę porównywać do samochodów o wiele większej mocy ale niestety o wiele wiekszym spalaniu. Jeżdżąc 80 % miasto 20 % teren poza miastem spalanie przy włączonej auto klimie oscyluje w granicach 6,5 do 6,7 litra na sto kilometrów. W trasie spada poniżej 6 litrów na 100 km. Oczywiście gaszenia silnika w opcji Auto Stop na każdym skrzyżowaniu nie używam. Jest tylko jedna, zasada że jeżeli preferuję sportowy tryb jazdy to spalanie wzrasta a ten samochód bardzo lubi dynamiczny styl wręcz zachęca do tego. Jeżeli jeździmy ,, normalnie " tzn nie przyspieszamy jak na torze wyścigowym i zaraz hamujemy aby pokazać co nasz Kadjar potrafi to spalanie oscyluje w granicach 6 - 6,5 litra w mieście. Tak podsumowując styl jazdy ma wielki wpływ na spalanie i nie mogę zrozumieć tych ludzi którzy piszą że ten pojazd pali 8 litrów w mieście. No cóż ale są kierowcy którzy mówią że klocki hamulcowe wytrzymują 30 - 40 tyś km a ja zawsze mówię że 70 - 80 tyś km. Ci pierwsi zawsze mówią że producent kłamie podając spalanie na sto kilometrów ja zaś twierdzę że podają prawdę tylko czasami mam za ciężką nogę
6,9
Crossover Facelifting 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW
Renault Kadjar
Jest wyjątkowo oszczędny jak na benzyniaka. Przede wszystkim dzięki automatycznej skrzyni biegów. Jestem zaskoczony bo raczej zawsze spałem więcej niż inni użytkownicy tych samych samochodów. Ponoć po ok.10000 km samochód zacznie palić mniej. Ciekawe.
8,2
Crossover TCe 140 FAP 140KM 103kW
Renault Kadjar
Dane podawane w katalogach producenta nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Auto waży 1400 kg więc musi spalać. Jazda tylko w mieście 10 litrów/100 km to normalne. Przy dynamicznej jeździe w mieście 12 l/100 km

Usterki Renault Kadjar

Liczba wpisów: 22
Branie oleju - wymiana silnika po 19 000 km
  • Renault Kadjar Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 96kW 2015-2018
  • układ napędowy
  • 19 tys. km
Generalnie komfort jazdy, prowadzenie - rewelacja. Osiągi też spoko. Ale chyba trafiłem na zły egzemplarz. Po odbiorze z salonu przez 2000km wszystko spoko. Po około miesiącu trzeszczy deska rozdzielcza i tunel przy drążku zmiany biegów. Samochód trzeszczał/strzelał nawet na postoju. Ciepły dzień, włączam klime tak aby schłodzić wnętrze - co 5 sekund wydobywa się z deski rozdzielczej strzał/trzask jakby rozprężanego plastiku. Bardzo denerwujące. W trakcie jazdy jeszcze gorzej. Pojechałem na serwis. Panowie przesmarowali uszczelki i lepiej spasowali elementy. O niebo lepiej. Od zakupu do zlikwidowania trzasków niezbędne były 3 wizyty w serwisie. Ale nadal czasami coś tam usłyszę. Przy przebiegu ok 9000 pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju. Dodam, że mam raczej spokojny styl jazdy (ECO - do 3000 obrotów) Wielka dolewka w serwisie - ok 1,5 litra. Kolejne 7000 km - to następne 1,5 litra dolewki. Mówię, - coś jest nie halo! Panowie w serwisie mówią, że norma to do 0,5litra na tysiąc ale jakoś robili krzywe miny. Decyzja o zaplombowaniu silnika na 1000km i kontrola. W trakcie 3 prób spalił ok 0,4 litra na każdy tysiąc. Dodam, że pierwsze dwa tysiące jeździłem po mieście w trybie ECO, trzeci tysiąc jeździłem troche dynamiczniej ale widać różnicy nie było. Decyzja producenta o wymianie silnika po 19 000 km. Odebrałem wczoraj, zobaczymy co dalej :D Generalnie samochód spoko, mam nadzieję, że po kilku latach model został dopracowany. Ale jeżeli chodzi o silnik - podpytałem dzisiaj w ASO o to czy często zdarzają się wymiany silników. Usłyszałem zapytanie - czy to 1.2? Tak, silnik 1.2 zdarza się wymieniać.... Także auto spoko, ale nie z tym silnikiem
Problem rozwiązany
2 komentarze
szarpanie silnika, auto wariuje
  • Renault Kadjar Crossover TCe 160 FAP 159KM 117kW 2018
  • inne
  • 2 tys. km
pojedyncze szarpania w czasie jazdy, czasami 3-4 razy na 50 km, innym razem 8-10razy/50km co jakiś czas potrafi wejść w tryb awaryjny za każdym razem migająca kontrola check engine co jakiś czas rozbłyskają wszystkie kontrolki na desce rodzielczej co jakiś czas przy próbie ruszania bądź przyspieszania auto nie reaguje na pedal gazu, tak jakby był odcięty druga awaria czujnika temperatury zew. , wariujący wskaźnik pola martwego bezradny serwis ASO , na dzień dzisiejszy w ciągu 5 tyg 8 wizyt w serwisie
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Zablokowany hamulec ręczny poprzez wadę pomocy ruszania pod górę
  • Renault Kadjar Crossover 1.6 dCi 130KM 96kW 2015-2018
  • układ hamulcowy
  • 60 tys. km
Witam. Mój problem dotyczy nieprawidłowego działania hamulca ręcznego. System automatycznie zaciąga hamulec ręczny przy wyłączniku silnika. W moim przypadku od jakiegoś czasu pojawiała się sytuacja, że samochód odblokował hamulec ręczny i można było normalnie jechać, chociaż pojawiał się komunikat pojawiał się komunikat "skontroluj ruszanie pod górę" lub coś w tym stylu. Niestety ostatnio zablokował się na stałe nie mogę ruszyć samochodem do serwisu. Hamulec ręczny jest zablokowany, chociaż tym razem pojawia się komunikat "skontroluj hamulec". Teraz wchodzi w grę tylko laweta i odstawienie auta do serwisu. Ogólnie ten problem pojawiał się wcześniej ale nigdy nie blokował jazdy a komunikat znikał przy ponownym uruchomieniu auta. Czy ktoś ma jakiś pomysł?
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Renault Kadjar