Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Renault Kangoo I

Renault Kangoo I
Lata produkcji: 1997 - 2008
Segment: VANy
Mały samochód dostawczy należący do segmentu kombivanów produkowany od 1998 roku. Lider segmentu osobowo-dostawczych kompaktów (prawie 18 proc. udziału w rynku). W 2003 roku Kangoo przeszedł gruntowną modernizację, a nowy model został określony jako Kango Phase II. Trzecia generacja auta została zaprezentowana w 2008 roku, zaś od 2013 roku oferowany jest Kangoo IV. W wersji dostawczej model występuje pod nazwą Kangoo Express, zaś z przedłużonym nadwoziem – Kangoo Maxi. W Ameryce Łacińskiej i części Europy Kangoo do 2009 roku znany był jako Nissan Kubistar. Na bazie Kangoo powstała też Dacia Dokker oraz Mercedes Citan.
Powagosław
Aż chciałoby się powiedzieć: piękniejszy od Mercedesa. Mercedesa Citana, ale zawsze coś. Kangoo to wciąż ostoja funkcjonalności, pożyteczne auto rodzinne dla wielu Polaków. Ułamek stylistycznej zadziorności to wartość dodana w tym segmencie. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeśli opisując ten samochód na przestrzeni jego dziejów chcielibyśmy określić go komplementem „ładny” lub „ciekawy” to chyba przyszedł właśnie ten moment. Operacja przeszczepienia przodu z osobowych modeli Renault nawet się udała. Jakkolwiek to brzmi: Kangoo nigdy nie był ładniejszy ~Luzacjusz

Autorentgen Renault Kangoo I

Liczba wpisów: 23

Hamulce.

dodał: ~Renault Kangoo - "Brzydal", 8 lat temu
Witam Posiadam Renault Kangoo od maja 2008. Rocznie robię około 100 000km. W tym modelu Kangoo występuje problem z układem hamulcowym mianowicie mowa tu o tarczach hamulcowych przednich. Po 40 000km tarcze były wymieniane ponieważ na samym środku tarczy został wytarty rów. Po założeniu nowych tarcz i klocków przez serwis Renault i przejechaniu 8 000 km problem się powtarza. Problem został zgłoszony do serwisu Renault - odpowiedź serwisu:" Proszę nie jeździć po kałużach" ;) Reklamacja odrzucona. Uznaje to za usterkę tego auta.

Awarie silnika wspomagania.

dodał: ~Maras, 7 lat temu
Przyczyną zatarcia łożyska ślizgowego w silniku wspomagania jest przede wszystkim słabe zabezpieczenie fabryczne przed wpływem warunków zewnętrznych. Naprawa we własnym zakresie nie jest trudna, lecz wymaga posiadania podstawowych zdolności mechanicznych. Wymiana całego silnika wiąże się z kosztami kilkuset złotych.

Pilot centralnego zamka.

dodał: ~andrzej, 8 lat temu
Po kilku latach eksploatacji zaczęły się problemy z kluczykami 2 szt raz pilot raz immo. Obecnie w jednym działa pilot w drugim immo.

Kiepska instalacja elektryczna.

dodał: ~effendi, 8 lat temu
Wysiadały mi już wycieraczki, pompka spryskiwacza, przewody do siłowników centralnego zamka się przecierały po kolei a ostatnio prędkościomierz więcej nie działa niż działa-coś nie kontaktuje i nikt nie wie co. 1,4RN 1999r

Korozja.

dodał: ~artur, 8 lat temu
Rdzewieją tylne błotniki, a po odsłonięciu przednich dywaników zobaczyłem samą rdzę - plastikowa wykładzina jest podklejona gąbką, która była nasiąknięta wodą, jak długo nie wiem.

Dane techniczne Renault Kangoo I

Moc silników 60–95 KM
Pojemność silników 1,2–1,9 l
Prędkość maksymalna 136–170 km/h
Przyspieszenie 0-100 10,7–20,6 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Renault Kangoo I
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 3644
Koszt ogólny 18,19 PLN
LPG23.77 PLN
ON36.57 PLN
PB29.97 PLN
Wydatki serwisowe 8,62 PLN Pozostałe wydatki 14,36 PLN

Publikacje o Renault Kangoo

Newsy o Renault Kangoo

Renault Kangoo I