Szukaj

Renault Master III – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Renault Master III

Lata produkcji: 2003 – 2010
Segment: Dostawcze
Ogólna ocena
4,0 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

3,1
~Schrott
Renault Master III
Furgon 2.5 dCi 120KM 88kW
Miałem Mastera trzy lata. Osiołek roboczy. Silnik i wtryski niezawodne. Zgniła chłodnica i wyleciał płyn chłodniczy ale nic się nie stało z głowicą. Ten silnik ma pompę wody w bloku i nie zawsze wymiana jest razem z rozrządem ale warto to robić razem z wymianą rozrządu. Bo mi raz poszła ciecz chłodząca do oleju. Nic się nie stało po wymianie oleju i pompy dalej ok. Słabe skrzynie biegów. Mi huczała mocno ale ostrożnie jeździłem. I tak dalej sprzedałem. Sprzęgło wytrzymuje około 200 tyś km. Najgorsza w tych busach jest korozją pod listwą z lewej strony i w progach.
Dodane 3 miesiÄ…ce temu
4,6
~Paweł
Renault Master III
Furgon 2.5 dCi 120KM 88kW
Jestem bardzo zadowolony z mojego Mastera może akurat trafił mi się dobry egzemplarz albo to poprostu dobre auto, najbardziej cenie jego niezawodność i ekonomiczność, pozytywnie w tym aucie zaskakuje silnik jednostka na zwykłych wtryskiwaczach dosyć prosta jak na DCI bardzo ekonomiczna a zarazem wystarczająco zrywna 120KM w zupełności wystarczy do odpowiedniej jazdy nie zapominajmy że to auto typu ciężarowe wiec nigdy nie będzie to mercedes na autostradzie ale za to Master odpowiednio szanowany zawsze dowiezie nas do celu.
Dodane 12 lat temu
4,8
~Robsik
Renault Master III
Furgon 2.5 dCi 120KM 88kW
Najgorsze jest to wciskanie kitu przez sprzedawców. Wymiary paki, które podają są zawyżone, bez metrówki ani rusz. Mam L3H3 wmawiali mi, że 5 palet wejdzie. Wejdzie, ale pustych na podłogę(próbowałem). Z towarem i ofoliowane (zwłaszcza jak się folia poskleja... Najgorszym wrogiem samochodu jest jego właściciel. Katowanie auta, złe paliwo, złe serwisowanie rujnują auto i przy okazji kieszeń właściciela. Nie to żebym wolno jeździł|(o nie!), nie to żebym mało ładował(o nie!!!), ale wszystko trzeba robić z głową. Inna sprawa, że właściciel, który płaci za naprawy jeździ inaczej niż pracownik. Ale i tak jestem zadowolony.
Dodane 14 lat temu
Åšrednie spalanie dla Renault Master III
13,0
l/100 km
9,0 – 10,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,3
Renault Master III
Furgon 2.5 dCi 100KM 74kW
Dziennie robię autem 200-300 km, zależnie od trasy (robię w zaopatrzeniu). Ostatnio niemalże na pusto jeżdżę, ale parę miesięcy temu zdarzało się ładować auto po dach i tyle, że na pakę już nie szło samemu wejść, żeby coś wyjąć (L3H2). Nigdy nie udało mi się przejść ponad 8 litrów. Kiedyś przy dość spokojnej jeździe udało mi się na jednej kresce wskaźnika paliwa przejechać przeszło 160 kilometrów, wtedy już myślałem, że wskaźnik mi wysiadł, bo byłem w pracy od dobrych paru godzin i nadal mi nic nie ubywało według komputera. Nie należę do wariatów drogowych, ale jeżdżę dość szybko tzn. czy to obwodnica miasta, czy droga powiatowa, czy autostrada, staram się trzymać w okolicach 100-110 km/h, zresztą wiele więcej auto nie poleci (przynajmniej mój egzemplarz), gdyż przy 120 km/h czuć już wyraźny opór i raczej nie chce dalej jechać. Za to jeden duży plus Mastera: świetnie się zbiera do 50-60 km/h, po mieście jest to naprawdę zadziwiająco przyjemne auto do jazdy. Trochę już się co prawda tłucze (przebieg 337 kkm), ale nadal daje radę.
Dodane 8 lat temu
9,0
Renault Master III
Furgon 3.0 dCi 136KM 100kW
Powiem tak autem zrobiłem 50 000 km wiec spalanie znam na pamięc. Odcinek 200km codziennie 100km załadowany 100 na pusto, trasa 80% miasto 20%: -załadunek do 1000 kg minimalne średnie 7.5l predkosc 80-110km/h -załadunek do 2000 kg minimalne ok 8.5l -załadunek do 3000 kg (jechałem tak tylko kilka razy) minimalne 12.0l Auto jest bardzo rozbieżne w spalaniu może spalic przy spokojnej jezdzie 7.5l ale może też wypic 17l przy wyższym załadunku i bardzo ostrej jezdzie. Co do silnika to bardzo żwawy przyśpiesza od samego spodu co dziwne przy tych koniach jedzie lepiej od Craftera 160hp. Co do serwisu to jestem mechanikiem robię sam ale części drogie jedyna moja awaria oprócz zawieszenia i hamulców. To napinacz paska wieloklinowego koszt najtańszego to 900 zł lecz wystarczyło go rozbroic i nalac mu troszkę oleju(działa na zasadzie szklanek zaworowych). Ogólnie auto w porównaniu do Sprinterów Crafterów dużo lepsze.
Dodane 9 lat temu
8,8
Renault Master III
Furgon 2.5 dCi 120KM 88kW
Tutaj rewelacja jak dla mnie spalanie to ok 8-8.5l nawet z ładunkiem rzędu 1-1.2t super ! naprawdę nie wierzyłem że bus może tak mało palić!Owszem przyznam że nie żyłuje auta średnia prędkość na trasie to ok 90-105km/h wiec albo spokojnie albo spokojnie mijając tiry.Uwielbiam kierowców którzy niedość że jadą nie swoim autem to cisną po 140-160km/h i narzekają że master to gówno i dużo pali pewnie a jak mało km przejedzie po 200tys remont silnika co 10tys wymiana tarcz i klocków pewnie wtedy eksploatacja na poziomie MB S class! U mnie jeśli chodzi o przeglądy co 12-15tys olej elf 5w-40 plus wszystkie filtry bez wyjątku koszt takiej operacji nie w ASO to ok 350zł co do reszty to większe naprawy to linki skrzyni biegów(400zł) koło pasowe(ok 400zl) olej w skrzyni biegów 1litr ok 90zl trzeba 3l plus wymiana co jeszcze chyba juz nic ...
Dodane 12 lat temu

Usterki Renault Master III

Liczba wpisów: 11
Åšwiszczenie paska klinowego
  • Renault Master III 3.0 dCi 136KM 100kW 2006-2010
  • silnik
Witam, mam od miesiąca problem ze świszczeniem paska klinowego. Wpierw wymieniłem sam pasek, po tygodniu problem się powtórzył. Mechanicy stwierdzili, że należy wymienić napinacz razem z rolką napinającą, niestety to nie było to. Następnie w serwisie specjalizującym się w marce Renault, wymienili kółko pasowe na alternatorze( to nie było powodem usterki), w dalszej kolejności, wymienili koło pasowe na wale korbowym(to nie było to). Później przeczyścili wszystkie kółka pracujące na pasku, ale problem wciąż nie zniknął do dziś. Mechanicy chcieli założyc krótszy pasek, aby po kolei omijać poszczególne kółka, ale obawiali sie konsekwencji w postaci jeszcze wiekszych problemów. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Mój nr kom 606 498 109 lub proszę o mail na zibak83@wp.pl Do dziś nieznana niestety
Dodane 14 lat temu
Problem rozwiÄ…zany
7 komentarzy
Mały skręt
  • Renault Master III
  • ukÅ‚ad kierowniczy
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 0
W tym aucie skręt jest tak tragiczny że w ciasnych miejscach nie da się nim parkować. Mam w firmie kilka aut i wszystkie mają duży skręt niestety master ma bardzo słaby. W nowym masterze IV podobno jest to samo!!
Dodane 14 lat temu
3 komentarze
przedmuchy na wtryskiwaczach
  • Renault Master III 2.5 dCi 120KM 88kW 2003-2010
  • ukÅ‚ad wtryskowy
nawet kilka kilometrów po naprawie pojawiają się przedmuchy, uszczelki były założone nowe. Uważam, że wtryski powinny być mocowane szpilkami, a nie śrubami. Gwinty w aluminium są zbyt delikatne, narażone na uszkodzenie. Do tej pory nie ma mocnych.
Dodane 15 lat temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
2 komentarze
Renault Master III

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów