Szukaj

Informacje o Renault Master IV Podwójna kabina podwozie 2.3 dCi 170KM 125kW od 2010

Lata produkcji: 2010 – teraz
Segment: Dostawcze
Produkowany od 2010 roku
Pojemność skokowa 2298 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1500-3000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Usterki Renault Master IV

Liczba wpisów: 14
obwod przekaznika pompy paliwa
  • Renault Master IV
  • instalacja elektryczna
  • 1 tys. km
jestem załamany . kupiłem nowiutkiego Mastera IV 03.04.24 prosto z salonu , po przejevhaniu 150 KM 05.04.2024 nie umiałem odpalić Auta i pojawił sie komunikat Zatrzymaj samochód grozi awarią silnika , jakimś cudem po kilkukrotnym wyciągnieciu kluczyka Auto udało się odpalić i pojechałem do ASO Renault , po podłączeniu pod komputer wyświetlił się komunikat - obwód przekażnika pompy paliwa - Auto musiałem zostawić na kilka dni i poczekać na naprawę . muszę jednak dodać że zauważyliśmy w dniu przywiezienia Auta do serwisu nadgryzioną matę przez kunę , matę wygłuszającą komorę silnika , mało tego sprzedajacy oznajmnił że w dniu odbioru Samochodu jeden z jego pracowników mył samochód jak i równierz silnik . jestem załamany że po 160 kilometrach Auto już stoi w serwisie .
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Ciężko odpala na zimnym silniku
  • Renault Master IV Furgon FWD 2.3 dCi 165KM 121kW od 2010
  • silnik
  • 270 tys. km
Bardzo ciężko odpala na zimnym silniku - bardzo długo trzeba kręcić rozrusznikiem nawet po kilka razy. Na komputerze nie ma błędów (clip). Na ciepłym zapal i pracuje idealnie. Wszystkie parametry w normie. Układ wtryskowy, paliwowy, dolot powietrza i świece żarowe sprawdzone. Wtryskiwacze, zapłon i kompresja przy pracującym silniku ok. Podejrzenie pada na popychacze hydrauliczne. Czy ktoś miał taki przypadek w tym silniku ?
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
Uszkodzony przewód nadmiarowy paliwa - konieczna wymiana
  • Renault Master IV Furgon FWD 2.3 dCi 165KM 121kW od 2010
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • 240 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Uszkodzony przewód przelewowy paliwa z wtrysków. Mocowanie przewodu do wtrysków na plastikowych zatrzaskach które z czasem same wyskakują i paliwo wylewa się pod samochód. Bardzo niebezpieczna sytuacja szczególnie przy jeździe na autostradzie, kłęby dymu z tyłu z odparowanego paliwa na gorącym bloku silnika i całe podwozie samochodu w oleju. Uważam to za wadę fabryczną wykonania tego przewodu.
Renault Master IV Podwójna kabina podwozie