Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Renault Master IV

Lata produkcji: 2010 - teraz
Segment: Dostawcze

Autodiagnoza Renault Master IV

Liczba wpisów: 13
Świszczenie paska klinowego
dodał: ~zibol, 7 lat temu
Witam, mam od miesiąca problem ze świszczeniem paska klinowego. Wpierw wymieniłem sam pasek, po tygodniu problem się powtórzył. Mechanicy stwierdzili, że należy wymienić napinacz razem z rolką napinającą, niestety to nie było to. Następnie w serwisie specjalizującym się w marce Renault, wymienili kółko pasowe na alternatorze( to nie było powodem usterki), w dalszej kolejności, wymienili koło pasowe na wale korbowym(to nie było to). Później przeczyścili wszystkie kółka pracujące na pasku, ale problem wciąż nie zniknął do dziś. Mechanicy chcieli założyc krótszy pasek, aby po kolei omijać...
problem z odpaleniem na zimno
dodał: ~akin66, 7 lat temu
podczas odpalania zimnego silnika przy wcisniętym gazie odpala za 5 lub 6 razem ale nie wchodzi na obroty dopiero po krótkiej chwili pracuje normalnie
Falujący obrotomierz.
dodał: ~robert, 8 lat temu
Witam. Gdzie szukać przyczyny falowania obrotów na obrotomierzu. Silnik pracuje normalnie, tylko po uzyskaniu obrotow pow 2,5 tys obrotomierz skacze i faluje. Dodam, że w alternatorze wymieniano szczotki i pierścienie. Po mocnym naciągnięciu nowego paska na chwile się stabilizuje i po pewnym czasie od nowa żyje swoim życiem.


[email protected]
słabe osiągi
dodał: Badbit, 8 lat temu
Witam. Problem jest następujący: przed wymianą końcówek wtryskiwaczy autko osiągało predkość max ok 140 km, teraz po wymianie to tylko ok 115km/h. Nie wiem w czym jest problem, czy w końcówkach czy może pompa daje już słabe ciśnienie. Turbine słychać jak się włącza. I mam jeszcze jedno pytanie. Z rana jak zapalę(bez problemu) auto zapach spalin jest jak z katalizatora wydaję mi się odpowiedni i nie kopci, natomiast jak pochodzi dłużej to zaczyna dymić na siwo niebiesko i spaliny są już gryzące. Po przejechaniu kilkuset metrów problem znika. Dodam im dłużej pochodzi na wolnych obrotach tym...
przedmuchy na wtryskiwaczach
dodał: ~heted, 8 lat temu
nawet kilka kilometrów po naprawie pojawiają się przedmuchy, uszczelki były założone nowe. Uważam, że wtryski powinny być mocowane szpilkami, a nie śrubami.

Autorentgen Renault Master IV

Liczba wpisów: 11

Wada silnika 2.3 150 KM 2011r.

dodał: ~grzegorz, 6 lat temu
słaby silnik przy zdjęciu i ponownym wciśnięciu pedału przyspieszenia szarpie serwis stwierdza błąd w oprogramowaniu myślę że kłamią ale auto na gwarancji mam czas

OCENIANE NA SPOKOJNIE BEZ EMOCJI

dodał: ~markusek, 7 lat temu
SKRZYNIA- wolno jeździć. czesto wymieniac olej SILNIK - spoko, nie do zajechania ZAWIESZENIE- każdy wie co 30tys konieczna wymiana czterech sworzni, koszt 4x50zł robocizna 150zł trzeba sie pogodzic(tak jak przy sprinterach że rdzewieją po 4 latach) KLAMKI niestety trzeba uważać bo naprawdę gó.no szczególnie na mrozie jak uszczelki przyłapie TURBINA - standard- ciężka jazda- długie studzenie przed zgaszeniem motora to wytrzyma 400tys ELEKTRYKA- tu jest gorzej bo pada dosyć często a nawet głupek jej nie uszkadza tylko pada sama. ważna rada- jak sie motor rozłączy to warto odłączyć kable...

Drgania podczas przyspieszania.

dodał: ~n_euro_n, 6 lat temu
od roku jeżdże masterem który chodził w firmie kurrjerskiej ma przejechane 245tys poleciał 4 bieg ale auto super daje pomimo że 2.2dci jak musi tańczyć trójka z 2.8 motorem.nie miałem do francuzów zaufania ale to się zmieniło.tylko chcę skrzynie naprawić pomóżcie

Łożyska i synchronizatory skrzyni biegów.

dodał: mario_gt, 4 lata temu
Komentarz testowy. Aby sprawdzić edycję oraz usuwanie. Edycja działa ale dopiero po odświeżeniu strony. Tak.

Gniazdo zapalniczki.

dodał: ~SOŁTYS, 6 lat temu
witam jeżdżę zawodowo masterkami IV i problem który się powtarza to zanik częściowy lub całkowite przepalenie się gniazda zapalniczki umieszczonego wyżej kierownicy. i na marginesie dodam że używam dobrych ładowarek do nawigacji. straszne utrudnienie jeśli często korzysta się z nawigacji. Świetne rozwiązanie z gniazdem zapalniczki (świetne miejsce i zawsze jedno więcej) ale bardzo awaryjne pozdrawiam

Dane techniczne Renault Master IV

Moc silników 100–170 KM
Pojemność silników 2,3 l
Prędkość maksymalna 135–145 km/h
Przyspieszenie 0-100 14,0–21,5 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Renault Master IV
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 699
Koszt ogólny 36,69 PLN
ON28.83 PLN
Wydatki serwisowe 3,41 PLN Pozostałe wydatki 8,41 PLN

Publikacje o Renault Master

Newsy o Renault Master

Renault Master IV
Aktualnie przeglądasz Renault Master IV