Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Renault Scenic III Van 1.5 dCi FAP 110KM 81kW 2011

Lata produkcji: 2011 - 2011
Segment: VANy
Produkowana w latach 2009-2016 trzecia generacja Renault Scenica pod względem stylistycznym upodobniła się nie tylko do porównywalnego modelu Megane, lecz także do Laguny ( w obydwu przypadkach do trzeciej generacji). Scenic III powstał na platformie podłogowej Renault/Nissan C Platform, zastosowanej już wcześniej w modelu poprzedniej generacji. Wariant 7-osobowy auta – Grand Scenic, względem wersji podstawowej miał lekko odmienioną stylistykę. Oba auta w roku 2013 poddano faceliftingowi. Także od tego roku w ofercie marki znalazł się Renault Scenic w odmianie uterenowionej, którą nazwano Scenic XMOD.

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Renault Scenic III Van 1.5 dCi FAP 110KM 81kW 2011
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 113
Koszt ogólny 26,97 PLN
ON27.92 PLN
Wydatki serwisowe 9,79 PLN Pozostałe wydatki 23,75 PLN

Autodiagnoza Renault Scenic III

Liczba wpisów: 122
Sterowanie nawiewem,działa tylko na 4 i 5
dodał: miran-mirek, 3 lata temu
uszkodzony został silnik dmuchawy,został wymieniony ale działa tylko na jednych obrotach,wiec wymieniłem opornik i dalej to samo,proszę o radę
Terkotanie (chrobotanie) w silniku podczas przyspieszania.
dodał: marianekmaj, 4 lata temu
Witam, mój problem polega na tym że w czasie jazdy podczas dodawania gazu słychać w silniku jakby chrobotanie (terkotanie) a kiedy zwalniam gaz i jadę normalnie to cichnie dodam że ten chrobot nasila się wraz z obrotami silnika i od około 2500 - 3000 obr. jest już naprawdę głośno. Dodam że na postoju tego nie słychać bez względu na wysokość obrotów. Przebieg silnika to 200 tyś. (przynajmniej tyle jest na liczniku), branie oleju to 1 l. na około 2 tyś. km. Gdyby ktoś miał pomysł gdzie szukać problemu byłbym bardzo wdzięczny bo dotychczasowi moi doradcy proponowali dodatkowo wygłuszyć komorę...
Niskie obroty biegu jałowego
dodał: mateusz_online, 2 lata temu
Wydaje mi się, że obroty biegu jałowego są za niskie, wskazówka obrotomierza pokazuje 500obr/min, natomiast po podłączeniu pod komputer diagnostyczny wskazuje na obroty między 740-760obr/min. Na ucho można stwierdzić to stojąc obok auta, gdyż zamiast równo i miarowo pracować, popierduje. Nie wiem czy ma to coś wspólnego, ale jak przy włączonym silniku pompuje pedałem hamulca, to obroty wzrastają, a gdy przestanę, spadają poniżej 500obr/min i po chwili stabilizują na 500obr/min. Jest to o tyle denerwujące, gdyż trudno ruszyć autem tak, aby je nie zadławić.

Dane techniczne Renault Scenic III Van 1.5 dCi FAP 110KM 81kW 2011

Podstawowe parametry Renault Scenic III Van 1.5 dCi FAP 110KM 81kW 2011
Produkowany od 2011 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1461 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 76X80,5 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Renault Scenic III Van 1.5 dCi FAP 110KM 81kW 2011
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Renault Scenic

Newsy o Renault Scenic

Renault Scenic III Van
Aktualnie przeglądasz Renault Scenic III Van