Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Renault Thalia I 1.5 dCi 65KM 48kW 2001-2008

Renault Thalia I 1.5 dCi 65KM 48kW 2001-2008
Lata produkcji: 2001 - 2008
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2001-2008. Thalia to następca Renault 7. Tak jak „siódemka” dzieliła wiele elementów z Renault 5, tak Thalia I była blisko spokrewniona z modelem Clio. Od początku miała stanowić alternatywę Renault dla mniej zamożnych klientów. W 2006 roku model został poddany face-liftingowi. Choć krytykowano go za mało atrakcyjny wygląd, samochód odniósł duży sukces komercyjny – m. in. w Polsce był najlepiej sprzedającym się autem Renault. Na innych rynkach oferowany jako Clio, Clio Symbol, Clio Sedan lub Nissan Platina (w Meksyku).
Powagosław
est dużo lepiej od pierwszego wcielenia, ale to wciąż marny komplement. Thalia nadal jest nieforemna i niespójna, a do tego wygląda jakby poskładano ją z niepasujących do siebie elementów. To właściwie Dacia ze znaczkiem Renault. ~Powagosław
Luzacjusz
Bardzo brzydki, brzydki, przeciętny, niezły… Wszystko wskazuje na to, że tak będzie wyglądać ewolucja tego modelu. No ale zanim człowiek wymyślił koło, tysiące lat wisiał na drzewie. Thalia to wciąż co najwyżej Fred Flinston w dążeniu do doskonałości, tfu! przyzwoitości. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Renault Thalia I 1.5 dCi 65KM 48kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 142
Koszt ogólny 40,75 PLN
ON31.75 PLN
Wydatki serwisowe 6,80 PLN Pozostałe wydatki 21,19 PLN

Dane techniczne Renault Thalia I 1.5 dCi 65KM 48kW 2001-2008

Podstawowe parametry Renault Thalia I 1.5 dCi 65KM 48kW
Produkowany od 2001 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1461 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 65 KM (48 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 160 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Renault Thalia I 1.5 dCi 65KM 48kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Renault Thalia

Newsy o Renault Thalia

Renault Thalia I Sedan
Aktualnie przeglądasz Renault Thalia I Sedan