Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Renault Twingo I 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2007

Renault Twingo I 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2007
Lata produkcji: 1999 - 2007
Segment: Auta małe
Produkowany od roku 1993, miejski model segmentu A, będący najmniejszym autem w katalogu Renault. Renault Twingo pierwszej generacji zaprojektował ówczesny główny stylista francuskiej marki – Patrick le Quement. Samochód zdradzał też duże podobieństwo do zaprezentowanego w roku 1983 polskiego prototypu Beskid, lecz Renault wyparło się wzorowania na nim. Nazwa Twingo wywodzi się ze scalenia słów „twist”, „swing” oraz „tango”. Trzecia generacja Renault Twingo została wprowadzona na rynek w roku 2014. Od początku model stał się sporym sukcesem rynkowym francuskiego producenta – do dnia dzisiejszego zakupiło go prawie 3,5 miliona nabywców.
Powagosław
Drugie Twingo było zakładnikiem sukcesu pierwszej generacji tego modelu: oczekiwano, że też będzie w jakimś stopniu wyjątkowym, charakternym maluchem. A wyszła z niego cała ówczesna nijakość Renault. Ale teraz dzięki niej (bo na jej tle) nowe Twingo znów wygląda dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
Myślę sobie, że to duża sztuka stworzyć retro-malucha, szczególnie jeśli Renault nawiązuje nim do Fiata 500 (albo lepiej: do Fiata 126p). Tyle złośliwości. Z sympatią mogę powiedzieć natomiast: dobrze się stało, że Twingo II już nie ma z nami. ~Luzacjusz

Oceny Renault Twingo I Hatchback 1.2 i 16V 75 KM 55 kW

Ogólna ocena
4,24
Średnia dla segmentu 3,97
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Silnik
WADY - Koszty utrzymania - Układ jezdny - Wyciszenie

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Renault Twingo I 1.2 i 16V 75KM 55kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 584
Koszt ogólny 11,36 PLN
LPG23 PLN
PB22.19 PLN
Wydatki serwisowe 3,45 PLN Pozostałe wydatki 3,00 PLN

Autodiagnoza Renault Twingo I

Liczba wpisów: 7
szybko zapala się rezerwa paliwa
dodał: ~jan, 5 lat temu
gdy odpalam (nie zawsze)zapala się kontrolka paliwa(rezerwa)np zatankuje 5l i przejadę 8km i już się zapali rezerwa a ostatnio to pod zaparkowaniu pod górkę i wyłączeniu silnika gdy zapalam wtedy zapala się rezerwa
Silnik gaśnie świeci się pomarańczowa lamka
dodał: robpiw, 5 lat temu
Witam,mam problem z autkiem otóż autko ma dziwny objaw z gaśnięciem silnika,mianowicie odpala poprawnie ze spalaniem nie ma najmniejszych problemów ze spadkiem mocy również a jednak problem istnieje. Po odpaleniu ruszam czasem normalnie i jadę sobie i po pewnym czasie zapala się pomarańczowa lampka i zaczyna gasnąc silnik (nie trzyma wolnych obrotów) ponownie uruchamiam i jadę sobie dalej. Po pewnym czasie lampka gaśnie i problem ustaje,i tak zaświeca się nieustanie w nie regularnych odstępach czasu. Najciekawsze jest to że dzieje się to tylko w mieście na trasie autko porusza się bez...
komunikat STOP przy probie przekroczenia 2500 obrotow gdy jest mroz
dodał: Jacek, 6 lat temu
Gdy jest zimno samochod odpala normalnie bez najmnijeszego problemu. Na wolnych obrotach chodzi normalnie. Gdy ruszamy i zaczynamy wszystko jest dobrze do momentu gdy obrotomierz dochodzi do 2300-2500 obrotow. W tym momencie zapala sie kontrolka STOP i samochod zaczyna sie krztusic i "skakac" do przodu. Gdy wyrzucimy na luz to kontrolka gasnie i samochod zaczyna jechac normalnie. Dzieje sie tak non-stop ale gdy dluzej jedziemy to te "skoki" sa coraz czestsze i po jakis 15 minutach tak zaczyna ie dziac juz przy 2000 obrotow. Gdy jest cieplo nic takiego sie nie dzieje.

Dane techniczne Renault Twingo I 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2007

Podstawowe parametry Renault Twingo I 1.2 i 16V 75KM 55kW
Produkowany od 1999 do 2007 roku
Pojemność skokowa 1149 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 105 Nm przy 4250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Renault Twingo I 1.2 i 16V 75KM 55kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Renault Twingo

Newsy o Renault Twingo