Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Saab 900 I

Saab 900 I
Lata produkcji: 1978 - 1994
Segment: Klasa średnia

Saab 900 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autorentgen Saab 900 I

Liczba wpisów: 4

Rolki paska wieloklinowego.

dodał: ~gugu, 8 lat temu
GM odwaliło straszną fuszerkę jeśli chodzi o rolki, które potrafią padać praktycznie po przejechaniu 30 tyś kilometrów. Szczęście, że łatwo je wymienić. Poza tym autko cudownie jeździ. Posiadam je już 2 lata i jedyne co przy aucie było do robienia to w.w. rolki

Dość szybko postępująca korozja elementów nadwozia.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Mam swojego już ponad 6 lat (rocznik 1996) i nie robiłem nigdy konserwacji. Zero rdzy, nie liczę tego, że na sprężynach zawieszenia czy wahaczach jest rdza, bo to nie ma żadnego znaczenia. W żadnym miejscu karoserii nie ma nawet najmniejszego ogniska rdzy.

Układ wybieraka skrzyni biegów.

dodał: ~m4, 8 lat temu
W autach o większym przebiegu, ok. 200 tys. km, czasami później, ujawnia się zużycie mechanizmu wybieraka skrzyni biegów, co przejawia się zacinaniem lewarka przy próbie wrzucenia biegu (najczęściej wsteczny, 5, 1 i 2). Często doraźnie pomaga wrzucenie najpierw innego biegu, np. jak nie wchodzi piątka, należy najpierw lewarek przestawić na trójkę, a potem spróbować ponownie włączyć piątkę. Powodem usterki jest zużycie plastikowych tulejek - koszt naprawy powinien wynosić ok. 150 zł. Uwaga! Niektóre warsztaty próbują naciągnąć klienta na wymianę skrzyni biegów - warto wtedy zasięgnąć opinii...

Wsteczny bieg.

dodał: ~12ab, 8 lat temu
Problem z wrzuceniem wstecznego biegu. Wyrabia się synchronizator wstecznego biegu. Można z tym jeździć, aż do momentu kiedy wstecznego w ogóle nie da się wrzucić. Jest sposób na wrzucanie wstecznego jak już nie wchodzi: nacisnąć hamulec (chodzi o to aby auto stało), wcisnąć pedał sprzęgła, wrzucić pierwszy bieg (nie puszczając sprzęgła i hamulca), wrzucić piąty bieg, i teraz w 99% wsteczny wejdzie bez problemu. Możliwości naprawy: można szukać używanej skrzyni i zamienić skrzynie, można oddać skrzynie do naprawy - druga opcja jest o tyle lepsza, że to jest "nasza" skrzynia i mamy...

Dane techniczne Saab 900 I

Moc silników 100–180 KM
Pojemność silników 2,0–2,1 l
Prędkość maksymalna 165–220 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,7–14,0 s

Publikacje o Saab 900

Saab 900 I