Szukaj

Informacje o Saab 900 I Hatchback

Lata produkcji: 1979 – 1993
Segment: Klasa średnia
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Długość 4687 mm
Szerokość 1690 mm
Wysokość 1420 mm
Rozstaw osi 2517 mm
Rozstaw kół - przód 1430 mm
Rozstaw kół - tył 1440 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1365 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1545 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1600 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 600 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 1210 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1834 mm
Wysokość progu załadowczego 500 mm
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Ergonomia + Stosunek jakość/cena

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,3
~Krokodyl
Saab 900 I
Hatchback 2.0 i 16V Turbo 175KM 129kW
Auto, o którym zawsze marzyłem i nie zawiodłem się. Mój jest ledwie dotarty (133 tysiące km), dobrze traktowany odwdzięczy się wiernością i niezawodnością. Poprzedni właściciele dbali o auto i bardzo im jestem za to wdzięczny. Terminowa wymiana płynów i filtrów, nie męczenie zimnego silnika, odczekanie minuty na jałowym biegu przed wyłączeniem (turbo!!!) i pojeżdzi z pół miliona. Rdza go nie tyka, tylko na tych dziurawych drogach potrafi zgubićplastikowe elementy karoserii. Dla mnie kultowe auto, nie mógłbym się z nim rozstać.
4,4
~rafal.dziegielewski@prometeusz.gda.pl
Saab 900 I
Hatchback 2.0 Turbo 150KM 110kW
Fantastyczny samochód rodzinny (chociaż wolę wersję 3-drzwiowe - rasowiej wyglądają) o wysokim komforcie jazdy i bogatym wyposażeniu (mój nie ma tylko klimatyzacji i skóry). Nietuzinkowa sylwetka (nie zgubisz Go na parkingu) i narowista bestia (tym samochodem (wersja Turbo) nie trzeba nikomu nic udowadniać - jak cię ktoś denerwuje pokazujesz mu ogon) wymaga od kierowcy pokory bo z tego co słyszałem średnia wieku kierowców, którzy go lekcewarzą nie jest za wysoka. Bardzo duży bagażnik (pojemność dwie istoty żywe lub cztery martwe). Legendarne bezpieczeństwo. Mała łyżka dziegciu - pomimo "cynkowania" od 1987 roku karoserii nie jest to Volvo lub Audi, po prostu w niektórych miejscach (nadkola, drzwi) rdzewieje.
3,9
~Piotr - 900S
Saab 900 I
Hatchback 2.0 i 16V Turbo 146KM 107kW
Jest to samochód dla wybrańców. Nie sądzę żeby kupował go ktoś przypadkiem. Ja 900kę kupiłem od Niemca. Jedyny właściciel od 1993r. Podczas pierwszej jazdy z Zielonej Góry do Jeleniej Góry spalił aż 15L/100km przy oszczędnej jeździe. Modlę się żeby to była wina filtra powietrza...
Saab 900 I Hatchback