Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Saab 900 II Cabrio 2.0 i 131KM 96kW 1993-1998

Saab 900 II Cabrio 2.0 i 131KM 96kW 1993-1998
Lata produkcji: 1993 - 1998
Segment: Klasa średnia

Oceny Saab 900 II Cabrio 2.0 i 131 KM 96 kW

Ogólna ocena
4,43
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie
WADY - Ergonomia - Koszty utrzymania - Widoczność

Dane techniczne Saab 900 II Cabrio 2.0 i 131KM 96kW 1993-1998

Podstawowe parametry Saab 900 II Cabrio 2.0 i 131KM 96kW
Produkowany od 1993 do 1998 roku
Pojemność skokowa 1985 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 131 KM (96 kW) przy 6100 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 177 Nm przy 4300 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Saab 900 II Cabrio 2.0 i 131KM 96kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Autorentgen Saab 900 II

Liczba wpisów: 4

Rolki paska wieloklinowego.

dodał: ~gugu, 8 lat temu
GM odwaliło straszną fuszerkę jeśli chodzi o rolki, które potrafią padać praktycznie po przejechaniu 30 tyś kilometrów. Szczęście, że łatwo je wymienić. Poza tym autko cudownie jeździ. Posiadam je już 2 lata i jedyne co przy aucie było do robienia to w.w. rolki

Układ wybieraka skrzyni biegów.

dodał: ~m4, 8 lat temu
W autach o większym przebiegu, ok. 200 tys. km, czasami później, ujawnia się zużycie mechanizmu wybieraka skrzyni biegów, co przejawia się zacinaniem lewarka przy próbie wrzucenia biegu (najczęściej wsteczny, 5, 1 i 2). Często doraźnie pomaga wrzucenie najpierw innego biegu, np. jak nie wchodzi piątka, należy najpierw lewarek przestawić na trójkę, a potem spróbować ponownie włączyć piątkę. Powodem usterki jest zużycie plastikowych tulejek - koszt naprawy powinien wynosić ok. 150 zł. Uwaga! Niektóre warsztaty próbują naciągnąć klienta na wymianę skrzyni biegów - warto wtedy zasięgnąć opinii...

Wsteczny bieg.

dodał: ~12ab, 9 lat temu
Problem z wrzuceniem wstecznego biegu. Wyrabia się synchronizator wstecznego biegu. Można z tym jeździć, aż do momentu kiedy wstecznego w ogóle nie da się wrzucić. Jest sposób na wrzucanie wstecznego jak już nie wchodzi: nacisnąć hamulec (chodzi o to aby auto stało), wcisnąć pedał sprzęgła, wrzucić pierwszy bieg (nie puszczając sprzęgła i hamulca), wrzucić piąty bieg, i teraz w 99% wsteczny wejdzie bez problemu. Możliwości naprawy: można szukać używanej skrzyni i zamienić skrzynie, można oddać skrzynie do naprawy - druga opcja jest o tyle lepsza, że to jest "nasza" skrzynia i mamy...

Publikacje o Saab 900