Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Saab 900 II Hatchback

Saab 900 II Hatchback
Lata produkcji: 1993 - 1998
Segment: Klasa średnia

Saab 900 II Hatchback – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne Saab 900 II Hatchback

Podstawowe parametry Saab 900 II Hatchback
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Wymiary zewnętrzne Saab 900 II Hatchback
Długość 4637 mm
Szerokość 1711 mm
Wysokość 1436 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Rozstaw kół - przód 1446 mm
Rozstaw kół - tył 1443 mm
Zwis przedni 1007 mm
Zwis tylny 1030 mm
Wymiary wewnętrzne Saab 900 II Hatchback
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1075 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 997 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 867 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 961 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1330 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1336 mm
Wymiary bagażnika Saab 900 II Hatchback
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 897 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 494 l
Szkic techniczny Saab 900 II Hatchback

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Saab 900 II Hatchback
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 607
Koszt ogólny 33,97 PLN
LPG31.59 PLN
Wydatki serwisowe 27,54 PLN Pozostałe wydatki 20,23 PLN

Autorentgen Saab 900 II

Liczba wpisów: 4

Układ wybieraka skrzyni biegów.

dodał: ~m4, 8 lat temu
W autach o większym przebiegu, ok. 200 tys. km, czasami później, ujawnia się zużycie mechanizmu wybieraka skrzyni biegów, co przejawia się zacinaniem lewarka przy próbie wrzucenia biegu (najczęściej wsteczny, 5, 1 i 2). Często doraźnie pomaga wrzucenie najpierw innego biegu, np. jak nie wchodzi piątka, należy najpierw lewarek przestawić na trójkę, a potem spróbować ponownie włączyć piątkę. Powodem usterki jest zużycie plastikowych tulejek - koszt naprawy powinien wynosić ok. 150 zł. Uwaga! Niektóre warsztaty próbują naciągnąć klienta na wymianę skrzyni biegów - warto wtedy zasięgnąć opinii...

Dość szybko postępująca korozja elementów nadwozia.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Mam swojego już ponad 6 lat (rocznik 1996) i nie robiłem nigdy konserwacji. Zero rdzy, nie liczę tego, że na sprężynach zawieszenia czy wahaczach jest rdza, bo to nie ma żadnego znaczenia. W żadnym miejscu karoserii nie ma nawet najmniejszego ogniska rdzy.

Wsteczny bieg.

dodał: ~12ab, 8 lat temu
Problem z wrzuceniem wstecznego biegu. Wyrabia się synchronizator wstecznego biegu. Można z tym jeździć, aż do momentu kiedy wstecznego w ogóle nie da się wrzucić. Jest sposób na wrzucanie wstecznego jak już nie wchodzi: nacisnąć hamulec (chodzi o to aby auto stało), wcisnąć pedał sprzęgła, wrzucić pierwszy bieg (nie puszczając sprzęgła i hamulca), wrzucić piąty bieg, i teraz w 99% wsteczny wejdzie bez problemu. Możliwości naprawy: można szukać używanej skrzyni i zamienić skrzynie, można oddać skrzynie do naprawy - druga opcja jest o tyle lepsza, że to jest "nasza" skrzynia i mamy...

Publikacje o Saab 900