Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Seat Toledo w pigułce

Seat Toledo w pigułce

Sprawdź Vin

Sprawdż raport historii auta, podaj numer VIN

Informacje o Seat Toledo I

Seat Toledo I
Lata produkcji: 1991 - 1999
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja modelu pojawiła się na rynku w roku 1991. Toledo I dostępny był wyłącznie w wersji liftback. Powstał niedługo po przejęciu Seata przez Volkswagena. Wiele podzespołów, w tym płytę podłogową i silniki odziedziczył po modelu Golf III. Krytykowany za dość toporną linię i kiepskie wykończenie wnętrza. Na licencji Toledo powstały trzy modele chińskiej marki Chery: Amulet, Cowin i Windcloud. W roku 1996 auto przeszło drobną modernizację, a trzy lata później zakończyła się jego produkcja.
Przyzwoity, stonowany, elegancki i całkiem praktyczny – Toledo wraca z dalekiej podróży. Od losów tego samochodu może zależeć byt całej hiszpańskiej marki, która w stajni VW przegapiła swoją szansę na zostanie tańszym konkurentem Alfy Romeo. Nomen omen, szkoda. ~Powagosław
Seat przestał się bawić z Toledo i zaczyna od początku, upiększając nieco Skodę Rapid. To na swój sposób świadectwo słabnącej pozycji Seata w ogóle. Dostając Skodę nie da się sprostać wyzwaniu zakreślonemu hasłem: „auto emocion”. To jest niestety deutsche keine emocion. ~Luzacjusz

Autorentgen Seat Toledo I

Liczba wpisów: 24
Skrzynia biegow rozpada się, model DUU i DUV.
dodał: ~Lopeez Kraków, 6 lat temu
nie widze tu za duzo wpisow, a najbardziej irytujaca jest zamontowana fatalna skrzynia biegow. Ja mam DUU i dwa razy juz sie rozpadła...pierwszy raz przy 130 tys teraz przy 160 tys(regenerowana), mam kolejną i juz mam uwagi do trezciego biegu.....choc uwaga zawsze rozpadały sie skrzynie przy wrzuconym 5 biegu.....wiec przy takich predkosciach awaria skrzyni moze byc malo przyjemna.....u mnie nie było dramatu na jednej skrzyni , peknietej z wyciekajacym olejem przejechalem 80 km. :)
Zawieszanie się chipów fabrycznych
dodał: ~michu2606xyz, 7 lat temu
Po zamontowaniu PowerBoxa w serwisie zaczęły się kłopoty: niezależnie od ustawień mocy, przy przyspieszaniu na 5 biegu okresowo przechodzi w stan awaryjny - traci moc, co nie jest zabawne, zwłaszcza jeżeli wyprzedzasz ciężarówkę, a z naprzeciwka jedzie sznur aut... W serwisie mają jedną odpowiedź: "komputer nic nie wykazuje" - mogą mi to napisać na płycie nagrobnej...
Centralny zamek.
dodał: ~grzesiekw17, 7 lat temu
Jako słaby punkt określam sterowanie zamkiem (zamkami) w drzwiach. Jego głównym winowajcą jest padający mikrostyk w owym zamku. Objawia się to potem: -brakiem oświetlenia wnętrza po otwarciu drzwi -zakłóceniem pracy alarmu -brakiem możliwości blokady drzwi od wewnątrz -nie działającym brzęczykiem sygnalizującym zapalone światła Koszt naprawy może niewielki(przy wymianie samego mikrostyku a nie całego zamka), ale bardzo uciążliwy ze względu na trochę skomplikowany demontaż tapicerki i podnośnika szyby, żeby dobrać się do zamka.

Dane techniczne Seat Toledo I

Moc silników 64–150 KM
Pojemność silników 1,6–2,0 l
Prędkość maksymalna 165–215 km/h
Przyspieszenie 0-100 9,4–16,5 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Seat Toledo I
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 2828
Koszt ogólny 31,36 PLN
LPG23.23 PLN
ON27.79 PLN
PB54.82 PLN
Wydatki serwisowe 18,10 PLN Pozostałe wydatki 6,50 PLN

Publikacje o Seat Toledo

Newsy o Seat Toledo

1 pomiar

Dla Seat Toledo. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyśpieszenia
Pomiar Wyciszenia

AUTOCENTRUM.PL S.A.