Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Skoda Felicia I

Skoda Felicia I
Lata produkcji: 1994 - 2000
Segment: Auta małe
Pierwsza generacja Felicii produkowana w latach 1994-1998 jako następczyni modelu Favorit. Był to pierwszy samochód czeskiej marki powstały przy udziale Volkswagena po przejęciu Skody przez niemiecki koncern. Za projekt zgrabnego nadwozia odpowiadał Bertone. Auto szybko zdobyło dużą rzeszę klientów, głównie dzięki atrakcyjnej cenie. W 1995 roku, niedługo po drobnej modernizacji modelu, produkcja Felicii ruszyła w zakładach Skody w Poznaniu. Auto oferowano w wersjach hatchback, kombi i pick-up.

Skoda Felicia I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autodiagnoza Skoda Felicia I

Liczba wpisów: 38
Zbyt wysokie obroty biegu jałowego.
dodał: ~malgorzata, 8 lat temu
Silnik wchodzi na wysokie obroty przy odpalaniu obroty też falują i zawieszają się. Problem pojawił się po czyszczeniu przepustnicy. Nikt z mechaników nie potrafił tego naprawić. pomocy
Drżenie samochodu w trakcie mocnego przyspieszania.
dodał: ~Olech, 8 lat temu
Jadąc 50 km/h w momencie mocnego przyspieszania odczuwa się narastające drżenie samochodu, odczucie jest takie jakby koło miało ósemkę, przestaje drżeć lub nie drży w momencie spokojnego przyspieszania lub toczenia, nawet przy 100 km/h. Łożyska były wymieniane i to 2x a w zawieszeniu nie wykryto luzów ani ja, ani stacja diagnostyczna bo pomyślnie przeszedł test trzepaków
Uklad napedowy - dziwne dźwieki i pisk podczas jazdy.
dodał: WALDEMAR1k, 4 lata temu
Układ napędowy.proszę o pomoc - podczas jazdy po ok.15-20 km zaczyna piszczec i wydaje dźwięk jak piszczace tarcie o metal.Gdy dodam gazu ginie.Po kilku minutach powraca.Występuje tylko podczas jazdy
Zawory
dodał: ~cube102, 7 lat temu
Problem polega na tym że zawory bardzo szybko się rozregulowują (nie wiem ile km, około miesiąca po regulacji). Czy jest jakiś punkt w którym ustawia się zawory bo wiem że w trakcie mijania się zaworów w jednym cylindrze ustawiać można zawory w innym i tak robię ale jeśli jest gotowy punkt to może ja przestawiam wał trochę i przez to jest problem.

Jeśli nie ma takiego punktu to jak ustawić dokładnie zawory w czasie mijania się?

Jaka może być przyczyna tak częstego problemu z zaworami?
złe wskazania obrotomierza
dodał: ~Jacek, 7 lat temu
obrotomierz nie wskazuje prędkości obrotowej od 0 - 3000, potem "wskakuje" od 3000 - 4500. Przy jeszcze większych obrotach obrotomierz utrzymuje wartość 4500.

Autorentgen Skoda Felicia I

Liczba wpisów: 32

Układ regulacji położenia reflektorów.

dodał: ~Maniok, 7 lat temu
W FELI 1.6 rozszczelnia się układ regulacji położenia reflektorów ( hydrodynamiczny czyli płyn w rurkach z tworzywa sztucznego, sterowanie mechaniczne za pomocą pokrętła). Praktycznie nie do naprawy. Na forum można znaleźć adaptację układu elektrycznego z FABII.

Rdza na tylnej klapie.

dodał: ~lklklk, 8 lat temu
Podobno są czeskie klapy bagażnika, wykonane z tworzywa, które rozwiązują ten problem – nie są jednak aż tak sztywne, jak stalowe.

Promień skrętu

dodał: Tabur, 6 lat temu
Dla osób, które pierwszy raz prowadzą Skodę Felicię próba zawracania może okazać się niespodzianką, a właściwie manewrem wręcz niebezpiecznym. Wszystko za sprawą ogromnego promienia zawracania. Poradzić nic nie można, więc... trzeba się przyzwyczaić, że nawet na szerokiej jezdni przyjdzie nam zawracać na dwa razy!

Drążek zmiany biegów.

dodał: ~felcia, 6 lat temu
bardzo slabe wykonanie calego drazka zmiany biegow dostaje bardzo duze luzy co prowadzi z czasem do utraty mozliwosci zmiany begow... kiepska jakosc wykonania za słaby material...

Rdzewiejąca tylna klapa.

dodał: ~jogi, 8 lat temu
Klapa mimo dość obfitego zabezpieczenia woskiem rdzewieje pod gumowymi odbojnikami. Po 6 latach jest w stanie się rozkruszyć w tych miejscach. W upalne dni użyty wosk wykapuje na zderzak, więc zaczyna go brakować w wyższych miejscach. Przy mniej starannym zabezpieczeniu rdzewieją jeszcze inne miejsca w klapie.

Dane techniczne Skoda Felicia I

Moc silników 54–75 KM
Pojemność silników 1,3–1,9 l
Prędkość maksymalna 145–170 km/h
Przyspieszenie 0-100 12,0–17,5 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Skoda Felicia I
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 2842
Koszt ogólny 34,88 PLN
LPG27.31 PLN
ON23 PLN
PB37.32 PLN
Wydatki serwisowe 15,23 PLN Pozostałe wydatki 10,41 PLN

Publikacje o Skoda Felicia

Newsy o Skoda Felicia