Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Skoda Octavia III Kombi Facelifting 2.0 TDI 184KM 135kW od 2017

Skoda Octavia III Kombi Facelifting 2.0 TDI 184KM 135kW od 2017
Lata produkcji: 2017 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. W porównaniu do swoich poprzedników, Octavia zwiększyła swoje rozmiary, przez, co, biorąc też pod uwagę debiut kompaktowego modelu Rapid, naturalnie przesuwa ją bliżej klasy średniej (segment D). Model został zbudowany na nowej platformie podłogowej VW Group MQB, którą tradycyjnie dzieli z VW Golfem, a także m.in. z Audi A3 i Seatem Leonem. Projektantem Octavii III był Jozef Kaban, odpowiedzialny wcześniej m.in. za stylistykę Bugatti Veyrona.
Powagosław
Niby niewiele się zmieniło, a jednak czasem właśnie to niewiele robi różnicę. Duch nadal ten sam, ale jakby bardziej dopracowany - auto zyskało na dojrzałości i elegancji. Pytanie tylko, jak na popularności tego modelu (a to popularność przez duże „P”) odbije się próba wprowadzenia Octavii do klasy średniej. ~Powagosław
Luzacjusz
W motoryzacji zdarzają się ewolucje i rewolucje, a bestseller Skody przeszedł właśnie przeszedł to wszystko w skali mikro. Szkoda tego sarkazmu, sorry, ale jakkolwiek przyjemnie się patrzy na nową Octavię, za każdym razem widzę prężącego się Rapida. ~Luzacjusz

Nowy Skoda Octavia

Cena od 119 440 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Skoda Octavia III Kombi Facelifting 2.0 TDI 184 KM 135 kW
Tel. (22) 228 64 00
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Dane techniczne Skoda Octavia III Kombi Facelifting 2.0 TDI 184KM 135kW od 2017

Podstawowe parametry Skoda Octavia III Kombi Facelifting 2.0 TDI 184KM 135kW
Produkowany od 2017 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1750-3250 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Skoda Octavia III Kombi Facelifting 2.0 TDI 184KM 135kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 7

Autorentgen Skoda Octavia III

Liczba wpisów: 53

Klapka wlewu paliwa.

dodał: ~793ub21, 6 lat temu
Skoda Octavia II zakupiona w listopadzie 2010 r. z salonu ma ukrytą wadę zamknięcia otworu wlewu paliwa. Polega ona na tym, że przy zamkniętym samochodzie (centralny zamek) i włączonym alarmie klapka po jej naciśnięciu nieznacznie ulega otwarciu. Przed całkowitym jej otwarciem chroni ją tylko wewnętrzna blokada. Po otwarciu samochodu (odblokowaniu centralnego zamka) klapka pod wpływem wewnętrznej sprężyny całkowicie otwiera się sama. Jeżeli nie domkniemy ręcznie klapki, po zamknięciu samochodu z użyciem centralnego zamka, klapka zamykająca dostęp do wlewu paliwa (nie zabezpieczonego zamkiem...

Lusterko zewn. od strony kierowcy się nie podgrzewa, prawe jest ok.

dodał: ~marcin, 9 lat temu
Lusterko zewnętrzne od strony kierowcy się nie podgrzewa, z prawym nie ma problemów. Przednie pasy nie zwijają się same, trzeba im pomóc. Auto najlepiej odpala gdy silnik jest zimny ( 1.9 tdi), natomiast gdy jest nagrzany potrzebuje on więcej czasu na rozruch. czy to jest normalne w tych silnikach?

Awarie skrzyni biegów.

dodał: ~bartyo, 8 lat temu
Po 20000 km uszkodzeniu uległ mechanizm różnicowy w skrzyni. Doszło do zatarcia się sworznia kół satelitów w miejscu współpracy z kołami satelitów i w następstwie tego do ścięcia tulejki rozprężnej. Zdaniem Producenta, to tego typu usterek, dochodzi w sytuacji kiedy samochód był eksploatowany w specyficzny sposób, czyli przez nie odpowiadający standardowi charakter użytkowania pojazdu. (??!!??) Po co gwarancja? Koszt naprawy 8500 zł. Na szczęście moje ASO sie postarało i zapłaciłem tylko za robociznę.

Publikacje o Skoda Octavia

Newsy o Skoda Octavia

Skoda Octavia III Kombi Facelifting
Aktualnie przeglądasz Skoda Octavia III Kombi Facelifting