Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Skoda Superb II

Lata produkcji: 2008 - 2015
Segment: Wyższa klasa średnia
Produkowana w latach 2008-2015, druga generacja Superba (symbol B6) różniła się zarówno większymi rozmiarami, jak również bardziej eleganckim designem niż jego poprzednik. Skoda Superb drugiej generacji powstała na płycie podłogowej PQ46 Volkswagena, tak jak Volkswagen Passat VI generacji (B6). W odróżnieniu od modelu wcześniejszej generacji, Superb II był liftbackiem (aczkolwiek o sylwetce sedana). Auto przeszło facelifting w roku 2013. Model stał się jeszcze większym sukcesem komercyjnym czeskiej marki niż poprzednik – nabyło go ponad 360 tys. klientów, czyli niemal trzy razy więcej niż Superba pierwszej generacji.
Powagosław
Już prototyp VisionC zwiastował kierunek, który obrał nowy Superb. Nie jest to przełom w klasie i pewnie nigdy nie będzie (bo jest przecież VW), ale można mówić o dużym kroku naprzód w ewolucji tego konkretnego modelu. Dziś to naprawdę elegancka, dobrze wystylizowana limuzyna bez kompleksu Passata. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie rozumiem, dlaczego Czesi mieliby robić nudne samochody – mają przecież ładne kobiety, mają poczucie humoru i luźny stosunek do świata. U Niemców natomiast jest dokładnie odwrotnie. Tym niemniej z tego niemiecko-czeskiego małżeństwa wychodzą czasem zaskakująco sympatyczne dzieci. Taki Superb na przykład. ~Luzacjusz

Oceny Skoda Superb II

Ogólna ocena
4,40
Średnia dla segmentu 4,31
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(86%) NIE(14%)
ZALETY + Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów
WADY - Układ jezdny - Wyciszenie - Widoczność

Autodiagnoza Skoda Superb II

Liczba wpisów: 5
samoczynnie wzrastają obroty na biegu jałowym
dodał: ~jacekzuk3, 7 lat temu
Co jakiś czas samoczynnie wzrastają obroty na biegu jałowym(już normalnie są dość wysokie jak dla mnie ok 900obr. i spalanie 0,9 l/h)
Niedogrzany silnik
dodał: pawel1977, 4 lata temu
Problem dotyczy niedogrzania silnika w trasie. W mieście nie ma problemu silnik dochodzi do 90 stopni. Problem zaczyna się w trasie. Nie chce osiągnąć więcej niż 70 stopni a najczęściej jest to 50stopni, temperatura oleju 63stopnie. Przez to pali więcej niż powinien bo wychodzi na trasie gdzie nie przekraczam 90 km/h spalanie 6,7l a komputer pokazuje 5,5l. Dodam że auto jest z dsg i maa niezależne ogrzewanie webasto. Mechanik wymienił mi już termostat i czujnik g62 ale to nic nie pomogło. Czy ktoś jest na tyle mądry i wie o co chodzi co jest popsute. Pozdrawiam
pali sie kontrolka cisnienia oleju
dodał: ~lukasz, 6 lat temu
zapalona kontrolka cisnienia oleju.samochod na pierwszym biegu rusza normalnie ,na drugim nie reaguje juz na gaz
wyświetla się funkcja phone
dodał: [email protected], 8 lat temu
nie mogę uruchomić radia . Wyświetla się tylko funkcja phone.
Radio nie działa . Co robić? może bardzo niska temperatura.(-20C)...
radio ne działa
dodał: karwoj, 8 lat temu
W radiu wyświetla się tylko funkcja phone. Nie mogę jej wyłączyć. Radio nie działa. Nadmieniam ,że nie mam zainstalowanej żadnego systemu głóśnomówiącego i podłączonego telefonu

Autorentgen Skoda Superb II

Liczba wpisów: 23

Piszczące paski z przodu silnika.

dodał: ~ARO, 9 lat temu
Strasznie piszczą paski kinowe. Podpowiedział mi mechanik żeby przykładać świeczkę z woskiem - tak robię - pomaga ale na chwile później znowu skwili i piszczy - pomocy co z tym można zrobić???

Trzaszczenie w okolicy słupków środkowych przy przyspieszaniu lub hamowaniu

dodał: ~EnzoFerrari, 6 lat temu
Po przejechaniu około 15000 najpierw z lewego, potem też z prawego słupka zaczęły dochodzić bardzo denerwujące dźwięki (trzeszczenie). Dzieje się to podczas hamowania lub przyspieszania. Po dwóch wizytach w serwisie, i dokręcaniu tuneli dolotu powietrza usterki nie udało się usunąć. W końcu wszedłem na forum i dowiedziałem się że nie jestem w tym temacie odosobniony, wystarczy nasmarować wszystkie zamki drzwi oraz zawiasy i temat znika.

Problemy z filtrem DPF (ciągle świeci się kontrolka).

dodał: ~lklklkl, 9 lat temu
kontrolka filtra DPF nie chce zgasnąć pomimo wszelkich zabiegów ASO, zdarzają się nawet przypadki wymiany samochodu na inny ponieważ nikt nie wie nawet w ASO co jest przyczyną uszkodzenia

Korozja drzwi i progów.

dodał: ~Kazimierz S., 6 lat temu
posiadam Superba I z 2005 grudzień i po zimie okazało się że na drzwiach powstały wypryski rdzy oraz na progach w drzwiach pasażera lakier odchodzi płatami a w roku ubigłym wymieniałem klapę tylną która skorodowała.

Elektronika-system ESP i parktronic.

dodał: ~niezadowolony, 9 lat temu
Po 40 (czterdziestu) kilometrach wysiadła elektronika.Nie można usunąć usterki od reki. Brak oprogramowania skanującego w stacjach serwisowych.

Dane techniczne Skoda Superb II

Moc silników 105–260 KM
Pojemność silników 1,4–3,6 l
Prędkość maksymalna 187–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 6,4–12,6 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Skoda Superb II
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 2186
Koszt ogólny 29,74 PLN
ON45.36 PLN
PB72.27 PLN
Wydatki serwisowe 7,53 PLN Pozostałe wydatki 13,24 PLN

Publikacje o Skoda Superb

Newsy o Skoda Superb

2 pomiary
Dla Skoda Superb II. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyspieszenia
Pomiar Wyciszenia
Skoda Superb II
Aktualnie przeglądasz Skoda Superb II