Szukaj

Informacje o Skoda Superb III Kombi Plug-In Hybrid

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Wyższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana, trzecia generacja modelu. Pierwowzorem koncepcyjnym Skody Superb III był, przedstawiony rok wcześniej, prototyp noszący nazwę VisionC. Konstrukcyjnie Skoda Superb III jest tradycyjnie powiązana z odpowiednią generacją Volkswagena Passata (w tym przypadku – B8). Oba auta postały na tej samej platformie podłogowej VW MQB Platform. Skoda Superb została zaprojektowana przez Winfrieda Vahlanda i Jozefa Kabana. Ponownie zwiększone zostały wymiary zewnętrzne względem poprzednika. Skoda Superb III jest klasycznym liftbackiem, a w gamie modelowej nie zabrakło również jeszcze bardziej praktycznej odmiany kombi.
czytaj więcej
Powagosław
Już prototyp VisionC zwiastował kierunek, który obrał nowy Superb. Nie jest to przełom w klasie i pewnie nigdy nie będzie (bo jest przecież VW), ale można mówić o dużym kroku naprzód w ewolucji tego konkretnego modelu. Dziś to naprawdę elegancka, dobrze wystylizowana limuzyna bez kompleksu Passata. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie rozumiem, dlaczego Czesi mieliby robić nudne samochody – mają przecież ładne kobiety, mają poczucie humoru i luźny stosunek do świata. U Niemców natomiast jest dokładnie odwrotnie. Tym niemniej z tego niemiecko-czeskiego małżeństwa wychodzą czasem zaskakująco sympatyczne dzieci. Taki Superb na przykład. ~Luzacjusz

Skoda Superb III Kombi Plug-In Hybrid – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,7 m
Promień skrętu 5,85 m
Długość 4862 mm
Szerokość 1864 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2031 mm
Wysokość 1511 mm
Rozstaw osi 2836 mm
Rozstaw kół - przód 1586 mm
Rozstaw kół - tył 1574 mm
Zwis przedni 905 mm
Zwis tylny 1117 mm
Prześwit 160 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1800 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 510 l
Kąt natarcia 13,8 stopnie
Kąt rampowy 12,4 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Średnie spalanie dla Skoda Superb III Kombi Plug-In Hybrid
5,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,3
Kombi Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Skoda Superb III
Wielki test zaliczony, czyli trasa Olsztyn-Toskania. Auto zaskoczyło niskim spalaniem. Średnia prędkość 94km/h, autostrady Polska i Czechy prędkość 160 i więcej, Austria 130, we Włoszech sporo stania w korkach. spalanie 6,6l/100km. Jestem pod wrażeniem. Oczywiście bez ładowani baterii. Spalanie w trasie przy prędkościach 90-100 to ok 3,5 -4,5l/100km. Można zbliżyć się do 2l/100km przy naładowanej baterii i dziadkowym trybie jazdy. Moja tradycyjna trasa to ok. 300km ze startem z naladowaną baterią, przelot ekspresówką przy prędkości ok 160-180km/h. Spalanie z tej trasy zwykle oscyluje ok 7,8l/100km. Przejechałem iv ok 35000km. Bez żadnych problemów.
4,7
Kombi Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Skoda Superb III
Witam, superb kombi iV - hybryda plugin pierwsze 2800km za mną, pierwsze tankowanie za mną.. jezdze 50km na prądzie - na tym starcza aku, tak realnie, jadą drogami powiatowymi, nie przekraczając 100km/h czasem pare km wiecej, ale 50km jest realnym wynikiem ładowanie prądem - aku realnie na ładowanie od 0 do pełna potrzebuje 9,8kWh czyli tania nocna taryfa w domu, daje nam około 2,6zł za 50km jazda w trybie hybryda, poza miastem - pracuje silnik elektryczny i spalinowy pradu zuzywamy duzo mniej - mysle ze wystarczy nawet na wspomaganie przez 200-300km - ale nie miałem takiej trasy jeszcze - zrobie updejt, jak bedzie spalanie to okolo 4,5l/5,5lh na setke przy spokojnej jezdzie do 110km/h podsumowanie na 2800km na paliwo verva wydałem 180zł na prąd wydałem 130zł przy czym podkreslam - 50km na pradzie, doładowanie 50km powrot na prądzie, jazda po miescie z popołudniowymi obowiazkami na paliwie ładoanie auta to max 16A wiec 3,5h z gniazdka i wiecej sie nie da uzyskac

Usterki Skoda Superb III

Liczba wpisów: 28
wyciek z pompy wodnej
  • Skoda Superb III Liftback 1.4 TSI 150KM 110kW 2015-2018
  • układ chłodzenia
  • 140 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 2
Po przejechaniu ok.138000 km (auto ma 4 lata),zaczęło ubywać płynu w zbiorniku wyrównawczym o czym ostrzegł komunikat dźwiękowy i świetlny.Po dolaniu wszystko wróciło do normy...na jakieś 1000 km.I to samo.Zauważyłem plamy pod samochodem.Po zgłoszeniu się do ASO okazało się ,że do wymiany jest pompa wodna.Koszt 1300zł.Auto jest jeszcze na gwarancji (do stycznia 2020), ale przekroczony jest limit km.W mojej subiektywnej ocenie to jest trochę nie fair,że ogranicza się gwarancję na limit km .Wygląda to tak jakby producent(dealer) w tym przypadku skody wiedział,że po przejechaniu 120 000 km coś się zepsuje.
8 komentarzy
Metaliczne stuki z silnika , przy ruszaniu na biegach 1-2 oraz przy zwalnianiu 1-2.
  • Skoda Superb III Liftback 1.8 TSI 180KM 132kW 2015-2018
  • silnik
  • 49 tys. km
Dzień Dobry, Posiadam nowego Superba z 2017r, DSG 7 biegów, przebieg 49000, mam metaliczne stuki z okolic silnika, skrzyni. Raz ciszej raz głośniej. Słyszalne przy ruszaniu biegi 1-2, przy zwalnianiu biegi 1-2, na nierównościach kołatanie jakby jakieś blaszki o siebie uderzały. Grzechotanie. Problem wystąpił już przy 15 tyś Serwis ASO wymienił wtedy sprzęgło. Przy 25 tyś problem powrócił, ASO wymieniło Mechatronikę. Jest 49 tyś problem znów powrócił. Samochód nadal na gwarancji, ASO nie chce znać już problemu i unika mnie jak ognia, twierdzi że te modele tak mają i nie da się nic już zrobić. Obecnie Wsparłem się prywatnymi serwisami DSG w Krakowie oraz rzeczoznawcą i otrzymałem odpowiedz że to nadal problem ze skrzynią biegów. Że to Łożyska w skrzyni i przesuwki. Zaznaczę że nie znam się na tym. Serwis prywatny mówi Że trzeba rozebrać skrzynię aby sprawdzić co dzieje się w środku. A skoda tylko nasłuchuje :( Za kilka miesięcy kończy się gwarancja a Skoda ASO Kraków nie widzi problemów. Nagrałem kilkanaście filmików, zbieram właśnie opinie prywatnych serwisów. Jestem zmuszony sprawę załatwiać przez Skoda Poznań. Jeśli ktoś miał problem uprzejmie proszę o pomoc. Sam nie wiem jak już reagować w serwisach ASO w Krakowie. Za każdą uwagę będę niezmiernie wdzięczny - to już moja 4 skoda i pierwszy raz borykam się z serwisem Skody. Proszę o kontakt email (robert.kofin@gmail.com), lub przez platformę autocentrum. Pozdrawiam
Problem rozwiązany
3 komentarze
Przegrzane tarcze
  • Skoda Superb III Kombi 1.8 TSI 180KM 132kW 2015-2018
  • układ hamulcowy
  • 10 tys. km
Witam. Samochod kupiony w grudniu 2017 roku. Po 4 miesiącach i 4 tyś km zgłoszenie problemu z tylnymi tarczami nie równe zużywanie sie powierzchni. Diagnoza serwisu wszystko ok !!! Ostatnia wizyta w serwisie 03.09.2018. Auto ma 9 miesięcy i przebieg 10700. Tarcze wyglądają zle. Diagnoza serwisu rysy powstały w wyniku zanieczyszczenia miedzy klockiem a tarcza. Tarcze uległy przegrzaniu i nie podlegaja wymianie gwarancyjnej moge wymienic na swoj koszt za jedyne ok 1700 zł. Na pytanie w jaki sposób przegrzały sie tarcze usłyszalem ze za szybko jeżdżę i za mocno hamuje. Masakra !!!!!
Problem rozwiązany
15 komentarzy
Skoda Superb III Kombi Plug-In Hybrid