Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Skoda Superb III

Lata produkcji: 2015 - teraz
Segment: Wyższa klasa średnia
Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem Superb III był prototyp o nazwie VisionC zaprezentowany rok wcześniej. Pod względem konstrukcyjnym model jest tradycyjnie spokrewniony z analogiczną generacją Volkswagena Passata (tym razem to B8) – zbudowano go na tej samej płycie podłogowej: VW MQB Platform. Superb III znów ma większe rozmiary od swojego poprzednika. Jest też typowym liftbackiem. Autorami projektu auta są Winfried Vahland i Jozef Kaban.
Powagosław
Już prototyp VisionC zwiastował kierunek, który obrał nowy Superb. Nie jest to przełom w klasie i pewnie nigdy nie będzie (bo jest przecież VW), ale można mówić o dużym kroku naprzód w ewolucji tego konkretnego modelu. Dziś to naprawdę elegancka, dobrze wystylizowana limuzyna bez kompleksu Passata. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie rozumiem, dlaczego Czesi mieliby robić nudne samochody – mają przecież ładne kobiety, mają poczucie humoru i luźny stosunek do świata. U Niemców natomiast jest dokładnie odwrotnie. Tym niemniej z tego niemiecko-czeskiego małżeństwa wychodzą czasem zaskakująco sympatyczne dzieci. Taki Superb na przykład. ~Luzacjusz

Skoda Superb III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Skoda Superb

Cena od 90 650 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Skoda Superb III
Tel. (22) 228 64 00
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Autodiagnoza Skoda Superb III

Liczba wpisów: 5
Niedogrzany silnik
dodał: pawel1977, 4 lata temu
Problem dotyczy niedogrzania silnika w trasie. W mieście nie ma problemu silnik dochodzi do 90 stopni. Problem zaczyna się w trasie. Nie chce osiągnąć więcej niż 70 stopni a najczęściej jest to 50stopni, temperatura oleju 63stopnie. Przez to pali więcej niż powinien bo wychodzi na trasie gdzie nie przekraczam 90 km/h spalanie 6,7l a komputer pokazuje 5,5l. Dodam że auto jest z dsg i maa niezależne ogrzewanie webasto. Mechanik wymienił mi już termostat i czujnik g62 ale to nic nie pomogło. Czy ktoś jest na tyle mądry i wie o co chodzi co jest popsute. Pozdrawiam
radio ne działa
dodał: karwoj, 8 lat temu
W radiu wyświetla się tylko funkcja phone. Nie mogę jej wyłączyć. Radio nie działa. Nadmieniam ,że nie mam zainstalowanej żadnego systemu głóśnomówiącego i podłączonego telefonu
pali sie kontrolka cisnienia oleju
dodał: ~lukasz, 6 lat temu
zapalona kontrolka cisnienia oleju.samochod na pierwszym biegu rusza normalnie ,na drugim nie reaguje juz na gaz
samoczynnie wzrastają obroty na biegu jałowym
dodał: ~jacekzuk3, 7 lat temu
Co jakiś czas samoczynnie wzrastają obroty na biegu jałowym(już normalnie są dość wysokie jak dla mnie ok 900obr. i spalanie 0,9 l/h)
wyświetla się funkcja phone
dodał: ~wojtylakarol@interi, 8 lat temu
nie mogę uruchomić radia . Wyświetla się tylko funkcja phone.
Radio nie działa . Co robić? może bardzo niska temperatura.(-20C)...

Autorentgen Skoda Superb III

Liczba wpisów: 23

Korozja drzwi i progów.

dodał: ~Kazimierz S., 6 lat temu
posiadam Superba I z 2005 grudzień i po zimie okazało się że na drzwiach powstały wypryski rdzy oraz na progach w drzwiach pasażera lakier odchodzi płatami a w roku ubigłym wymieniałem klapę tylną która skorodowała.

Uszkodzony napęd pompy oleju w silniku 2.0TDI BSS.

dodał: ~Deante, 7 lat temu
W wyniku zowalizowania wałka przenoszącego napęd na pompę oleju dochodzi do spadku ciśnienia oleju i w przypadku braku natychmiastowej reakcji ze strony kierowcy zatarcie silnika

Pokrywa silnika.

dodał: ~lazar, 8 lat temu
Podnosząca się pokrywa silnika - od 130 km/h w górę, przy mijance z TIR-em wyraźnie widać podskakującą pokrywę silnika - można się nabawić zawału (w serwisie mówią, że to kwestia regulacji na śrubach - niestety jeszcze w nikomu nie udało się wyregulować). Ponadto plamy na chromowanych listwach okalających szyby przy tylnych drzwiach.

Wnętrze pojazdu.

dodał: ~uzytkownik, 8 lat temu
Mam 1,8 TSI i muszę przyznać żę nawet przy większych prędkościach (powyżej 160 km/h) jes bardzo cicho. Dlatego że cenię sobie ten spokój kupiłem ten silnik. Samo nadwozie oceniam B.dobrze do wnętrza niedocierają żadne szumy i świsty jak to jest w innych modelach. Jakość wnętrza przewyższa o wiele wszystkie japończyki (porownanie z Avensis).

Problemy z klapą bagażnika.

dodał: ~lklklklk, 8 lat temu
wada fabryczna - ciężko zamyka i otwiera się klapa, pomaga jedynie wymiana zawiasów, które niestety trzeba pomalować na kolor nadwozia

Dane techniczne Skoda Superb III

Moc silników 120–280 KM
Pojemność silników 1,4–2,0 l
Prędkość maksymalna 204–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 5,8–11,1 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Skoda Superb III
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 458
Koszt ogólny 35,20 PLN
ON39.67 PLN
PB41.54 PLN
Wydatki serwisowe 0,43 PLN Pozostałe wydatki 8,57 PLN

Publikacje o Skoda Superb

Newsy o Skoda Superb

3 pomiary
Dla Skoda Superb III. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyśpieszenia
Pomiar Wyciszenia
Skoda Superb III